1000 KM DI SUZUKA, DOMINIO DELLA BMW M4 DI VAN DER LINDE, MARCIELLO E WEERTS

®
Çok Okunanlar

Peugeot 7. Mardin Bienali’nin ana sponsoru oldu

Yenilikçi bakış açısı, estetik anlayışı ve insan odaklı yaklaşımıyla yalnızca otomotiv dünyasında değil, kültür ve sanat alanında da değer...

Delphi 5 Ana Kategoride Lider

Delphi Ön Takım Sistemlerinin 5 Ana Kategorisinde de Lider Kapsama Oranına Ulaştı...  Geliştirdiği yüksek teknolojili ürünleriyle otomotiv sektörüne referans niteliğinde...

Stellantis’te Pro One’da Liderlik Koltuğuna Eric Laforge Oturacak

Stellantis’tePro One’da Liderlik Koltuğuna Eric Laforge Oturacak...  Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, Pro One iş biriminde yeni bir atamayı...

Borusan Grubu ve Energie Baden-Württemberg AG ortak girişimi

Borusan Grubu ve Energie Baden-Württemberg AG’nin (EnBW) ortak girişimi Borusan EnBW Enerji, 2022 yılından bu yana yürüttüğü “Kız Öğrencilerin...

Continental WinterContact Serisinden Çetin Kış Şartlarında

Kış şartları yalnızca yol tutuşunu azaltmakla kalmıyor, yolculuğu da sürprizlere daha açık hâle getiriyor. Bir anda kapanan yollar, saatlerce...

JAECOO7 ile Islak Karlı ve Kaygan Zeminlerde

Yenilikçi tasarım diline sahip modelleri ile kısa sürede dikkatleri üzerine çeken JAECOO, kış şartlarında da sürücülerin en iyi yol...

DS Automobiles, Brüksel Otomobil Fuarı’nda…

Premium segmentin en yenilikçi markası DS Automobiles, Brüksel Otomobil Fuarı’nda dövme metal kaplı duvarlara sahip yeni stand tasarımıyla en...


Nel caldo torrido e afoso della prefettura di Mie, Kelvin van der Linde, a una gara dal termine, allunga nella corsa al titolo dell’Intercontinental GT Challenge 2025 vincendo la 1000 Km di Suzuka al volante della BMW M4 del Team WRT. Il pilota sudafricano ha praticamente dominato la classica giapponese sin dall’inizio insieme ai compagni di squadra Raffaele Marciello e Charles Weerts, con i quali si è alternato alla guida per completare i xx giri necessari a coprire la distanza.Alle spalle della BMW di WRT si è classificata la Porsche 911 GT3 R (992) del team Absolute Racing condotta da Kevin Estre, Laurens Vanthoor e Patrick Pilet che ha preceduto la Chevrolet Corvette Z06 GT3  del team Johor Motorsports JMR affidata a Alexander Sims, Nicky Catsburg e Scott McLaughlin.Se il vertice della corsa non è mai stato in discussione, il pubblico che ha affollato gli spalti ha comunque potuto godere di sorpassi, colpi di scena e incidenti in una gara che, soprattutto nella seconda parte, è stata serrata e combattuta, rallentata più volte dall’ingresso in pista della safety car.Un andamento simile avevano avuto del resto anche le qualifiche: dominate dal trio Van der Linde-Marciello-Weerts, ma segnate da diversi episodi, comprese due bandiere rosse, e dalla variabilità delle condizioni dell’asfalto, passate più volte dal bagnato all’asciutto a causa delle frequenti, ma brevi precipitazioni. I continui cambiamenti hanno permesso ai piloti di raccogliere solo riferimenti parziali ai fini della gara.“Il ritorno in calendario di una gara storica e prestigiosa come la 1000 km di Suzuka è avvenuto nel migliore dei modi, con un grande spettacolo e un’ottima organizzazione – ha commentato Matteo Braga, Circuit Activity Manager di Pirelli –. Per quanto riguarda noi, siamo molto soddisfatti del comportamento del P Zero DHG che, anche su una pista mai gentile con gli pneumatici, ha mostrato ancora una volta non solo grande consistenza ma anche un’ottima durabilità, contribuendo alla spettacolarità della corsa. Ora testa alla Spagna per le due ultime gare del GTWC Europe a Valencia e Barcellona, e a Indianapolis dove si celebrerà l’atto finale dell’IGTC”.Nella categoria GT3 della Japan Cup, serie in rapida crescita anch’essa supportata da Pirelli, si sono imposti in Gara 1 Akita e Takashi Kobayashi su Ferrari 296 del Team Upgarage, mentre in Gara 2 la vittoria è andata alla coppia Yorikatsu Tsujiko–Kei Cozzoli su Ferrari 296 GT3 di Ponos Racing. Nel GT4, invece, Gara 1 è stata vinta da Yoshitomo Makino e Takeshi Suehiro su Porsche 718 Cayman GT4, mentre Gara 2 ha visto il successo di Haridarma Manoppo e Seita Nonaka su Toyota GR Supra GT4.
‘;

Diğer Haberler

JAECOO7 ile Islak Karlı ve Kaygan Zeminlerde

Yenilikçi tasarım diline sahip modelleri ile kısa sürede dikkatleri üzerine çeken JAECOO, kış şartlarında da sürücülerin en iyi yol arkadaşı olmayı sürdürüyor. Isıtmalı koltukları...

Grande Panda’nın Hibrit Versiyonu Türkiye’de…

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olanGrande Panda,elektrikli versiyonunun ardından hibrit motor seçeneği ile Türkiye’de yollara çıktı.Grande Panda, salt elektrik gücü ile sıkışık...

17 yaşındaki Borusan Otomotiv Motorsport pilotu milli sporcu Ayşe Çebi

17 yaşındaki Borusan Otomotiv Motorsport pilotu milli sporcu Ayşe Çebi, Motul 2025 Türkiye Karting Şampiyonası'na damgasını vurdu...  13-14 Aralık tarihlerinde TOSFED Körfez Pisti'nde yapılan 7....

Borusan Next’te Kredi Kartına 12 Taksitle İkinci El Otomobil

İkinci el otomobil pazarında şeffaf ve güvenilir hizmetin yanı sıra erişilebilir finansman imkanları sunan Borusan Next, Aralık ayı itibarıyla ikinci el otomobil ve motosiklet...

2025 yılının en başarılı MAN servisleri ödüllerini aldı

MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., 2025 yılı 2. Dönem Yetkili Servisler Toplantısı’nı 8–10 Aralık tarihleri arasında Antalya’da gerçekleştirdi. Servislerde teknik personelin eğitim seviyesinin...

İnci’den Akıllı İSG Teknolojileri İçin Açık İnovasyon Çağrısı

İnci Holding’in açık inovasyon programı İnci Radar, global jant üreticisi Maxion İnci Jant Grubu iş birliğiyle, üretim ve lojistik sahalarında iş sağlığı ve güvenliğini...

Otopratik’ten Aküde Yeni Dönem VoltEdge Akü ile Uzun Ömür

Otopratik, Orijinal Ekipman Teknolojisi (OEM) ile Avrupa’da üretilen yeni nesil VoltEdge akü markasını Türkiye pazarına sundu. Otopratik’in hızlı bakım çözümleri portföyüne eklenen VoltEdge, binek...