Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri...
Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını...
Renault Grubu, Chennai fabrikasının kalan %51’lik hissesini satın alarak ve yine Chennai’de Fransa dışındaki en büyük tasarım merkezini açarak Hindistan’daki varlığını artırıyor.
2013 yılında açılan mevcut stüdyonun yerini alan, yaratıcılığı ve yenilikçiliği teşvik etmek için tasarlanmış altyapı ve ortak çalışma alanlarına sahip, ultra modern bir tesistir. 1.500 m²’lik alana yayılan yeni tasarım merkezinde, ekiplerin tasarımları gerçek zamanlı olarak görselleştirip geliştirebilecekleri, 3 boyutlu modeller ve sanal gerçeklik deneyimlerini değerlendirmek için tasarlanmış yüksek teknolojili bir ortama sahip, sürükleyici bir sunum alanı bulunuyor; gelişmiş dijital yazılım ve araçlarla, gerçek zamanlı olarak sürükleyici, yüksek çözünürlüklü projeler ve sunumlar geliştirebileceğiniz yeni nesil bir görselleştirme stüdyosu sunar; beyin fırtınası, ortak yaratım ve ekip çalışmasını teşvik etmek için tasarlanmış açık bir alan olan yaratıcı bir işbirliği alanı; Net ve etkili sunumlar sunmak için büyük 8,5m x 2,4m LED ekran (2 x 16/9 formatı) ve tasarımcıların fiziksel prototiplere geçmeden önce tamamen sürükleyici ortamlarda kreasyonlarıyla etkileşime girmelerine olanak tanıyan hiper gerçekçi sanal analizler için gelişmiş VR entegrasyonu. Stüdyonun Dokunsal Birleşim olarak bilinen felsefesi, modern, akıcı Avrupa mimarisini belirgin Hint kültürel etkileriyle birleştirerek uyarıcı ve anlamlı bir çalışma ortamı yaratmaktır. Ayrıca yenilikçi mekansal organizasyon, tasarımcıların masalarından uzaklaşıp düşüncelerini yeniden düzenlemelerine ve daha heyecan verici ve yaratıcı ortamlarda iş birliği yapmalarına olanak tanıyan esnek alanlar sunuyor.
Açılış sırasında tasarım merkezinde sergilenen ‘ranault.rethink’ adlı heykel, markanın Hindistan’a olan bağlılığını temsil ediyor. Groupe Renault Tasarım Sorumlusu Laurens van den Acker, “Renault.rethink bir heykelden daha fazlası, Renault’un Hindistan vizyonunun güçlü bir ifadesi” dedi. “Bu, Hindistan’da Hindistan için yeniliğe ve otomobil tasarlama konusundaki kararlılığımızı simgeliyor.”
Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor. Şimdi de heyecan verici yeni...
Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını motor, batarya ve platform paylaşımı...
Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri değiştirdiği bu süreçte, patent savaşları...
BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e kıyasla yüzde 25 artış anlamına...
Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar adedi elde edildiğini ve geçen...
Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, yılın ilk 6 aylık döneminde...