Resilienza e innovazione, la visione strategica di Hyundai

®
Çok Okunanlar

OPET Yönetim Kurulu Kurucu Üyesi Nurten Öztürk

Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar Projesi için Antalya’da büyük buluşma MEB ve OPET işbirliği ile 2022’de hayata geçirilen “Tertemiz Yarınlar Okullardan...

IVECO’dan Anadolu Yakası’na Güçlü Çıkartma

Dünyanın önde gelen ticari araç üreticilerinden IVECO, Türkiye pazarındaki etkili büyümesini ve hizmet ağını genişletme hedeflerini, sektörün deneyimli lojistik...

Stellantis Teknoloji ve Mobilite Alanındaki İş Ortakları NVIDIA, Uber ve Foxconn

Stellantis’ten Avrupa’nın Robotaksi Yolculuğunun Başlangıcını Temsil Eden Yeni Hamle!  Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis;NVIDIA, Uber Technologies Inc. ve Foxconn...

PEUGEOT, 2008, 3008, 5008, E-208, E-308, 408 kasım ayı kampanyası

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu kasım ayı kampanyasını başlattı....

Hyundai 50,000 NVIDIA Blackwell GPU’yu entegre edecek

Hyundai Motor Group ve NVIDIA, otonom mobiliteye, akıllı fabrikalara ve robot teknolojisine güç sağlamayı amaçlayan, NVIDIA Blackwell yapay zeka...

Yeni BMW F 450 GS Yollara Çıkmaya Hazır

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu BMW Motorrad, GS mirasını orta segmente taşıyan Yeni BMW F 450 GS modelini 4-10...

Nissan Türkiye’den Efsane Kasım Kampanyaları

Nissan Türkiye, 2025 model yılı araçlarında rekabetçi fiyatlar, sıfır faizli kredi ve nakit alım destekleriyle Kasım ayında da müşterilerine...

 Resilienza, adattabilità e collaborazione. Sono i tre pilastri su cui Hyundai Motor Company intende costruire il proprio futuro, secondo quanto illustrato dal presidente e ceo José Muñoz durante la conferenza “Leaders Talk 2025”, ospitata nella sede del gruppo a Gangnam, Seúl.     All’incontro, che ha riunito circa 200 dipendenti in presenza e numerosi altri in collegamento da tutto il mondo, Muñoz ha tracciato la visione strategica della casa automobilistica fino al 2026, ribadendo l’impegno del gruppo verso innovazione, sostenibilità e crescita a lungo termine.     “La nostra forza risiede nella resilienza e nella capacità di adattarci a un mercato in rapida trasformazione”, ha dichiarato il ceo, sottolineando il ruolo cruciale della collaborazione interfunzionale e delle partnership strategiche come motori dell’innovazione. L’obiettivo, ha aggiunto, è adottare un approccio “proattivo” per sostenere l’espansione del gruppo oltre il 2030.     Hyundai – precisa una nota – punta infatti a raggiungere 5,55 milioni di vendite globali di veicoli entro il 2030, di cui il 60% elettrificati, e ad ampliare la gamma ibrida a oltre 18 modelli, inclusi quelli del marchio premium Genesis, che introdurrà versioni ibride ed elettriche a partire dal 2026.     Durante la conferenza sono intervenuti anche i vicepresidenti esecutivi Yeong Ho Lee (Operazioni globali), Chang Hwan Kim (Soluzioni energetiche ed elettrificazione) e Hae In Kim (Risorse umane), che hanno presentato le strategie per rafforzare la competitività industriale, accelerare la transizione elettrica e valorizzare il capitale umano in un contesto di profonda evoluzione tecnologica.     Muñoz ha infine ricordato come la visione “Progress for Humanity”, promossa dal presidente del gruppo, guidi ogni scelta dell’azienda: rendere la mobilità ”più sicura, sostenibile e accessibile per tutti”, partendo dai valori quotidiani di collaborazione e attenzione verso clienti e comunità.     

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

OPET Yönetim Kurulu Kurucu Üyesi Nurten Öztürk

Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar Projesi için Antalya’da büyük buluşma MEB ve OPET işbirliği ile 2022’de hayata geçirilen “Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar” Projesi’nin bu yılki bilgilendirme...

Levent Çakıroğlu, otomotiv sektöründeki güçlü yatırımlarına dikkat çekti

Koç Holding CEO’su Levent Çakıroğlu, “Türkiye’nin en büyük sanayi ve hizmetler topluluğu olarak ülkemizin ihracatının yüzde 7’sinden fazlasını gerçekleştiriyor, yurt dışında 130’u aşkın üretim tesisi...

Hyundai 50,000 NVIDIA Blackwell GPU’yu entegre edecek

Hyundai Motor Group ve NVIDIA, otonom mobiliteye, akıllı fabrikalara ve robot teknolojisine güç sağlamayı amaçlayan, NVIDIA Blackwell yapay zeka altyapısına dayalı bir yapay zeka...

PEUGEOT, 2008, 3008, 5008, E-208, E-308, 408 kasım ayı kampanyası

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu kasım ayı kampanyasını başlattı. Segmentlerinde hep bir adım önde...

IVECO’dan Anadolu Yakası’na Güçlü Çıkartma

Dünyanın önde gelen ticari araç üreticilerinden IVECO, Türkiye pazarındaki etkili büyümesini ve hizmet ağını genişletme hedeflerini, sektörün deneyimli lojistik firmalarından HASER MOTORLU TAŞITLAR ile...

JP Performance ve LIQUI MOLY işbirliğine başlıyor

YouTube'da 2,6 milyondan fazla abonesiyle herhalde Almanca konuşulan bölgelerin en büyük ve en ünlü otomobil influencer'ı: Ruhrpott'tan Jean Pierre Kraemer, JP Performance kanalıyla neredeyse...

Bosch, Motosiklet ABS güvenliğinde otuzuncu yılını kutluyor

Milano, İtalya – Otuz yıl önce Bosch, ilk seri üretim motosiklet ABS sistemini piyasaya sunarak motosiklet sürücü güvenliğinin evriminde önemli bir dönüm noktasına imza...