Stellantis Atlante ağ şarj cihazı ağ programı hızla büyüyor

®
Çok Okunanlar

Anadolu Isuzu tarihinin rekor ihracat düzeyine ulaştı

Midibüs ve otobüs üretimleriyle Türkiye’nin ihracat yıldızlarından biri olan Anadolu Isuzu, hem kendi ihracat tarihinin rekor ciro düzeyine ulaştı,...

Kompakt hibrit şanzıman çözümünü buldu…

Continental'in Güç Aktarma Organları şirketi Vitesco Technologies, 9 - 12 Aralık 2019 tarihlerinde Berlin'de düzenlenen CTI Sempozyumunda, Plug-in Elektrikli...

7 koltuklu Nissan X-Trail e-4ORCE (dört tekerlekten çekiş sistemi)

Dünya çapında 7 milyon adede yakın satış başarısı yakalayan Nissan X-Trail, ile sunulan yenilikçi çift motorlu e-4ORCE (dört tekerlekten...

Güney Avrupa’da hızlı şarj cihazlarının kurulumunu ilgilendiren Atlante programı şekilleniyor. Ağ, %100 araç-şebeke entegreli (VGI) türünün ilk örneği olacak ve yenilenebilir enerji kaynakları ve depolama sistemleri kullanacak.

Stellantis Group’un 8 Temmuz’da EV Günü’nde yaptığı duyuruların ardından, Atlante programı halihazırda devam ediyor, ilk 700 şarj noktası belirlendi ve bunların %10’u kurulum aşamasında. Kurulacak şarj cihazları 100 kW’dan 175 kW’a kadar dinamik olacak ve Stellantis Group marka otomobil sahiplerine özel ayrıcalıklar sunacak. dedi…

Atlante programının bir diğer önemli unsuru, hızlı şarj cihazlarının Araç-Şebeke Entegre teknolojisi ve enerji depolama sistemleri ile birleşimidir. Benzer uygulamalar için benzersiz olan bu yenilikçi özellik, fotovoltaik elemanlarla kaplı park / şarj istasyonları ile yenilenebilir enerji kaynaklarının kullanımı için idealdir. Bu, Torino’daki model üretim tesisinde dünyanın en büyük Araçtan Şebekeye (V2G) ağının oluşturulduğu yeni tamamen elektrikli FIAT 500’ün üretimi vesilesiyle FIAT tarafından uygulanan bir çözümdür.

Atlante projesi, NHOA Group ile NHOA ve Stellantis’in bir konsorsiyumu olan Free2Move eSolutions arasındaki bir işbirliğinin sonucudur. Hedef, 2025 yılına kadar 5.000 hızlı şarj noktasını ve 2030 yılına kadar 35.000’den fazla noktayı etkinleştirmektir. Temelde program, Avrupa Komisyonu’nun yalnızca sıfır emisyonlu satış sağlayan “55’e Uygun” planına bir yanıttır. 2035’ten itibaren araçların yanı sıra her 60 km’de bir hızlı şarj cihazlarının takılması. Son zamanlarda, Avrupa Otomobil Üreticileri Birliği (ACEA), Avrupa Birliği kurumlarına şarj ağlarının yavaş evrimine dikkat çekti. Şu anda Avrupa’da bulunan 225.000 noktadan sadece 25.000’i hızlı şarj sağlıyor.

Küresel e-Mobility’den Anne – Lise Richard , “Güney Avrupa’daki ekspres şarj ağları, otomobilin yeni çağında büyük bir gelişme fırsatı sunarken, aynı zamanda gelecek nesiller için daha iyi bir yarın inşa etmemize olanak sağlayacak,” dedi.

NHOA Group CEO’su Carlalberto Guglielminotti , kendi adına şunları kaydetti: ” COP 26, yenilenebilir enerji ve elektriğe acilen odaklanılması gerektiğini ifade etti. “En iyi beş enerji oyuncusundan biri olarak sahip olduğumuz bilgi birikimi sayesinde, Atlante programı aracılığıyla sürdürülebilir bir şarj çözümü sunabileceğiz ve Avrupa’nın elektrik şebekesinde yenilenebilir enerji kaynaklarının kullanımını artırabileceğiz.”

Free2Move eSolutions CEO’su Roberto Di Stefano , ” Atlante programı , e-mobiliteyi geliştirmek ve uzun mesafeleri şarj etmek için uzun süre beklemeden seyahat etmek için atmamız gereken adımdır  dedi. 

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...