I segreti della progettazione di Nissan Leaf

®
Çok Okunanlar

Renault Group ve Ford, Avrupa’da stratejik bir ortaklık kurdu

Renault Group ve Ford, Renault Group’un Ampere platformunu temel alan iki yeni Ford marka elektrikli binek aracı geliştirmek üzere...

Renault CEO’sundan Avrupa’da Çin’in elektrikli araç hakimiyetine karşı öneri

Renault CEO'su, Avrupa'da elektrikli araçların daha uygun fiyatlı olmasını sağlamak için yeni bir 'E-Araba' kategorisi ve düzenleyici reformlar savunuyor....

Rusların hayali gerçekleşti: Rusya’da etkileyici özelliklere sahip yerli bir SUV satın alabilirsiniz

Güncellenmiş LADA NIVA Travel, bayilere "canlı" partiler halinde ulaşmaya başladı: St. Petersburg'da ilk araçlar Alarm-Motors LADA salonunda ortaya çıktı....

Ferrari’nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica

Ferrari'nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica, markanın tarihinde önemli bir anı temsil ediyor. Maranello, içten yanmalı motorlara onlarca yıl...

Zeminin ıslanmasıyla lastiklerinin yol ile teması kesilebiliyor

Trafikte yağışlardan kaynaklı pek çok tehlikeyle karşı karşıya kalınabildiğini dile getiren Yol ve Trafik Güvenliği Danışmanı Özgür Şener, “Aracın...

Defender Dakar’a meydan okuyor…

Defender, motor sporunda yeni bir sayfa başlatıyor: Defender Rally bölümü, markanın Ocak 2026'da ilk kez Dakar'a başlayacağı Defender Dakar...

İzmir Aliağa’da yeni şarj istasyonu açıldı

Enerjisa Enerji’nin yüzde 100 iştiraki ve Türkiye’nin ilk elektrikli araç şarj ağı operatörü olan Eşarj, müşteri deneyimi odaklı yaklaşımı...

Nissan ha svelato il percorso che ha portato alla progettazione della terza generazione di Leaf grazie al confronto costante con i clienti che negli anni hanno cambiato esigenze.     Dall’idea di un’auto elettrica, sostenibile e confortevole, le richieste dei clienti si sono evolute verso la ricerca di tecnologia innovativa, praticità e autonomia senza ansia. Un percorso che ha influenzato direttamente la progettazione e il posizionamento del modello.     Dalle prime discussioni alle decisioni finali sul prodotto, ogni fase si è basata su dati reali, sulla lungimiranza e sull’ascolto e la comprensione di come i clienti utilizzano le proprie auto, fino a realizzare il primo veicolo elettrico giunto alla sua terza generazione.     I tecnici Nissan hanno quindi unito innovazione, intuizione e competenza maturata negli anni sul mercato europeo per creare un’esperienza di mobilità elettrica progettata intorno alle esigenze delle persone.    

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

Test Sürüşü: Yeni Peugeot E-208GTI

Kırk yıl önce PEUGEOT, 205 GTI ile tarih yazdı. 1984'te 1.6 litrelik versiyonuyla ve iki yıl sonra 1.9 litrelik versiyonuyla tanıtılan 205 GTI, küçük,...

Binek Araçları Aratmayan Donanımlarıyla Yerli Üretim Opel Zafira ve Vivaro

Alman otomobil üreticisi Opel, hafif ticari ürün gamını yerli üretime geçişle daha da güçlendirmeye devam ediyor. Bu kapsamda markanın iddialı ticari modelleri Zafira ve...

Ferrari’nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica

Ferrari'nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica, markanın tarihinde önemli bir anı temsil ediyor. Maranello, içten yanmalı motorlara onlarca yıl taptıktan sonra, Ferrari'yi heyecan verici...

VW ID.3, 160,000 km testinde pil kapasitesinin %91’ini korudu

Avrupa'nın en büyük otomotiv kulübünün dört yıllık dayanıklılık testi, Volkswagen ID.3'ün bataryasının dikkat çekici derecede dayanıklı olduğunu ortaya koydu. Bu durum, elektrikli araçların ömrüyle...

Renault CEO’sundan Avrupa’da Çin’in elektrikli araç hakimiyetine karşı öneri

Renault CEO'su, Avrupa'da elektrikli araçların daha uygun fiyatlı olmasını sağlamak için yeni bir 'E-Araba' kategorisi ve düzenleyici reformlar savunuyor. Bu sayede artan maliyetler ve...

İngiltere, elektrikli araçlar için mil başına ödeme geleceğini belirliyor

Birleşik Krallık, elektrikli ve hibrit  araçlar için mil başına vergilendirmeye geçişi onayladı. Maliye Bakanı Rachel Reeves, Sonbahar Bütçesi'nde, eVED olarak bilinen  Elektrikli Araç ÖTV'sinin Nisan 2028'de başlayacağını duyurdu.  Elektrikli...

BAE’de kişiye özel ultra lüks otomobil patlaması

BAE'nin ultra lüks otomobil pazarı, zengin genç alıcılar ve profesyonel kadınlar giderek daha fazla kişiselleştirilmiş araçlar talep ettikçe hızla gelişiyor. Küresel çevre dostu eğilimlere...