Lorenzana è chief commercial officer della 'rinata' Santana

®
Çok Okunanlar

VW ID.4’te olası batarya kusuru: 2023–2024 için geri çağırma

Volkswagen ID.4’ün 2023-2024 modelleri, yüksek gerilimli bataryada olası üretim kusuru nedeniyle geri çağırılıyor. Volkswagen Group of America, 2023 ve...

Mercedes-Benz, hava yastıkları nedeniyle CLA araçlarının yeni geri çağrılmasını duyurdu

Mercedes endişe verici bir şekilde rapor ediyor: sağlık riskleri nedeniyle CLA'nın acil geri çağırılması... Alman otomobil üreticisi Mercedes-Benz, geri çağırma işlemini...

PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu aralık ayı kampanyası

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu aralık ayı kampanyasını başlattı....

Renault CEO’sundan Avrupa’da Çin’in elektrikli araç hakimiyetine karşı öneri

Renault CEO'su, Avrupa'da elektrikli araçların daha uygun fiyatlı olmasını sağlamak için yeni bir 'E-Araba' kategorisi ve düzenleyici reformlar savunuyor....

Küçük elektrikli crossover Chevrolet üretime girdi

Chevrolet Spark EUV'nin üretimi Brezilya'da PACE sahasında başladı. General Motors, Brezilya'da Chevrolet Spark EUV kompakt elektrikli crossover'ın üretimini resmen...

Toyota RAV4 modellerinde karşılaşılan sorunlar…

Toyota RAV4’ün beşinci nesli 2019 yılında piyasaya sürüldüğünde, büyük tasarım ve altyapı değişiklikleriyle dikkat çekti. Ancak bu yenilikler bazı...

Elektrikli araç şarj tarifelerinde “esnek fiyatlandırma”

Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK), elektrikli araç şarj hizmeti tarifelerinde esnek fiyatlandırmaya imkan sağlayacak düzenlemeler üzerinde çalışmalarını hızlandırdı. Bu çerçevede...

Santana Motors, la storica casa automobilistica spagnola fondata nel 1956 che ora ritorna in attività grazie ad una jv con la cinese Zhengzhou, ha nominato Enrique Lorenzana suo chief commercial officer.
    Questa scelta, si legge nella nota, segna un passo decisivo nella nuova era dell’azienda, che, dopo oltre un decennio di inattività, torna con un’offerta di veicoli che, fedeli alla tradizione del marchio, si distingueranno per robustezza, tecnologia e autentiche capacità off-road.
    Lorenzana porta in Santana Motors quasi trent’anni di esperienza nel settore. Laureato in giurisprudenza presso l’università Complutense di Madrid e titolare di un master in management, ha iniziato la sua carriera in Audi nel 2001 occupandosi dell’area di 2001. Successivamente è entrato in Maserati, dove ha ricoperto incarichi di crescente responsabilità tra cui quella di direttore generale di Maserati Iberia e di responsabile dello sviluppo della rete in Europa Centrale. Passato poi in Aston Martin Lagonda Europe Lorenzana ne è diventato responsabile vendite per un’area di 19 Paesi.
    Successivamente è entrato in Genesis Motor Europe come responsabile vendite e post-vendita Europa.
    Negli ultimi due anni, ha ricoperto il ruolo di amministratore delegato di Piaggio UK Ltd, gestendo nel Regno Uniti marchi prestigiosi come Aprilia, Vespa, Moto Guzzi e Piaggio.
    Edu Blanco, ceo di Santana Motors, ha dichiarato: “La vasta esperienza nello sviluppo di reti di vendita internazionali, nella gestione di team di alto livello e nella promozione di produttori di lusso di Enrique Lorenzana rappresenta una risorsa decisiva per il futuro di Santana Motors”.
    “Con il suo arrivo, compiamo un passo decisivo verso il consolidamento di un progetto che unisce tradizione e innovazione con una chiara vocazione internazionale”. 
   

Italia

Diğer Haberler

Binek Araçları Aratmayan Donanımlarıyla Yerli Üretim Opel Zafira ve Vivaro

Alman otomobil üreticisi Opel, hafif ticari ürün gamını yerli üretime geçişle daha da güçlendirmeye devam ediyor. Bu kapsamda markanın iddialı ticari modelleri Zafira ve...

Ferrari’nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica

Ferrari'nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica, markanın tarihinde önemli bir anı temsil ediyor. Maranello, içten yanmalı motorlara onlarca yıl taptıktan sonra, Ferrari'yi heyecan verici...

VW ID.3, 160,000 km testinde pil kapasitesinin %91’ini korudu

Avrupa'nın en büyük otomotiv kulübünün dört yıllık dayanıklılık testi, Volkswagen ID.3'ün bataryasının dikkat çekici derecede dayanıklı olduğunu ortaya koydu. Bu durum, elektrikli araçların ömrüyle...

Renault CEO’sundan Avrupa’da Çin’in elektrikli araç hakimiyetine karşı öneri

Renault CEO'su, Avrupa'da elektrikli araçların daha uygun fiyatlı olmasını sağlamak için yeni bir 'E-Araba' kategorisi ve düzenleyici reformlar savunuyor. Bu sayede artan maliyetler ve...

İngiltere, elektrikli araçlar için mil başına ödeme geleceğini belirliyor

Birleşik Krallık, elektrikli ve hibrit  araçlar için mil başına vergilendirmeye geçişi onayladı. Maliye Bakanı Rachel Reeves, Sonbahar Bütçesi'nde, eVED olarak bilinen  Elektrikli Araç ÖTV'sinin Nisan 2028'de başlayacağını duyurdu.  Elektrikli...

BAE’de kişiye özel ultra lüks otomobil patlaması

BAE'nin ultra lüks otomobil pazarı, zengin genç alıcılar ve profesyonel kadınlar giderek daha fazla kişiselleştirilmiş araçlar talep ettikçe hızla gelişiyor. Küresel çevre dostu eğilimlere...

YEO Teknoloji Reap Battery fabrikası üretime başladı

Yıllık 5 GWh kapasiteye sahip enerji depolama sistemleri üretecek olan YEO Teknoloji, tüm dünyaya İstanbul’dan ihracat yapacak. Reap Battery tesisi, enerji depolamanın yanı sıra...