Nissan peggiora le stime sulle perdite dell’anno fiscale

®
Çok Okunanlar

Renault platformuna dayanan iki yeni Ford 2028 başında

Renault, Ford için elektrikli otomobiller üretecek... Renault Grubu ve Ford stratejik bir ortaklık kurdu. Ana odak noktalarından biri, Renault'nun elektrikli...

BAE’de kişiye özel ultra lüks otomobil patlaması

BAE'nin ultra lüks otomobil pazarı, zengin genç alıcılar ve profesyonel kadınlar giderek daha fazla kişiselleştirilmiş araçlar talep ettikçe hızla...

PEUGEOT, Tofaş Fabrikası’nda yeni Expert Traveller’ın üretimine başladı

Otomotiv dünyasının önde gelen markası PEUGEOT, hafif ticari araç ürün gamıyla Türkiye’de kullanıcılara yenikler sunmaya devam ediyor. Bu kapsamda...

Mercedes-Benz, hava yastıkları nedeniyle CLA araçlarının yeni geri çağrılmasını duyurdu

Mercedes endişe verici bir şekilde rapor ediyor: sağlık riskleri nedeniyle CLA'nın acil geri çağırılması... Alman otomobil üreticisi Mercedes-Benz, geri çağırma işlemini...

YEO Teknoloji Reap Battery fabrikası üretime başladı

Yıllık 5 GWh kapasiteye sahip enerji depolama sistemleri üretecek olan YEO Teknoloji, tüm dünyaya İstanbul’dan ihracat yapacak. Reap Battery...

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 62,12 dolar

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 62,12 dolardan işlem görüyor. Dün 63,79 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 62,33...

Renault CEO’sundan Avrupa’da Çin’in elektrikli araç hakimiyetine karşı öneri

Renault CEO'su, Avrupa'da elektrikli araçların daha uygun fiyatlı olmasını sağlamak için yeni bir 'E-Araba' kategorisi ve düzenleyici reformlar savunuyor....
Icosti di ristrutturazione più ampi del previsto pesano come un macigno su Nissan, costretta a rivedere al rialzo le stime sulle perdite per l’anno fiscale terminato a marzo.
La terza casa automobilistica giapponese si attende un rosso compreso tra i 700 miliardi di yen (equivalenti a 4,3 miliardi di euro), e 750 miliardi di yen per i dodici mesi al 31 marzo, rispetto alla precedente previsione di 80 miliardi di yen.
Si tratterebbe della più grande perdita annuale della casa automobilistica, superiore ai 684 miliardi di yen registrati nel 2000. L’azienda ha rivisto al ribasso anche l’utile operativo, a 85 miliardi di yen per l’anno fiscale appena concluso, in calo rispetto alla precedente previsione di 120 miliardi di yen, mentre le vendite sono previste a 12.600 miliardi di yen, in leggero aumento rispetto alla precedente stima di 12.500 miliardi di yen.
Nissan registrerà una svalutazione di oltre 500 miliardi di yen per i suoi impianti di produzione in Giappone, Nord America ed Europa, ma ha reso noto che sta ancora definendo l’impatto finanziario degli costi di ristrutturazione. L’amministratore delegato Ivan Espinosa, che ha assunto la carica al vertice di Nissan il primo aprile, si è impegnato a risollevare le sorti dell’azienda nei suoi due principali mercati di riferimento: in Cina dove si confronta con una forte concorrenza sui prezzi con le case automobilistiche locali, e negli Stati Uniti, Paese in cui non è in grado di competere sui modelli ibridi nella gamma di prodotti, e ulteriormente penalizzata dai dazi che riguardano l’intero comparto. In un comunicato separato la casa auto con sede a Yokohama ha dichiarato di aver venduto 330 milioni di auto nell’anno appena concluso, con un calo del 4,3% rispetto al 2023. L’annuncio dei risultati economici è previsto per il 13 maggio. Alla fine dello scorso anno Nissan sembrava avviata verso un processo di integrazione con la rivale Honda, ma le trattative si sono interrotte in febbraio a causa delle incomprensioni sul mantenimento della propria autonomia, e la gestione del processo gestionale che riguardava la politica di risanamento dei conti. A marzo Espinosa ha dichiarato che la casa auto è “disponibile” a possibili legami con nuovi partner per condividere progetti di ricerca e sviluppo e il peso degli ingenti investimenti necessari per le nuove tecnologie che riguardano l’intero settore delle quattro ruote.

Diğer Haberler

Stellantis grubu, BMW ve Ford gibi üreticiler 2035 son tarihini gözden geçirmeye hazır

Brüksel, 2035'te İçten İçten Yanmalı Motorların Sona Ermesi Duyurusunu Erteledi... Avrupa Komisyonu, içten yanmalı motorlu araçların satışının son tarihiyle ilgili kritik kararını, güçlü siyasi ve...

Renault platformuna dayanan iki yeni Ford 2028 başında

Renault, Ford için elektrikli otomobiller üretecek... Renault Grubu ve Ford stratejik bir ortaklık kurdu. Ana odak noktalarından biri, Renault'nun elektrikli araç bölümü Ampere'nin platformuna dayanan...

Perodua, Malezya’nın ilk yerel olarak geliştirilen elektrikli arabası

Malezyalı otomobil üreticisi Perodua, ülkenin ilk yerli elektrikli otomobili olan QV-E'yi piyasaya sürdü. Şirket, elektrikli araç aracını 800 milyon ringgit (yaklaşık 167 milyon euro)...

Tesla, Hindistan’da ilk entegre tesisini açtı

Hindistan'daki ilk büyük genişlemesini simgeleyen Tesla, ülkedeki ilk entegre tesisini Gurugram'da (Haryana) açtı. Yeni alanda bir showroom, teslimat merkezi, servis merkezi ve şarj istasyonu...

Seat, Martorell’de batarya montaj fabrikasını açtı

Seat ve Cupra, Martorell'de batarya sistemi montaj tesislerini açtı. Burada, İspanya'da üretilen Volkswagen Grubu'nun elektrikli kompakt otomobilleri için yılda 300.000'e kadar batarya sistemi monte...

AB ve Çin, elektrikli araç tarife fiyatlar üzerine görüşmelere yeniden başladı

AB ve Çin, Çin'de üretilen elektrikli otomobiller için asgari fiyat planı üzerinde müzakereleri yeniden başlattı. En son olarak, AB Volkswagen'in elektrikli araç tarifelerinden muafiyet...

Test Sürüşü: Yeni Peugeot E-208GTI

Kırk yıl önce PEUGEOT, 205 GTI ile tarih yazdı. 1984'te 1.6 litrelik versiyonuyla ve iki yıl sonra 1.9 litrelik versiyonuyla tanıtılan 205 GTI, küçük,...