Siddhant Awasthi, LinkedIn gönderisinde ayrılışını “hayatımın en zor kararlarından biri” olarak tanımladı. Şöyle yazdı: “Sekiz yıl önce stajyer olarak başladığımda, bir gün Cybertruck programını yönetme ve bunu gerçeğe dönüştürme fırsatına sahip olacağımı hiç düşünmemiştim. Çoğunlukla yüksek yoğunluklu günlerle dolu, Tesla’daki yetenekli, azimli ve gerçek anlamda rock yıldızı meslektaşlarımla birlikte çalışmak mutlak bir ayrıcalıktı.” Awasthi, gönderisinde Elon Musk’un yanı sıra “tüm Tesla liderlerine (geçmiş ve şimdiki), mentorlara ve muhteşem müşterilerimize kişisel olarak teşekkür etti.” Awasthi şu anda kendisini LinkedIn’de yalnızca “Eski Tesla” olarak listeliyor. Bir sonraki kariyer hamlesi henüz bilinmiyor. Eylül 2022’den bu yana Cybertruck programından sorumluydu ve Temmuz 2025’ten bu yana CV’sinde Cybertruck sorumluluklarının yanı sıra üstlendiği “Model 3 Program Yöneticisi” pozisyonu da yer alıyordu. Model 3 ile yenilenen ilişkisi, Tesla kariyerini etkili bir şekilde tamamladı: 2018 ve 2019’da Giga Şangay’daki Model 3’ün üretim hatlarında çalıştı. Cybertruck, bir zamanlar Tesla’nın büyük ABD kamyonet pazarını açmayı amaçlayan amiral gemisi projesiydi. Elon Musk başlangıçta yıllık 250.000 adede kadar üretim planlamıştı ancak model, satışa çıktığı ilk yıl olan 2024’te bile bu hedefin çok gerisinde kaldı. Şu ana kadar 2025 yılı daha da zayıftı: Yılın ilk dokuz ayında Tesla yalnızca 16.907 Cybertruck sattı; bu, satışların 25.974 adede ulaştığı önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 38’lik bir düşüşü temsil ediyor.
Otomobil Dergisi-İngiltere
Automobile Magazine-UK

































































































