Wrc, un concept svela come saranno le future auto Rally1

®
Çok Okunanlar

MAN, sabit kalan pazarda satışlarını %10 artırdı

MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., 2025 yılında siyasi ve ekonomik gelişmelere bağlı olarak dalgalanmaların yaşandığı kamyon pazarında, satışlarını...

Otomotiv Sanayii Derneği 2025 İlk 11 Aylık Verileri…

Yılın İlk 11 Aylık Döneminde Üretim Yüzde 4, İhracat Yüzde 5 Büyüdü! Otomotiv Sanayii Derneği (OSD)2025 yılının ilk 11...

AB ve Çin, elektrikli araç tarife fiyatlar üzerine görüşmelere yeniden başladı

AB ve Çin, Çin'de üretilen elektrikli otomobiller için asgari fiyat planı üzerinde müzakereleri yeniden başlattı. En son olarak, AB...

Tesla, Hindistan’da ilk entegre tesisini açtı

Hindistan'daki ilk büyük genişlemesini simgeleyen Tesla, ülkedeki ilk entegre tesisini Gurugram'da (Haryana) açtı. Yeni alanda bir showroom, teslimat merkezi,...

BYD, 5 dakikada 400 km elektrikli araç şarjı vaat ediyor

Çinli otomobil üreticisi BYD, Dubai Festival City'de çığır açan bir megavat şarj sistemini tanıttı. Bu sistem, elektrikli araçların yalnızca...

Yeni Nesil Nissan LEAF EV36Zero Sunderland Fabrikası

Üçüncü nesil Nissan LEAF, dönüştürülen Sunderland Fabrikası’nın üretim hattından sessizce çıkarken, şirket dünyada bir ilk olan EV36Zero planını hayata...

Motor Sürücülerine Dost Bariyer Sistemi

Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve Kuzey Çevre Otoyolu’ndan Motor Sürücülerine Dost Bariyer Sistemi  IC Altyapı Grubu bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Yavuz Sultan...

 Arrivano nuove informazioni in merito alle vetture che correranno nel mondiale rally dal 2027, grazie ad un concept delle future Rally1 svelato dalla FIA, che anticipa come saranno le protagoniste del Wrc sulla base di un regolamento che mira a ridurre i costi senza intaccare prestazioni e spettacolo.     Parlando di cifre, in base alle informazioni diffuse dal sito ufficiale del Wrc, World Rally Championship, il costo di un’auto pronta per gareggiare nella categoria principe del mondiale sarà limitato a 345.000 euro, vale a dire una spesa inferiore di oltre il 50% rispetto ad un’attuale Rally1.     Inoltre, le vetture avranno un ingombro definito, con lunghezze comprese tra 4.100 mm e 4.300 mm ed una larghezza massima di 1.875 mm, e prevedono una futura flessibilità a livello propulsore, lasciando intravedere uno spiraglio per le tecnologie alternative, anche se le auto del 2027 avranno, inizialmente, un motore 1.6 sovralimentato, abbinato ad un cambio a 5 velocità, alimentato in modo sostenibile, che erogherà circa 290 cavalli trasferiti a terra tramite la trazione integrale.     Le sospensioni saranno a doppio braccio oscillante, mentre i sistemi frenanti e di sterzo saranno sviluppati partendo dal regolamento delle Rally2 per offrire prestazioni più accessibili.     La cellula di sicurezza, con telaio tubolare, evolverà quella delle Rally1, offrirà una migliore resistenza alle intrusioni e assorbimento di energia in tutti i principali scenari di impatto riducendo i costi complessivi.     Mentre la struttura della carrozzeria consentirà maggiore libertà ai costruttori, visto che non prevede che le auto siano derivate dai modelli di produzione attuali, ma sarà specificato un volume di riferimento entro il quale dovranno rientrare tutti i pannelli esterni. Inoltre, i dispositivi aerodinamici saranno semplificati, sempre per la questione costi, in questo caso di sviluppo.     Infine, costruttori e preparatori saranno accomunati in un’unica classifica in modo da avere più concorrenti in grado di competere nella categoria più importante del mondiale rally.     

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

Batı Afrika Lojistik Ekosistemine Ford Trucks’tan Güçlü Yatırım

Ford Trucks’ın büyüyen Batı Afrika lojistik ve taşımacılık sektöründeki varlığı... Ford Trucks, Salvador Caetano Grubu’nu ithalatçı olarak atayarak Senegal pazarına resmi olarak giriş yaptı. Bu...

Borusan Otomotiv Ev Sahipliği Yaptı

9. İstanbul Ekonomi Zirvesi’nin ‘Sürdürülebilir Geleceğe Ortak Yolculuk’ panelinde konuşan Borusan Otomotiv İcra Kurulu Başkanı Hakan Tiftik, otomotiv endüstrisinin tarihinin en büyük dönüşümünü yaşadığını...

MAN, sabit kalan pazarda satışlarını %10 artırdı

MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., 2025 yılında siyasi ve ekonomik gelişmelere bağlı olarak dalgalanmaların yaşandığı kamyon pazarında, satışlarını artırmayı başardı. Filo satışlarında hem...

Yeni Nesil Nissan LEAF EV36Zero Sunderland Fabrikası

Üçüncü nesil Nissan LEAF, dönüştürülen Sunderland Fabrikası’nın üretim hattından sessizce çıkarken, şirket dünyada bir ilk olan EV36Zero planını hayata geçiriyor.  Yeni LEAF’in Birleşik Krallık’ta...

MYZ Co Charge 1 yılda 5 ton karbon salımını önledi

Zeren Group’un elektrikli araç sarj operatörü MYZ Co Charge, Türkiye genelinde 12 lokasyonda kurduğu 54 ünitelik şarj altyapısıyla son 1 yılda 5 tonun üzerinde...

Motor Sürücülerine Dost Bariyer Sistemi

Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve Kuzey Çevre Otoyolu’ndan Motor Sürücülerine Dost Bariyer Sistemi  IC Altyapı Grubu bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve Kuzey Çevre...

BMW, Aralık ayına özel cazip fırsatlar sunuyor

Borusan Otomotiv’den BMW Modellerinde Aralık Ayı Fırsatları  Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW, Aralık ayına özel cazip fırsatlar sunuyor. Takas desteği, özel finansman koşulları ve...