DR Automobiles Groupe’nin kurucusu Massimo Di Risio, iletişim amacının iki tarihi İtalyan markası Osca ve Itala olduğu ‘markasız’ bir televizyon kampanyasıyla, son yıllarda birkaç kez duyurulan şeyi, yani ürün yelpazesini şimdiye kadar orta sınıf Çin araçlarını temel alarak çeşitlendirme niyetini etkili bir şekilde doğruladı. Son Torino Otomobil Fuarı vesilesiyle Di Risio, aslında Osca markasının 2026’da (2022’den itibaren mevcut) ve ardından son yıllarda satın alınan Itala markasının geri dönüşünü öngörmüştü. Sendika kaynaklarının bildirdiğine göre Di Risio, yeni ürün grupları için hem Molise’deki mevcut Macchia d’Isernia fabrikasını hem de eski Saxa Gres fabrikasında inşa edilecek olan Anagni’deki (Vt) yeni tesisi kullanarak operasyona 50 milyon euro yatırım yapıyor ve yan kuruluşu Jarama (endüstriyel dönüşümden sorumlu) aracılığıyla 84 iş tasarrufu sağlıyor. Di Risio, İtalyan otomotiv geçmişinin bu iki büyük ‘adının’ geri dönüşüne ilişkin ayrıntıları ve programları öğrenmek için gelecek yılın başında bir randevu aldı. Bu arada girişimciye yakın kaynaklar, Osca’nın Kuzey Amerika ve Uzak Doğu’ya yönelik, Lotus kökenli 2.0 motorla donatılmış gerçek bir spor otomobil olarak kalacağını öngörüyor. Itala’nın daha sonraki geri dönüşü için Grup bunun yerine “büyük boyutlara ve mükemmel zarafete” sahip üst düzey bir SUV crossover üzerinde çalışacaktı.
Otomobil Dergisi – İtalya
Automobile Magazine – Italia





































































































