Chery, Dünya Çapındaki Kullanıcılarla…

®
Çok Okunanlar

Stellantis MEA İlk Müşteri Odaklılık Yarışması’yla Üstün Hizmet

Stellantis’in 81 Ülkedeki 6 Bin Çalışanı Müşteri Deneyimini İyileştirmek İçin Türkiye’de Yarıştı! Stellantis MEA İlk Müşteri Odaklılık Yarışması’yla Üstün...

Grup Tesla’nın fabrika sahasına girdi…

Almanya'da Tesla'nın giga fabrikasını genişletme planına tepki gösteren grup fabrika sahasına girdi... Tesla'nın Almanya'nın başkenti Berlin yakınlarındaki Grünheide'de bulunan giga...

Dadong’daki BMW fabrikasında 6 milyon üretim

Dadong'daki BMW fabrikasında Nisan 2022'den bu yana, yalnızca son 15 ayda bir milyon olmak üzere altı milyon otomobil üretildi... Çin'in...

Mercedes-Benz’den Mayıs’a özel fırsatlar…

Mercedes-Benz Otomobil kampanyaları... Mercedes-Benz Finansal Hizmetler, yeni otomobil alımlarında geçerli finansman seçeneklerini Mayıs ayına özel ve daha avantajlı olacak şekilde...

Chery,Dünya Çapındaki Kullanıcılarla Yeni Bir Ekosistem Oluşturmaya Odaklanıyor!

Çin’in en büyük otomotiv üreticisi olan Chery, ekim ayında, “Yeşil, teknoloji, aile ve arkadaşlık” marka konseptini temel alan “2023 Chery Uluslararası Kullanıcı Birliği Oluşturma Konferansı”nda küresel kullanıcılar ile bir araya geliyor.Çin’in Wuhu kentinde gerçekleştirilecek olan bu önemli konferans, denizaşırı ülkelerdeki kullanıcıları, ünlü blog yazarlarını ve küresel ana akım medyayı bir araya getirecek. Uluslararası konferansta katılımcılar, “Yeni Ekosistem”, “Yeni Teknoloji” ve “Yeni Gelecek” olmak üzere üç ana tema üzerinden yeni bir kullanıcı ekosistemi modelini tanıyacak.Chery, bu konferansta “insanlar”, “otomobiller” ve “yaşam” gibi kavramları bütünleştiren bir ekosistem ürün sergisi oluştururken, dünyanın dört bir yanındaki kullanıcılarla iletişim kuracak, onları dinleyecek, akıllı teknoloji kapsamında yeni yaşam tarzlarını keşfedecek, aynı zamanda marka değeri ve vizyonu doğrultusunda kullanıcılara enerji olasılıklarını tanıtacak. Chery, kullanıcı ihtiyaçlarını etkin bir şekilde karşılayarak, kullanıcı ekosisteminin değerini daha iyi vurgulamayı hedefliyor.

Kullanıcılarla birlikte bir ekosistem oluşturmak,geçmişte olduğu gibi günümüzde de büyük bir önem taşıyor. Küresel otomobil şirketleri ise bu konuda araştırmalar yapıyor, keşfediyor ve üstesinden gelmenin yollarını arıyor. Çinli otomobil üreticisi Chery de,bu konuda önemli bir adım atarak,ekim ayında “2023 Chery Uluslararası Kullanıcı Birliği Oluşturma Konferansı”nı düzenlemeye hazırlanıyor. Çin’in Wuhukentinde gerçekleştirilecek olanbu önemli konferans, denizaşırı ülkelerdeki kullanıcıları, ünlü blog yazarlarını ve küresel ana akım medyayı bir araya getirecek. Bu uluslararası konferansta katılımcılar, “Yeni Ekosistem”, “Yeni Teknoloji” ve “Yeni Gelecek” olmak üzere üç ana tema üzerinden yeni bir kullanıcı ekosistemi modelini tanıyacak.

İnsanlar, otomobillerve yaşam kavramları bütünleşiyor

Chery’nin “Yeşil, teknoloji, aile ve arkadaşlık” marka konseptini temel alan “2023 Chery Uluslararası Kullanıcı Birliği Oluşturma Konferansı”nda birçok akıllı yaşam ortağı bir araya gelecek. Chery, bu konferansta “insanlar”, “otomobiller” ve “yaşam”

gibi kavramları bütünleştiren bir ekosistem ürün sergisi oluşturuyor. Chery, dünyanın dört bir yanındaki kullanıcılarla iletişim kuracak, onları dinleyecek, akıllı teknoloji kapsamında yeni yaşam tarzlarını keşfedecek, aynı zamanda marka değeri ve vizyonu doğrultusunda kullanıcılara enerji olasılıklarını tanıtacak. Chery, kullanıcı ihtiyaçlarını etkin bir şekilde karşılayarak kullanıcı ekosisteminin değerini daha iyi vurgulamayı hedefliyor. Bu noktada “2023 Chery Uluslararası Kullanıcı Birliği Oluşturma Konferansı”, öncü teknolojilere odaklanacak.

Muhteşem performansa sahip ürünlere odaklanan Chery, yeni bir kullanıcı ekosistem entegrasyonu oluşturacak ve otomotiv endüstrisinde yenilikçi bir kullanıcı ekosistem gelişim modeline öncülük edecek. Chery, kullanıcılarla iletişim halinde olmaya devam ediyorve çağa ayak uyduruyor. Çin’in ve dünyanın önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Chery, samimi ve sorumluluk sahibi uluslararası bir marka imajına sahip. Chery bu kapsamda, “2023 Chery Uluslararası Kullanıcı Birliği Oluşturma Konferansı”na odaklanıyor, kullanıcı gelişimine yenilikçi yaklaşım getiriyor, gelecekteki kamu refahını birbirine bağlıyor ve karşılıklı fayda ile kazan-kazan sonuçları ortaya çıkarmak için marka ile kullanıcılar arasında iki yönlü bir yolculuk gerçekleştiriyor.

Kullanıcı değeri yaratmaya ve kullanıcı memnuniyetini sürdürmeye odaklanıyor

Chery, her zaman kullanıcı değeri yaratmaya ve sürekli olarak kullanıcı memnuniyetini sürdürmeye kendini adamış durumda. Chery, “2023 Chery Uluslararası Kullanıcı Birliği Oluşturma Konferansı”nı, değer yaratmak ve markanın yeni ekosistemini küresel kullanıcılarına derinlemesine aktarmak için kullanacak. Chery, Türkiye’de kullanıcılarla etkileşime de büyük önem veriyor. Şu ana kadar kullanıcılarının birlikte bir gün geçirmelerini sağlayan, ailece eğlenme veya yarışma olanağı sağlayan ve Chery Türkiye ile iletişim kurmalarına olanak veren üç etkinlik gerçekleştirdi. Ayrıca kullanıcıların ihtiyaçlarını anlamak, sorunlarının zamanında çözülmesine yardımcı olmak ve en güncel şirket bilgilerini aktarmak üzere resmi bir özel kullanıcı grubu oluşturuldu.

Son Haberler

İlk Prometeon markalı lastiğin lansmanı Mısır’daki Gize Piramitleri’nde

İlk Prometeon markalı lastiğin lansmanı Mısır’da yapıldı... İlk Prometeon markalı lastiklerin lansmanı, Prometeon'un İskenderiye fabrikasının 30. yıl dönümüyle birlikte,...

Diğer Haberler