London Escorts sunderland escorts asyabahis.org dumanbet.live pinbahiscasino.com sekabet.net www.olabahisgir.com maltcasino.net faffbet-giris.com asyabahisgo1.com www.dumanbetyenigiris.com pinbahisgo1.com sekabet-giris2.com www.olabahisgo.com maltcasino-giris.com faffbet.net betforward1.org www.betforward.mobi 1xbet-adres.com 1xbet4iran.com romabet1.com www.yasbet2.net www.1xirani.com www.romabet.top www.3btforward1.com 1xbet https://1xbet-farsi4.com بهترین سایت شرط بندی betforward

Renault Grubu CEO’su Luca de Meo: Çin ile “bir anlaşma bulma” zamanı

®
Çok Okunanlar

Renault Grubu CEO’su Luca de Meo: Çin ile “bir anlaşma bulma” zamanı

Renault Grubu CEO'su Luca de Meo, Avrupa Komisyonu'nun Çin yapımı EV'ler için önemli ithalat tarifelerini onaylamasının ardından, Avrupa otomobil endüstrisinin...

‘En İyi Spor Otomobil Tasarımı’ ödülünü kazandı

Dünyanın ilk elektrikli hiper Barchetta'sı olan Automobili Pininfarina B95, saygın medya kuruluşu CarDesign Spain tarafından 'En İyi Spor Otomobil Tasarımı' ödülüne...

Sunday Times tarafından Yılın Hot Hatch’i seçildi

Hyundai'nin devrim niteliğindeki IONIQ 5 N'si, 2024 News UK Motor Ödülleri'nde The Sunday Times tarafından Yılın Hot Hatch'i olarak...

Volkswagen Grubu, Eylül ayı sonuna kadar 6,5 milyon araç teslim etti

"Dokuz ayın ardından, Volkswagen Grubu teslimatları, zorlu olmaya devam eden bir pazar ortamında geçen yılın aynı dönemine göre yaklaşık...

Renault Grubu CEO’su Luca de Meo, Avrupa Komisyonu’nun Çin yapımı EV’ler için önemli ithalat tarifelerini onaylamasının ardından, Avrupa otomobil endüstrisinin Çin ile “bir anlaşma bulma” zamanının geldiğini söyledi…

Korumacı politikaların rekabeti teşvik etmek için kötü tasarlanmış bir araç olduğuna dair inancını uzun süredir dile getiren De Meo, Çin’de üretilen ve AB’ye gönderilen tüm EV’lere %17,4 ile %35,3 arasında tarifeler uygulandıktan kısa bir süre sonra Paris otomobil fuarında gazetecilere konuştu.

Luca de Meo; Daha önce, rekabetçi fiyatlı yeni gelenlerden EV’lerin fiyatını yükseltmenin, otomobil alıcılarını seçenekten mahrum bıraktığını savundu ve AB’nin bunun yerine otomotiv endüstrisini inovasyonu teşvik eden ve araç üretimini destekleyen uyumlu bir endüstriyel strateji ile beslemeye çalışması gerektiğini öne sürdü.

Ve şimdi, kalıcı olarak uygulanan tarifelerle de Meo, Avrupa’nın, Avrupa’nın GSYİH’sının %8’ini temsil eden ve istihdam eden otomobil endüstrisinin küresel rekabet gücünü artırma fırsatını kaçırabileceğini söyledi.

Diğer Haberler