Volkswagen Almanya Merkez Açıklamaları

®
Çok Okunanlar

Sürdürülebilirlik Kategorisinde Continental Çok Sayıda Ödülün Sahibi

Continental dördüncü kez “Yılın Lastik Üreticisi” ödülüne layık görüldü.  Her iki kategoride de kıyasıya rekabet yaşanan değerlendirmede, ABD, İtalya ve...

Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar Rüzgarı

Dünyanın en prestijli otomobil etkinliklerinden Goodwood Festival of Speed, 10 – 13 Temmuz 2025 tarihleri arasında hız, tasarım ve...

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20...

Nissan sahiplerine Sompo’dan ayrıcalıklı kasko avantajı

Sigorta sektörünün güçlü markası Sompo ile otomotiv dünyasının köklü temsilcisi Nissan, kullanıcı deneyimini odağına alan bir iş birliğine imza...

Gen-3 en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti

Goodyear Vector 4seasons Gen-3, en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti Goodyear lastikleri olağanüstü kilometre performansı ve mükemmel...

Volkswagen Grubu Denetim Kuruluna 2028 yılına kadar marka için araç tahsis planları hakkında bilgi verdi.

Volkswagen markasının CEO’su Thomas Schäfer: “Sektörümüz, zorlu iş koşulları altında yürütülen bir dönüşüme uğradığı için karmaşık zorluklarla karşı karşıya. Almanya’daki bireysel fabrikalarımızı ve Volkswagen üretim ağımızı geleceğe hazırlamamız daha da önemli. Performans programımız kapsamında, yeni onaylanan bu araç tahsis planı, güçlü ve rekabetçi bir VW markasına önemli bir katkı sağlayacaktır.”

Volkswagen marka Üretim Yönetim Kurulu üyesi ve Genişletilmiş Üretim Yürütme Komitesi üyesi Christian Vollmer şunları ekledi:

“Elektromobiliteye geçişi, üretim operasyonlarımızın karmaşıklığını azaltmak ve tesislerimizin verimliliğini daha da artırmak için bir fırsat olarak kullanıyoruz. Tesislerimizdeki tüm markalarda aynı mimariye dayalı araçları sistematik olarak paketliyoruz. Bunu yaparak, farklı araç mimarilerinin entegrasyonuna önemli yatırımlar kazandıracağız. Daha ziyade, tesislerimizin tek bir araç mimarisinin teknik temelinde birkaç farklı model üretmesini istiyoruz.”

Genel Çalışma Konseyi Başkanı Daniela Cavallo,

” Yerli araç üretim VW tesislerimiz için aldığımız kararlarla artık planlama turunda önemli bir adım attık. Bunu yaparken, zor zamanlarda bile, şirket ve İş konseyi, fabrikaların mümkün olan en iyi ekonomik kullanımını ve işgücümüz için net beklentileri birleştiren sağlam çözümler bulmak için birlikte çalışma yeteneklerini sergiliyorlar. Bunu akılda tutarak, şimdi planlama turu ve performans programı için bir sonraki aşamalara geçiyoruz.”

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...