Geçiş elektrik Güç, yüksek performanslı araçlar hakkındaki düşüncelerimizi değiştiriyor ve bu hiçbir yerde, 2026 Porsche kırmızı biber elektrik. Geleneksel motorlar off-road maceralarına hükmediyordu, ancak Porsche yeni nesil lüks Suv‘sinin benzinli modelin sağlamlığıyla eşleşmekle kalmayıp onu geride bıraktığından da emin.
Michael Schaetzle, başkan Yardımcısı Porsche Cayenne model grubu, yeni EV’nin arazi koşullarında içten yanmalı muadilinden “çok daha iyi” olduğunu belirtti. Bu cesur bir iddiadır ve macera araçlarının geleceğinin kesin olduğunu göstermektedir. elektrik.
Porsche Cayenne’i test etti elektrik Weissach araştırma merkezindeki karmaşık bilgisayar simülasyonlarından yoğun bir şekilde Almanya Orta Doğu’daki cezalandırıcı, gerçek dünyadaki çöl denemelerine. Schaetzle, aracın Dubai kumullarındaki performansının geliştirme ekibinin beklentilerini aştığını doğruladı. EV platformunun anında, ince ayarlı güç dağıtımının dönüşüm yarattığı kanıtlandı.
Sürücülerin dik kum tepelerine tırmanma kolaylığına dikkat çekerek, “gücü mükemmel bir şekilde değiştirme” yeteneğinin, sürüşü geleneksel içten yanmalı motor modelindeki deneyimden önemli ölçüde daha iyi hale getirdiğini açıkladı. Bu yüksek teknolojili çöl balesinde küçük, biraz alaycı bir dipnot: sürücülerin sadece tekerlek kaymasını duymak için manuel olarak bir ses modunu açmaları gerekiyor; bu, sessiz EV’lerin doğal olarak sağlayamadığı arazi manevraları için gerekli bir işaret.
En üst seviye Cayenne Turbo elektrik en güçlü yapım olarak duruyor Porsche Suv şimdiye kadar yaratıldı. Kalkış kontrolü özelliği etkinleştirildiğinde, bu yüksek performanslı model 850 kW’a kadar güç ve 1.106 lb-ft’lik muazzam bir tork sağlar. Bu aşırı çıktı doğal olarak bir boyut cezasıyla birlikte gelir. Turbo elektrik 5,831 lb’lik ağır bir boş ağırlığa sahiptir, bu da onu en ağır yapar Porsche şimdiye kadar üretildi.
Mühendisler bu ağırlığı kendi avantajlarına kullandılar ve Schaetzle, akünün aracın ağırlık merkezinin altına, alçak bir yere monte edildiğine dikkat çekti. Bu yerleştirme, kullanımı önemli ölçüde geliştirerek, şu sonuca varmasına yol açar: araba Benzinli modele göre “daha hafif bir his veriyor”. Active Ride System gibi yeni teknolojiler, yeni akslar ve lastikler çevikliğine katkıda bulunuyor.
Menzil ve şarj hız Herhangi bir modern EV’nin pratikliğini ve yeni elektrik Cayenne, WLTP test döngüsü kapsamında 399 mil’e kadar etkileyici bir sürüş menziline sahiptir. Gelişmiş 800V elektrik mimarisi, maksimum DC şarjla ışık hızında şarj için tasarlanmıştır hız 400 kW’a kadar güç, sürücülerin aküyü “16 dakikadan daha kısa sürede” yüzde 10’dan yüzde 80’e şarj etmesine olanak tanıyor.
Suv‘un yeteneklerini gerçek anlamda test etmeyi planlayan macera arayanlar Offroad Paketini tercih edebilir. ‘Off-road’a ayarlanmış havalı süspansiyonla eşleştirildiğinde bu seçenek, aracın yaklaşma açısını 25 dereceye çıkarır ve sürüş yüksekliğini 9,6 inç’e çıkarır.
avrupa ve ABD’deki müşteriler yeni Cayenne’i şimdi sipariş edebilirler; fiyatlar pazara bağlı olarak temel model için yaklaşık 109.000 dolardan başlıyor. Turbo versiyonu 163.000 dolardan başlıyor ve bu Stuttgart’ın en hızlı Suv‘u için o kadar da abartılacak bir rakam değil. Sağdan direksiyonlu pazarların bu modelin piyasaya sürülmesi için birkaç ay beklemesi gerekecek, ancak beklemeye değer; en azından kağıt üzerinde.
Aracılığıyla
Automobile Magazine-UK

































































































