hibrit bugün stratejinin temel direklerinden biri olmaya devam ediyor renault“>renault içinde İtalyayapısı ve tüketim alışkanlıkları nedeniyle hâlâ saf elektrik yerine geçiş çözümlerini tercih eden bir pazar. Bu, genel müdürü Sébastien Guigues tarafından açıklandı. renault“>renault İtalyaürün yelpazesinin gelişimi ve önümüzdeki yıllarda karşılaşılacak zorluklar hakkında basınla yapılan bir toplantıda. Guigues, Captur ve Clio’nun marka için iki temel otomobili nasıl temsil ettiğini hatırladı: Birincisi, daha genç ve büyüyen, karışımı tam kapasiteye doğru itiyor hybrid“>melezClio ise hem eski müşterileri hem de yeni alıcıları çekebilecek merkezi bir model olarak kendisini doğrulamaya devam ediyor. Aslında yeni Clio siparişlerinin %70’i hibrit versiyonlarla ilgili. teknoloji Guigues’e göre bu, bugün bazı rakiplerin çözümlerinden daha performanslı ve çözüme doğru doğal bir geçişi temsil ediyor. hareketlilik elektrik sürüş alışkanlıklarınızı değiştirmeden. Yönetici, hibritin aynı zamanda ekonomik olarak erişilebilir olması ve giderek yaygınlaşması nedeniyle de popüler olduğunun altını çizdi: hibrit karışımın ağırlığı giderek artarken mevcut %15’lik oran ortadan kalkarken, pazarın geri kalanı renault“>renault içinde İtalya arasında bölünmüştür gaz ve LPG, ikincisi %45 civarında. 18.900 Euro giriş fiyatıyla satışa sunulan yeni Clio, bölüm üstündür ve tarihsel olarak sağlam bir varlığı güçlendirmeyi amaçlamaktadır:İtalya aslında otomobilin fransa‘dan sonraki ilk pazarı burası. bölüm Ulusal satışların %49’unu oluşturan ve yaklaşık yarısını Suv‘ların oluşturduğu B, merkezi olmaya devam ediyor renault“>renaultAyrıca filo müşterilerinin ilgisi nedeniyle. Guigues daha sonra Çin’in saldırısı konusuna değindi ve Asyalı üreticileri “çok iyi ve saygı duyulması gereken” olarak tanımladı ve zaman içinde hacimleri koruma yeteneklerini doğrulamak için hala iki veya üç yıla ihtiyaç duyacaklarını vurguladı. “Ürün döngüsünün tamamını değerlendirmemiz gerekiyor” diye ekledi. Rekabet cephesinde, yönetici geçen yıl hisselerde bir düşüş olduğunu kabul etti ancak 2026 ılımlı bir iyimserlikle pazarın %3-4 oranında büyüyeceğini tahmin ediyorum. Yenilerinin gelmesiyle modellerTwingo ve yenilenen Clio dahil, renault“>renault rekabetle yüzleşmeyi hedefliyor avrupa ve Asya, daha kapsamlı bir yelpazeden ve daha yüksek bir gelişim hızından yararlanıyor: “Çinlilerden öğrenmeliyiz, onlar pragmatik ve hızlılar. Twingo ile zamanı önemli ölçüde kısalttık, bunu yaklaşık 23 ayda yarattık”. Guigues daha sonra pazarın nasıl olduğunu hatırladı İtalyan düşük elektrik penetrasyonu, güçlü LPG varlığı ve kültür Melezliğin çeşitliliği hala sınırlıdır ve çoğu zaman baskınlık ile ilişkilendirilir. Toyota“>Toyota. Yönetici için, C ve D segmentlerinin küçük kaldığı ve ağırlığın her şeyden önce filolara ait olduğu bir ortamda, sektöre “duygusallığı” yeniden kazandırmak gerekiyor. Arasında modeller Serinin en üstünde yer alan 300 HP Rafale, bölüm Yılda yaklaşık bin adet ile küçük olmasına rağmen Symbioz’un hâlâ büyüme alanı var. Austral, filolar tarafından özellikle takdir edildiğini doğruluyor ve Espace sınırlı ancak istikrarlı hacimlere hakim olmaya devam ediyor. Müşteri ihtiyaçlarına bakıldığında bir numaralı renault“>renault İtalya amacının ulaştırmak olduğunu vurguladı. araba çok yönlü, “içerisi ferah ve şehir için ideal” olmakla birlikte, rekabetçi konumunu da koruyor. tasarım Ve teknoloji.
Automobile Magazine – Italia




































































































