Chery, Dünya Çapındaki Kullanıcılarla…

®
Çok Okunanlar

Nissan sahiplerine Sompo’dan ayrıcalıklı kasko avantajı

Sigorta sektörünün güçlü markası Sompo ile otomotiv dünyasının köklü temsilcisi Nissan, kullanıcı deneyimini odağına alan bir iş birliğine imza...

Stellantis 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor

Stellantis Yılın İlk Yarısında 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor... Türkiye’deki Hacim Artışı Stellantis’in Orta Doğu ve Afrika Bölgesindeki...

Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı

Günlük Kiralama Sektörünün Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı! Tüm Oto Kiralama ve Mobilite Kuruluşları Derneği (TOKKDER), günlük araç kiralama...

Doblo, temmuz ayı boyunca geçerli 400 bin TL’ye kadar 12 ay vadeli

FIAT FROFESSIONAL’DAN TEMMUZ AYINA ÖZEL YÜZDE 0 FAİZLİ FİNANSMAN İMKANLARI! Yenilikçi modelleri ile ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional,...

Eurorepar Car Service’in Avrupa’daki En Büyük 6’ncı Pazar

Çok Markalı Bakım Sektörünün Yaygın Şirketi, Eurorepar Car Service, 2025’te 75 Şehirde 300’den Fazla Servis Noktasına Ulaşacak! Eurorepar Car...

“Lezzetlerin enfesti” dedirten tatlar artık OPET’te

Akaryakıt istasyonlarını, müşterilerinin keyifle vakit geçirebileceği yaşam alanları haline dönüştürmeyi hedefleyen OPET, Ultramarket’lerine “Fasty” markasıyla sağlıklı içeceklerden soğuk sandviçlere...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20...

Chery,Dünya Çapındaki Kullanıcılarla Yeni Bir Ekosistem Oluşturmaya Odaklanıyor!

Çin’in en büyük otomotiv üreticisi olan Chery, ekim ayında, “Yeşil, teknoloji, aile ve arkadaşlık” marka konseptini temel alan “2023 Chery Uluslararası Kullanıcı Birliği Oluşturma Konferansı”nda küresel kullanıcılar ile bir araya geliyor.Çin’in Wuhu kentinde gerçekleştirilecek olan bu önemli konferans, denizaşırı ülkelerdeki kullanıcıları, ünlü blog yazarlarını ve küresel ana akım medyayı bir araya getirecek. Uluslararası konferansta katılımcılar, “Yeni Ekosistem”, “Yeni Teknoloji” ve “Yeni Gelecek” olmak üzere üç ana tema üzerinden yeni bir kullanıcı ekosistemi modelini tanıyacak.Chery, bu konferansta “insanlar”, “otomobiller” ve “yaşam” gibi kavramları bütünleştiren bir ekosistem ürün sergisi oluştururken, dünyanın dört bir yanındaki kullanıcılarla iletişim kuracak, onları dinleyecek, akıllı teknoloji kapsamında yeni yaşam tarzlarını keşfedecek, aynı zamanda marka değeri ve vizyonu doğrultusunda kullanıcılara enerji olasılıklarını tanıtacak. Chery, kullanıcı ihtiyaçlarını etkin bir şekilde karşılayarak, kullanıcı ekosisteminin değerini daha iyi vurgulamayı hedefliyor.

Kullanıcılarla birlikte bir ekosistem oluşturmak,geçmişte olduğu gibi günümüzde de büyük bir önem taşıyor. Küresel otomobil şirketleri ise bu konuda araştırmalar yapıyor, keşfediyor ve üstesinden gelmenin yollarını arıyor. Çinli otomobil üreticisi Chery de,bu konuda önemli bir adım atarak,ekim ayında “2023 Chery Uluslararası Kullanıcı Birliği Oluşturma Konferansı”nı düzenlemeye hazırlanıyor. Çin’in Wuhukentinde gerçekleştirilecek olanbu önemli konferans, denizaşırı ülkelerdeki kullanıcıları, ünlü blog yazarlarını ve küresel ana akım medyayı bir araya getirecek. Bu uluslararası konferansta katılımcılar, “Yeni Ekosistem”, “Yeni Teknoloji” ve “Yeni Gelecek” olmak üzere üç ana tema üzerinden yeni bir kullanıcı ekosistemi modelini tanıyacak.

İnsanlar, otomobillerve yaşam kavramları bütünleşiyor

Chery’nin “Yeşil, teknoloji, aile ve arkadaşlık” marka konseptini temel alan “2023 Chery Uluslararası Kullanıcı Birliği Oluşturma Konferansı”nda birçok akıllı yaşam ortağı bir araya gelecek. Chery, bu konferansta “insanlar”, “otomobiller” ve “yaşam”

gibi kavramları bütünleştiren bir ekosistem ürün sergisi oluşturuyor. Chery, dünyanın dört bir yanındaki kullanıcılarla iletişim kuracak, onları dinleyecek, akıllı teknoloji kapsamında yeni yaşam tarzlarını keşfedecek, aynı zamanda marka değeri ve vizyonu doğrultusunda kullanıcılara enerji olasılıklarını tanıtacak. Chery, kullanıcı ihtiyaçlarını etkin bir şekilde karşılayarak kullanıcı ekosisteminin değerini daha iyi vurgulamayı hedefliyor. Bu noktada “2023 Chery Uluslararası Kullanıcı Birliği Oluşturma Konferansı”, öncü teknolojilere odaklanacak.

Muhteşem performansa sahip ürünlere odaklanan Chery, yeni bir kullanıcı ekosistem entegrasyonu oluşturacak ve otomotiv endüstrisinde yenilikçi bir kullanıcı ekosistem gelişim modeline öncülük edecek. Chery, kullanıcılarla iletişim halinde olmaya devam ediyorve çağa ayak uyduruyor. Çin’in ve dünyanın önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Chery, samimi ve sorumluluk sahibi uluslararası bir marka imajına sahip. Chery bu kapsamda, “2023 Chery Uluslararası Kullanıcı Birliği Oluşturma Konferansı”na odaklanıyor, kullanıcı gelişimine yenilikçi yaklaşım getiriyor, gelecekteki kamu refahını birbirine bağlıyor ve karşılıklı fayda ile kazan-kazan sonuçları ortaya çıkarmak için marka ile kullanıcılar arasında iki yönlü bir yolculuk gerçekleştiriyor.

Kullanıcı değeri yaratmaya ve kullanıcı memnuniyetini sürdürmeye odaklanıyor

Chery, her zaman kullanıcı değeri yaratmaya ve sürekli olarak kullanıcı memnuniyetini sürdürmeye kendini adamış durumda. Chery, “2023 Chery Uluslararası Kullanıcı Birliği Oluşturma Konferansı”nı, değer yaratmak ve markanın yeni ekosistemini küresel kullanıcılarına derinlemesine aktarmak için kullanacak. Chery, Türkiye’de kullanıcılarla etkileşime de büyük önem veriyor. Şu ana kadar kullanıcılarının birlikte bir gün geçirmelerini sağlayan, ailece eğlenme veya yarışma olanağı sağlayan ve Chery Türkiye ile iletişim kurmalarına olanak veren üç etkinlik gerçekleştirdi. Ayrıca kullanıcıların ihtiyaçlarını anlamak, sorunlarının zamanında çözülmesine yardımcı olmak ve en güncel şirket bilgilerini aktarmak üzere resmi bir özel kullanıcı grubu oluşturuldu.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...