Lancia returns to the world rally championship with Yohan Rossel and Nikolay Gryazin

®
Çok Okunanlar

Stellantis Dünya Engelliler Günü’nde Herkes İçin Alfa Romeo Tonale

Stellantis Dünya Engelliler Günü’nde Herkes İçin Alfa Romeo Tonale’nin Prömiyerini Yaptı! Stellantis’te Hedef Güvenlik ve Tasarımdan Ödün Vermeden Herkese Uygun...

Renault CEO’sundan Avrupa’da Çin’in elektrikli araç hakimiyetine karşı öneri

Renault CEO'su, Avrupa'da elektrikli araçların daha uygun fiyatlı olmasını sağlamak için yeni bir 'E-Araba' kategorisi ve düzenleyici reformlar savunuyor....

Binek Araçları Aratmayan Donanımlarıyla Yerli Üretim Opel Zafira ve Vivaro

Alman otomobil üreticisi Opel, hafif ticari ürün gamını yerli üretime geçişle daha da güçlendirmeye devam ediyor. Bu kapsamda markanın...

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 62,12 dolar

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 62,12 dolardan işlem görüyor. Dün 63,79 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 62,33...

Elektrikli araç şarj tarifelerinde “esnek fiyatlandırma”

Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK), elektrikli araç şarj hizmeti tarifelerinde esnek fiyatlandırmaya imkan sağlayacak düzenlemeler üzerinde çalışmalarını hızlandırdı. Bu çerçevede...

Karting Şampiyonlarını Körfez Belirleyecek

2025 Türkiye Karting Şampiyonası’nın son ayağı olan NİMOSK Karting Yarışı, 13-14 Aralık tarihlerinde TOSFED Körfez Yarış Pisti’nde düzenleniyor. Nimara...

YEO Teknoloji Reap Battery fabrikası üretime başladı

Yıllık 5 GWh kapasiteye sahip enerji depolama sistemleri üretecek olan YEO Teknoloji, tüm dünyaya İstanbul’dan ihracat yapacak. Reap Battery...

The appointment with the Monte Carlo Rally is getting ever closer, which will open the 2026 season from 22 to 25 January. An event unique in its history, and which in the next edition will be home to a great, long-awaited return: for the first time since 1993, Lancia will participate in the world championship, with the Turin company fighting for victory in the WRC2 by fielding two Ypsilon Rally2 HF Integrale. At the time of announcing its official return, the team had not yet unveiled its drivers and co-drivers, with the crew now revealed. On the one hand, the team will feature 30-year-old Yohan Rossel and his co-co-driver Arnaud Dunand. Reigning WRC2 vice-world champion, the Frenchman has achieved notable results on a national and international scale always with the Stellantis Group, establishing himself in the WRC3 championship in 2021: “Discovering the Lancia coat of arms and listening to Miki Biasion (twice world champion with Lancia, ed.), who compares Lancia to Ferrari, you immediately understand that it is a brand that commands respect – declared the transalpine – I am therefore very proud to join Lancia with the same motivation I had at the beginning of my career. This new chapter will give a real boost to my career, with a new manufacturer, great ambitions and the desire to go even further with one project: to win.” The 28-year-old Nikolay Gryazin, Russian by birth but with a Bulgarian license for a few seasons now, was also very enthusiastic. Reigning WRC2 Challenger champion and winner of the ERC Junior title, he will participate in the upcoming world championship with co-driver Konstantin Aleksandrov: “It is an immense honor for me to be part of this story – he commented – with the team we share the same ambitions: fighting at the top, continuing to improve every day and bringing this legendary name back to its rightful place”. Lancia thus returns to the world rally championship once again with the record of the highest number of titles won, with 11 victories obtained from the 70s to the 90s: “Lancia’s return to the world rally championship is an important step and we face it with a strong sense of responsibility – added Roberta Zerbi, CEO of Lancia – Yohan and Nikolay bring different perspectives, a modern vision of the sport and the right attitude to grow together with our project. The Ypsilon Rally2 HF Integrale was created to compete at the highest levels and the work of the Lancia Corse HF team allows us to look at this new chapter with confidence.”

Diğer Haberler

Stellantis grubu, BMW ve Ford gibi üreticiler 2035 son tarihini gözden geçirmeye hazır

Brüksel, 2035'te İçten İçten Yanmalı Motorların Sona Ermesi Duyurusunu Erteledi... Avrupa Komisyonu, içten yanmalı motorlu araçların satışının son tarihiyle ilgili kritik kararını, güçlü siyasi ve...

Renault platformuna dayanan iki yeni Ford 2028 başında

Renault, Ford için elektrikli otomobiller üretecek... Renault Grubu ve Ford stratejik bir ortaklık kurdu. Ana odak noktalarından biri, Renault'nun elektrikli araç bölümü Ampere'nin platformuna dayanan...

Perodua, Malezya’nın ilk yerel olarak geliştirilen elektrikli arabası

Malezyalı otomobil üreticisi Perodua, ülkenin ilk yerli elektrikli otomobili olan QV-E'yi piyasaya sürdü. Şirket, elektrikli araç aracını 800 milyon ringgit (yaklaşık 167 milyon euro)...

Tesla, Hindistan’da ilk entegre tesisini açtı

Hindistan'daki ilk büyük genişlemesini simgeleyen Tesla, ülkedeki ilk entegre tesisini Gurugram'da (Haryana) açtı. Yeni alanda bir showroom, teslimat merkezi, servis merkezi ve şarj istasyonu...

Seat, Martorell’de batarya montaj fabrikasını açtı

Seat ve Cupra, Martorell'de batarya sistemi montaj tesislerini açtı. Burada, İspanya'da üretilen Volkswagen Grubu'nun elektrikli kompakt otomobilleri için yılda 300.000'e kadar batarya sistemi monte...

AB ve Çin, elektrikli araç tarife fiyatlar üzerine görüşmelere yeniden başladı

AB ve Çin, Çin'de üretilen elektrikli otomobiller için asgari fiyat planı üzerinde müzakereleri yeniden başlattı. En son olarak, AB Volkswagen'in elektrikli araç tarifelerinden muafiyet...

Test Sürüşü: Yeni Peugeot E-208GTI

Kırk yıl önce PEUGEOT, 205 GTI ile tarih yazdı. 1984'te 1.6 litrelik versiyonuyla ve iki yıl sonra 1.9 litrelik versiyonuyla tanıtılan 205 GTI, küçük,...
Audi signs patent licensing agreement with Oppo

Audi signs patent licensing agreement with Oppo

Today, Oppo Chief Product Officer Pete Lau has announced that his company has reached a...

Brussels Postpones Announcement on the End of Internal Combustion Engines in 2035

The European Commission delays its crucial decision on the cut-off date for selling internal combustion...