Volkswagen Almanya Merkez Açıklamaları

®
Çok Okunanlar

Otomobil ÖTV ve KDV İndirimleri Hakkında…

Otomotiv pazarında 1 milyon adetlik iç pazara ilk olarak 2015 yılında ulaşılırken, 2016 yılında 1 milyon 14 bin adet,...

Brüksel mahkemesinden Uber kararı…

Brüksel'de mahkeme, Uber'in başkentte yasaklanması gerektiğine hükmetti. Brüksel'deki Flaman Ticari Mahkemesi, Uber'in sağladığı hizmetin yasadışı olduğu ve Brüksel'de yasaklanması gerektiği kararına vardı. Mahkeme,...

Citroën Ami, 2.750 adetten fazla satıldı…

Selen Alkım: “Türkiye, Citroën dünyası içinde en fazla Citroën Ami satılan üçüncü ülke oldu!” Citroën Ami’nin satış başarısıyla ilgili olarak...

Kışlık mont fırsatı sunuluyor

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, 1 Şubat - 31 Mart tarihleri arasında Mercedes-Benz yetkili servislerinin mekanik atölyelerinde tüm orijinal yedek...

Volkswagen Grubu Denetim Kuruluna 2028 yılına kadar marka için araç tahsis planları hakkında bilgi verdi.

Volkswagen markasının CEO’su Thomas Schäfer: “Sektörümüz, zorlu iş koşulları altında yürütülen bir dönüşüme uğradığı için karmaşık zorluklarla karşı karşıya. Almanya’daki bireysel fabrikalarımızı ve Volkswagen üretim ağımızı geleceğe hazırlamamız daha da önemli. Performans programımız kapsamında, yeni onaylanan bu araç tahsis planı, güçlü ve rekabetçi bir VW markasına önemli bir katkı sağlayacaktır.”

Volkswagen marka Üretim Yönetim Kurulu üyesi ve Genişletilmiş Üretim Yürütme Komitesi üyesi Christian Vollmer şunları ekledi:

“Elektromobiliteye geçişi, üretim operasyonlarımızın karmaşıklığını azaltmak ve tesislerimizin verimliliğini daha da artırmak için bir fırsat olarak kullanıyoruz. Tesislerimizdeki tüm markalarda aynı mimariye dayalı araçları sistematik olarak paketliyoruz. Bunu yaparak, farklı araç mimarilerinin entegrasyonuna önemli yatırımlar kazandıracağız. Daha ziyade, tesislerimizin tek bir araç mimarisinin teknik temelinde birkaç farklı model üretmesini istiyoruz.”

Genel Çalışma Konseyi Başkanı Daniela Cavallo,

” Yerli araç üretim VW tesislerimiz için aldığımız kararlarla artık planlama turunda önemli bir adım attık. Bunu yaparken, zor zamanlarda bile, şirket ve İş konseyi, fabrikaların mümkün olan en iyi ekonomik kullanımını ve işgücümüz için net beklentileri birleştiren sağlam çözümler bulmak için birlikte çalışma yeteneklerini sergiliyorlar. Bunu akılda tutarak, şimdi planlama turu ve performans programı için bir sonraki aşamalara geçiyoruz.”

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...