Lancia torna nel mondiale con Ypsilon Rally2 HF Integrale

®
Çok Okunanlar

Perodua, Malezya’nın ilk yerel olarak geliştirilen elektrikli arabası

Malezyalı otomobil üreticisi Perodua, ülkenin ilk yerli elektrikli otomobili olan QV-E'yi piyasaya sürdü. Şirket, elektrikli araç aracını 800 milyon...

VW ID.4’te olası batarya kusuru: 2023–2024 için geri çağırma

Volkswagen ID.4’ün 2023-2024 modelleri, yüksek gerilimli bataryada olası üretim kusuru nedeniyle geri çağırılıyor. Volkswagen Group of America, 2023 ve...

VW ID.3, 160,000 km testinde pil kapasitesinin %91’ini korudu

Avrupa'nın en büyük otomotiv kulübünün dört yıllık dayanıklılık testi, Volkswagen ID.3'ün bataryasının dikkat çekici derecede dayanıklı olduğunu ortaya koydu....

Tesla, Hindistan’da ilk entegre tesisini açtı

Hindistan'daki ilk büyük genişlemesini simgeleyen Tesla, ülkedeki ilk entegre tesisini Gurugram'da (Haryana) açtı. Yeni alanda bir showroom, teslimat merkezi,...

AB ve Çin, elektrikli araç tarife fiyatlar üzerine görüşmelere yeniden başladı

AB ve Çin, Çin'de üretilen elektrikli otomobiller için asgari fiyat planı üzerinde müzakereleri yeniden başlattı. En son olarak, AB...

Renault CEO’sundan Avrupa’da Çin’in elektrikli araç hakimiyetine karşı öneri

Renault CEO'su, Avrupa'da elektrikli araçların daha uygun fiyatlı olmasını sağlamak için yeni bir 'E-Araba' kategorisi ve düzenleyici reformlar savunuyor....

Binek Araçları Aratmayan Donanımlarıyla Yerli Üretim Opel Zafira ve Vivaro

Alman otomobil üreticisi Opel, hafif ticari ürün gamını yerli üretime geçişle daha da güçlendirmeye devam ediyor. Bu kapsamda markanın...

 A poco più di un anno dall’annuncio del ritorno di Lancia nei rally con la Ypsilon Rally4 HF, il brand del gruppo Stellantis ha allargato il suo impegno nel settore con la presentazione della stagione sportiva 2026.     Il marchio sarà protagonista nella categoria WRC2, riservata alle vetture di classe Rally2, con una line-up che verrà comunicata nelle prossime settimane, verosimilmente entro Natale.     Proprio a Satory (Francia), nel cuore del centro di Stellantis Motorsport, è avvenuto il passaggio di consegne tra Luca Napolitano e Roberta Zerbi nel ruolo di Ceo Lancia che insieme hanno tolto i veli della nuova Ypsilon Rally2 HF Integrale che verrà commercializzata a partire da aprile.     Sviluppata attraverso un intenso programma di test e validazioni tra Satory e Balocco, la nuova Ypsilon Rally2 HF Integrale fonde la precisione ingegneristica con l’identità Lancia, con l’obiettivo di posizionarsi tra i migliori contendenti della categoria.     Sono diverse le aree di sviluppo su cui i tecnici si sono concentrati e coinvolgono il peso, la scocca, il roll-bar, il telaio, le sospensioni, il baricentro, l’aerodinamica e le prestazioni del powertrain e della trasmissione.     Una ricetta che ha portato alla realizzazione di un’auto che, sulla carta, dovrebbe avere tutte le qualità necessarie per poter essere competitiva nel mondiale rally.     La famiglia Racing di Lancia, gestita attraverso il Customer Racing Programme, comprende tre versioni della citycar torinese: la Ypsilon Rally2 HF Integrale, la Ypsilon Rally4 HF e la Ypsilon HF Racing.     Il programma Lancia nel WRC2 comprende otto gare, partendo da Monte-Carlo il prossimo gennaio e, a seguire, le altre sette gare che però non sono ancora state comunicate.     L’impegno Lancia comprende, oltre al WRC2 anche la partecipazione al Campionato Europeo Rally così come è confermata la seconda edizione del Trofeo Lancia.     

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

Stellantis grubu, BMW ve Ford gibi üreticiler 2035 son tarihini gözden geçirmeye hazır

Brüksel, 2035'te İçten İçten Yanmalı Motorların Sona Ermesi Duyurusunu Erteledi... Avrupa Komisyonu, içten yanmalı motorlu araçların satışının son tarihiyle ilgili kritik kararını, güçlü siyasi ve...

Renault platformuna dayanan iki yeni Ford 2028 başında

Renault, Ford için elektrikli otomobiller üretecek... Renault Grubu ve Ford stratejik bir ortaklık kurdu. Ana odak noktalarından biri, Renault'nun elektrikli araç bölümü Ampere'nin platformuna dayanan...

Perodua, Malezya’nın ilk yerel olarak geliştirilen elektrikli arabası

Malezyalı otomobil üreticisi Perodua, ülkenin ilk yerli elektrikli otomobili olan QV-E'yi piyasaya sürdü. Şirket, elektrikli araç aracını 800 milyon ringgit (yaklaşık 167 milyon euro)...

Tesla, Hindistan’da ilk entegre tesisini açtı

Hindistan'daki ilk büyük genişlemesini simgeleyen Tesla, ülkedeki ilk entegre tesisini Gurugram'da (Haryana) açtı. Yeni alanda bir showroom, teslimat merkezi, servis merkezi ve şarj istasyonu...

Seat, Martorell’de batarya montaj fabrikasını açtı

Seat ve Cupra, Martorell'de batarya sistemi montaj tesislerini açtı. Burada, İspanya'da üretilen Volkswagen Grubu'nun elektrikli kompakt otomobilleri için yılda 300.000'e kadar batarya sistemi monte...

AB ve Çin, elektrikli araç tarife fiyatlar üzerine görüşmelere yeniden başladı

AB ve Çin, Çin'de üretilen elektrikli otomobiller için asgari fiyat planı üzerinde müzakereleri yeniden başlattı. En son olarak, AB Volkswagen'in elektrikli araç tarifelerinden muafiyet...

Test Sürüşü: Yeni Peugeot E-208GTI

Kırk yıl önce PEUGEOT, 205 GTI ile tarih yazdı. 1984'te 1.6 litrelik versiyonuyla ve iki yıl sonra 1.9 litrelik versiyonuyla tanıtılan 205 GTI, küçük,...