Hidrojen yakıt sistemi Nasıl mı?

®
Çok Okunanlar

Seçtiğiniz Volkswagen’e sahip olmak Auto Credit ile çok kolay

Volkswagen düşük aylık taksitlerle ve kısa aralıklarla aracın yenilenmesine olanak sağlayan Auto Credit uygulamasını devreye aldı. Tüm Volkswagen modelleri...

Bosch , Atölyelere ve perakendeciliğe yönelik yeni çözümlerini sergiledi

Bosch, otomotiv yedek parça alanında bugünden birçok sürecin daha hızlı ve etkili bir şekilde yapılmasını sağlayan ağa bağlı...

Türkiye Offroad Şampiyonası’nın 5. ayağı

PETLAS 2023 Türkiye Offroad Şampiyonası’nın 5. ayağı, ICRYPEX ve PETLAS sponsorluğunda Trabzon Offroad Kulübü (TROFF) tarafından Akçaabat’ta organize edildi. Trabzon...

Test Sürüşü: Ford Tourneo Courier 1.5 litre Duratorq TDCi dizel

Yazı-Fotoğraf: Gökçer ALP Tourneo Courier 1.5L TDCi Ford Duratorq motoruyla tüm yol koşullarında yakıtın her damlasından makisumum derecede yararlanmak üzere...

UCR Otomotiv Hidrojen Yakıt Sistemleri Müdürü Sn. Mustafa Uçar konu hakkında teknik bilgi verdi…

Hidrojen yakıt sistemiyle tasarruftan fazlasını kazanın. Nasıl mı?

Araçlarda kullandığımız fosil yakıtları motor tam olarak yakamaz. Motorinde % 35-40, benzinde % 20-25, lpg de % 15-20 aralığında yakıt egzoza dönüşür. Karbon ( kurum ) denilen bu atıkların büyük bir kısmı araç motor ve aksamı içinde birikir.

Problem; EGR dolmak üzere veya tıkalı.

Sonuç; Araç düzensiz çalışır, yakıt sarfiyatı artar, motor ısısı yükselir. Düzenli olarak egr temizliği gerekir.

Çözüm; Hidrojenle yakıt tam yanar ve egzoz salınımı olmadığından EGR sistemi, EGR valfi temiz kalır.

Kazancınız; Aracın yakıt tüketimi azalır, Çekiş artar, motor ısısı aşırı yükselmez, motor ömrü uzar.

( EGR iptali motor ömrü için zararlıdır, iptal ettirmeyin.)

Problem; Supaplarda, supap yataklarında, silindir kapak içi ve pistonlar da kurum birikimi.

Sonuç; Araç düzensiz çalışır, yakıt sarfiyatı artar, motor performansı düşer, bakım maliyetleri artar.

Çözüm; Hidrojen destek sistemi montajından sonra motor içi ve aksamı tamamen temizlenir ve öyle kalır.

Kazancınız; Motor performansı belirgin oranda artar, yakıt sarfiyatı düşer, bakım maliyetleri azalır, piston, gömlek, sekman, supaplar korunur, arıza ihtimali ortadan kalkar.

Problem; Partikül filtresi dolmak üzere veya tıkalı.

Sonuç; Çekiş düşer, performans azalır, yakıt artar, sürüş konforu bozulur.

Çözüm; Hidrojenle egzoz salınımı olmadığından hiçbir zaman problem yaşanmaz.

Kazancınız; Yüksek maliyetli bir parça olan partikül filtresi, kirlenmeyecek, dolmayacak, değişmek zorunda olmayacak.

Problem; lpg li araçlarda, yüksek ısı sorunu yüzünden buji değişimi, supap uzama veya aşınma sorunu.

Sonuç; Aracın durumuna göre periyodik olarak buji değişimi, supap kaçırmaları, arıza veya değişim mecburiyeti.

Çözüm; Saf hidrojen ile motorda lpg nin yarattığı yüksek ısı kaybolur ve motor benzinli derecesinde ısıyla çalışır, bujiler bozulmaz, supaplarda uzama, bozulma olmaz.

Kazancınız; Supap, buji vb. değişi gerekmez, paranız cebinizde kalır.

Problem; Turbo iç kanatları kurum biriktirdi ve bozuldu.

Sonuç; Yolda kaldınız, ciddi masraf çıktı.

Çözüm; Hidrojenle egzoz salınımı yok, kanatlarda birilim yok.

Kazancınız; Ağır masraftan kurtuldunuz.

Hidrojen yakıt sistemlerimiz, motorda ciddi bir sessizleşme ve sarsıntı azalımı sağlar, ehzoz atıklarının yaratacağı tüm sıkıntılar ortadan kalkar, ısıtma bujilerinin, sensörlerin, enjektörlerin ucları temizlenir, YAKIT TASARRUFUNUN yanı sıra, MOTORU ve DOĞAYI KORUR, paranız cebinizde kalır, sürüş keyfiniz artar.

Tüm bu masraflardan kurtulur ve yakıttan da ciddi tasarruf yaparsınız. Kazasız, masrafsız, keyifli sürüşler.

 

 

 

 

 

 

Diğer Haberler

MAİS Genel Müdürü Berk Çağdaş

MAİS Genel Müdürü Berk Çağdaş, otomotiv sektörüne dair 2024 yılı değerlendirmelerini ve 2025 beklentilerini anlattı. Çağdaş, yılın ilk çeyreğinde öne çekilmiş bir taleple karşılaştıklarını, yerel...

Japon otomobil üreticileri Honda ve Nissan birleşmeyi değerlendiriyor

Nissan'ın yüzde 24,5'lik hissesine sahip olan Mitsubishi de mutabakat zaptını imzalarken, yeni oluşturulacak gruba katılmayı ocak ayı sonuna kadar değerlendirecek. Şirketler, Haziran 2025'e kadar birleşme...

VIDEO: YETX AMFİBİK ARAÇ İLE SUDA VE KARADA ÖZEL TEST SÜRÜŞÜ….

Ankara - Gölbaşı / Mogan Gölü Yetx Test Sürüşü ayrıntıları ve yorumlarımız kısa bir zaman içerisinde sitemizde detayları ile beraber yeni sayımız dergimizde yayında olacaktır......

Yeni Transporter İncelemesi: Özellikleri ve Fiyatları

Hem ticari hem de bireysel kullanımda sürücülerin beklentilerini karşılamak için geliştirilmiş yeni Transporter üstün özelliklere sahip bir araçtır. Volkswagen’in yenilikçi anlayışını yansıtan bu model;...

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...