Dacia Duster è anche mild hybrid 140 e hybrid 155

®
Çok Okunanlar

Motor Sürücülerine Dost Bariyer Sistemi

Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve Kuzey Çevre Otoyolu’ndan Motor Sürücülerine Dost Bariyer Sistemi  IC Altyapı Grubu bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Yavuz Sultan...

Otomotiv Sanayii Derneği 2025 İlk 11 Aylık Verileri…

Yılın İlk 11 Aylık Döneminde Üretim Yüzde 4, İhracat Yüzde 5 Büyüdü! Otomotiv Sanayii Derneği (OSD)2025 yılının ilk 11...

Petlas, global zirai lastik pazarında yüzde 3’lük paya sahip…

PETLAS YENİLİKÇİ ZİRAİ LASTİKLERİ İLE 100’DEN FAZLA ÜLKEDE SÜRDÜRÜLEBİLİR TARIMA DESTEK OLUYOR! Türkiye’nin lider lastik üreticisi Petlas, tarım sektörünün ihtiyaçlarını...

FIAT Professional Büyük Aralık Kampanyası…

FIAT Professional’dan 1 Milyon TL’ye 0 Faizli Kredi FIAT Professional, aralık ayına özel, cazip finansman teklifleri sunuyor.‘Büyük Aralık Kampanyası’  kapsamında;...

BYD, 5 dakikada 400 km elektrikli araç şarjı vaat ediyor

Çinli otomobil üreticisi BYD, Dubai Festival City'de çığır açan bir megavat şarj sistemini tanıttı. Bu sistem, elektrikli araçların yalnızca...

Tesla, Hindistan’da ilk entegre tesisini açtı

Hindistan'daki ilk büyük genişlemesini simgeleyen Tesla, ülkedeki ilk entegre tesisini Gurugram'da (Haryana) açtı. Yeni alanda bir showroom, teslimat merkezi,...

Batı Afrika Lojistik Ekosistemine Ford Trucks’tan Güçlü Yatırım

Ford Trucks’ın büyüyen Batı Afrika lojistik ve taşımacılık sektöründeki varlığı... Ford Trucks, Salvador Caetano Grubu’nu ithalatçı olarak atayarak Senegal pazarına...

Dacia amplia la gamma Duster con il Model Year 2026 e apre gli ordini per due nuove motorizzazioni elettrificate: il mild hybrid 140 e l’hybrid 155. Il SUV compatto del marchio franco-rumeno continua così il proprio percorso di evoluzione, confermandosi uno dei modelli di riferimento del segmento B-SUV, con oltre 2,2 milioni di unità vendute in 13 anni.     Il Duster mild hybrid 140 sostituisce il precedente mild hybrid 130 e introduce un motore benzina turbo a tre cilindri da 1.2 litri di nuova generazione, funzionante secondo il ciclo Miller. Il sistema mild hybrid a 48 V supporta il propulsore termico in fase di avviamento e accelerazione, contribuendo a ridurre i consumi medi di circa il 10% (5,4 l/100 km) e le emissioni di CO₂ (122 g/km). La frenata rigenerativa consente di ricaricare automaticamente la batteria da 0,8 kWh, migliorando l’efficienza complessiva.     La seconda novità è il Duster hybrid 155, già introdotto su Bigster e ora disponibile sul modello di punta della gamma. Il sistema combina un motore benzina a quattro cilindri da 109 CV con due motori elettrici – uno da 50 CV e uno starter/generatore ad alta tensione – alimentati da una batteria da 1,4 kWh (230 V). Il cambio automatico elettrificato, privo di frizione, dispone di quattro rapporti per il motore termico e due per quello elettrico.     Questa configurazione consente di circolare in città fino all’80% del tempo in modalità 100% elettrica, con avviamento sempre in modalità a zero emissioni. Il consumo medio dichiarato è di 4,6 l/100 km, pari a un miglioramento dell’8% rispetto all’hybrid 140, mentre le emissioni di CO₂ scendono a 105 g/km (-7 g/km).     Con il lancio delle nuove versioni, Duster introduce anche aggiornamenti negli allestimenti superiori: la regolazione lombare del sedile conducente è ora disponibile su Journey, mentre l’Adaptive Cruise Control viene offerto di serie su Journey e in opzione su Extreme.     In linea con la filosofia Dacia ‘Value for Money’, le nuove motorizzazioni mantengono lo stesso prezzo delle precedenti, fatta eccezione per gli allestimenti Journey ed Extreme, che registrano un aumento di 50 euro.

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

Batı Afrika Lojistik Ekosistemine Ford Trucks’tan Güçlü Yatırım

Ford Trucks’ın büyüyen Batı Afrika lojistik ve taşımacılık sektöründeki varlığı... Ford Trucks, Salvador Caetano Grubu’nu ithalatçı olarak atayarak Senegal pazarına resmi olarak giriş yaptı. Bu...

Borusan Otomotiv Ev Sahipliği Yaptı

9. İstanbul Ekonomi Zirvesi’nin ‘Sürdürülebilir Geleceğe Ortak Yolculuk’ panelinde konuşan Borusan Otomotiv İcra Kurulu Başkanı Hakan Tiftik, otomotiv endüstrisinin tarihinin en büyük dönüşümünü yaşadığını...

MAN, sabit kalan pazarda satışlarını %10 artırdı

MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., 2025 yılında siyasi ve ekonomik gelişmelere bağlı olarak dalgalanmaların yaşandığı kamyon pazarında, satışlarını artırmayı başardı. Filo satışlarında hem...

Yeni Nesil Nissan LEAF EV36Zero Sunderland Fabrikası

Üçüncü nesil Nissan LEAF, dönüştürülen Sunderland Fabrikası’nın üretim hattından sessizce çıkarken, şirket dünyada bir ilk olan EV36Zero planını hayata geçiriyor.  Yeni LEAF’in Birleşik Krallık’ta...

MYZ Co Charge 1 yılda 5 ton karbon salımını önledi

Zeren Group’un elektrikli araç sarj operatörü MYZ Co Charge, Türkiye genelinde 12 lokasyonda kurduğu 54 ünitelik şarj altyapısıyla son 1 yılda 5 tonun üzerinde...

Motor Sürücülerine Dost Bariyer Sistemi

Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve Kuzey Çevre Otoyolu’ndan Motor Sürücülerine Dost Bariyer Sistemi  IC Altyapı Grubu bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve Kuzey Çevre...

BMW, Aralık ayına özel cazip fırsatlar sunuyor

Borusan Otomotiv’den BMW Modellerinde Aralık Ayı Fırsatları  Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW, Aralık ayına özel cazip fırsatlar sunuyor. Takas desteği, özel finansman koşulları ve...