Hidrojen yakıt sistemi Nasıl mı?

®
Çok Okunanlar

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik...

EGEA 944 bin 964 TL’den başlayan iddialı fiyatıyla

Türkiye’nin 6 yıldır aralıksız pazar lideri markası unvanını koruyan FIAT, temmuz ayı boyunca yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere...

Mercedes-Benz Sprinter 30 yaşında

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, 30 yıl önce Sprinter ile büyük panelvan araçlar kategorisinin sembolü haline gelecek aracı tanıttı. Mercedes-Benz...

Stellantis, 4screen ile Gerçek Zamanlı Konum Bazlı Mobilite

Stellantis ve 4screen’den Araç İçi Konfor Seviyesini Artıracak İş Birliği...  Stellantis, 4screen ile Gerçek Zamanlı Konum Bazlı Mobilite Hizmetlerini Hayata...

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye...

Karsan Chitila ve Focşani Şehirleri ile Toplam 42 Adetlik e-ATA

Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, ana hedef pazarlarından Romanya’da iki yeni sözleşmeye daha imza attı. Chitila ve...

iCAR Dubai Marka Gecesi’nde Tamamen Yeni Bir Orta-Büyük SUV

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery ve SmartMi Tech iş birliğiyle ortaya çıkan iCAR, yepyeni SUV modelinin örtüsünü kaldırmak...

UCR Otomotiv Hidrojen Yakıt Sistemleri Müdürü Sn. Mustafa Uçar konu hakkında teknik bilgi verdi…

Hidrojen yakıt sistemiyle tasarruftan fazlasını kazanın. Nasıl mı?

Araçlarda kullandığımız fosil yakıtları motor tam olarak yakamaz. Motorinde % 35-40, benzinde % 20-25, lpg de % 15-20 aralığında yakıt egzoza dönüşür. Karbon ( kurum ) denilen bu atıkların büyük bir kısmı araç motor ve aksamı içinde birikir.

Problem; EGR dolmak üzere veya tıkalı.

Sonuç; Araç düzensiz çalışır, yakıt sarfiyatı artar, motor ısısı yükselir. Düzenli olarak egr temizliği gerekir.

Çözüm; Hidrojenle yakıt tam yanar ve egzoz salınımı olmadığından EGR sistemi, EGR valfi temiz kalır.

Kazancınız; Aracın yakıt tüketimi azalır, Çekiş artar, motor ısısı aşırı yükselmez, motor ömrü uzar.

( EGR iptali motor ömrü için zararlıdır, iptal ettirmeyin.)

Problem; Supaplarda, supap yataklarında, silindir kapak içi ve pistonlar da kurum birikimi.

Sonuç; Araç düzensiz çalışır, yakıt sarfiyatı artar, motor performansı düşer, bakım maliyetleri artar.

Çözüm; Hidrojen destek sistemi montajından sonra motor içi ve aksamı tamamen temizlenir ve öyle kalır.

Kazancınız; Motor performansı belirgin oranda artar, yakıt sarfiyatı düşer, bakım maliyetleri azalır, piston, gömlek, sekman, supaplar korunur, arıza ihtimali ortadan kalkar.

Problem; Partikül filtresi dolmak üzere veya tıkalı.

Sonuç; Çekiş düşer, performans azalır, yakıt artar, sürüş konforu bozulur.

Çözüm; Hidrojenle egzoz salınımı olmadığından hiçbir zaman problem yaşanmaz.

Kazancınız; Yüksek maliyetli bir parça olan partikül filtresi, kirlenmeyecek, dolmayacak, değişmek zorunda olmayacak.

Problem; lpg li araçlarda, yüksek ısı sorunu yüzünden buji değişimi, supap uzama veya aşınma sorunu.

Sonuç; Aracın durumuna göre periyodik olarak buji değişimi, supap kaçırmaları, arıza veya değişim mecburiyeti.

Çözüm; Saf hidrojen ile motorda lpg nin yarattığı yüksek ısı kaybolur ve motor benzinli derecesinde ısıyla çalışır, bujiler bozulmaz, supaplarda uzama, bozulma olmaz.

Kazancınız; Supap, buji vb. değişi gerekmez, paranız cebinizde kalır.

Problem; Turbo iç kanatları kurum biriktirdi ve bozuldu.

Sonuç; Yolda kaldınız, ciddi masraf çıktı.

Çözüm; Hidrojenle egzoz salınımı yok, kanatlarda birilim yok.

Kazancınız; Ağır masraftan kurtuldunuz.

Hidrojen yakıt sistemlerimiz, motorda ciddi bir sessizleşme ve sarsıntı azalımı sağlar, ehzoz atıklarının yaratacağı tüm sıkıntılar ortadan kalkar, ısıtma bujilerinin, sensörlerin, enjektörlerin ucları temizlenir, YAKIT TASARRUFUNUN yanı sıra, MOTORU ve DOĞAYI KORUR, paranız cebinizde kalır, sürüş keyfiniz artar.

Tüm bu masraflardan kurtulur ve yakıttan da ciddi tasarruf yaparsınız. Kazasız, masrafsız, keyifli sürüşler.

 

 

 

 

 

 

Diğer Haberler

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı! Stellantis Dış Kaynaklı Olumsuzluklara Rağmen...

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis…

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis Kortlarını İtalyan Ruhuyla Renklendirdi Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,temmuz ayındadüzenlenen tarihi uluslararası karma tenis takımlarıturnuvası “2025 Hopman Kupası Otomotiv...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik serisi ile hem binek hem...

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors Limited (NSE: TATAMOTORS), sektörde güçlü...

Mercedes-Benz Sprinter 30 yaşında

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, 30 yıl önce Sprinter ile büyük panelvan araçlar kategorisinin sembolü haline gelecek aracı tanıttı. Mercedes-Benz Sprinter o zamandan bugüne, farklı...

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme yaşanıyor. Veriler, SHS Süper Hibrit...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal Şekillendirme Elemanı Mesleğinde Nitelikli İşgücü...