Alessandria, nuova generazione di bus elettrici per Amag Mobilità

®
Çok Okunanlar

Richard Hammond, sürücülerin modern araç teşhis sorunlarını anlamalarına ve çözmelerine yardımcı olmak için Carly ile iş birliği yapıyor

Londra, Otomobil gazetecisi ve televizyon sunucusu Richard Hammond, Birleşik Krallık'taki sürücülerin modern araçları etkileyen sorunlara ilişkin anlayışlarını geliştirmelerine...

BMW Group İngiltere’den Kısaca Yaz Haberleri

BMW Group İngiltere, bir dizi önde gelen otomotiv unvanından takdir aldıktan sonra yaz ödül sezonuna güçlü bir başlangıç ​​yapmayı...

GAC Govy AirCab: Pekin 2026’da sunulan elektrikli hava taksisi

GAC, Pekin 2026'da, 20-30 km menzile sahip ve 25 dakikada hızlı şarj olan elektrikli hava taksisi Govy AirCab'ı sergiledi....

BYD, Fransa’daki ağının genişlemesini hızlandırıyor

BYD, 2024 yılında Fransa pazarına gelişinden bu yana ağını, çoğu önemli bir bölgesel varlığa sahip...

Montoya: “Sözleşmesinin bitmesi Russell’ın sırtına yük oluyor; Wolff, Antonelli ve Verstappen ile her şeyi kazanacağını biliyor”

Kolombiyalı bu pazar senaryosunu analiz etti. Sezon başında Avusturya GP'sinin arifesinde dünya şampiyonası liderinin Andrea Kimi Antonelli olacağını ve...

Mazda Pekin 2026’da: EZ-6, EZ-60 ve MX-5 yenilendi

Mazda, Pekin 2026'da EZ-6 sedan, EZ-60 crossover ve MX-5 spor otomobilin elektrikli ve hibrit teknolojileri ve yenilenmiş tasarımıyla güncellenmiş...

Christian Stein, İspanya’daki Renault Grubu’nun CEO’su olarak atandı

Christian Stein, şirket dışında yeni mesleki mücadeleler peşinde koşmaya karar veren Josep María Recasens'in yerine Renault Grubu İspanya'nın yeni...

Amag Mobilità Alessandria ha
presentato la nuova generazione di autobus elettrici che
entreranno in servizio sulla rete urbana.

   
Con le ultime consegne, previste entro giugno, la flotta sarà
composta da 37 veicoli, di cui 26 elettrici e 11 a metano. I
nuovi mezzi sono stati acquistati grazie ai finanziamenti del
Pnrr e del Pnsms (Piano Nazionale Strategico della Mobilità
Sostenibile), permettendo anche la realizzazione del polo di
ricarica in lungo Tanaro Magenta.

   
Oggi sono stati inaugurati i primi 9 dei 12 Otokar modello
E-Kent, lunghi 12-13 metri, con batterie da 450 kWh, e 3 corti
Higer di 6,85 metri, con batterie da 160 kWh), che consentono
un’autonomia di oltre 350 chilometri.

   
“La messa in esercizio dei nuovi mezzi elettrici ad
Alessandria – afferma l’assessore regionale ai Trasporti, Marco
Gabusi – è uno degli interventi più significativi tra quelli
pianificati in questi anni. Il contributo regionale rende
sostenibile, anche finanziariamente, la transizione ecologica
che tutti auspichiamo”.

   

Automobile Magazine – Italia