Brisa CIO’su Tekin Gülşen:

®
Çok Okunanlar

Stellantis CFO’su Natalie Knight

Mobilitenin her alanına yaptığı yatırımlarla sektörün en büyük şirketleri arasında yer alan Stellantis’in yılın ilk çeyreğinde net gelirleri, 41,7...

Suzuki’de 998.000 TL’den Başlayan Ayrıcalıklı Mayıs Fiyatları

Akıllı Hibrit teknolojisi ve üstün arazi yeteneklerine sahip, sağlam modelleriyle öne çıkan Suzuki; Swift Hibrit, S-Cross Hibrit, Vitara Hibrit...

Toyota’da İlkbahar Servis Kampanyası…

Toyota Yetkili Servisi’nde 'İlkbahar Servis Kampanyası' başladı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Türkiye’de 60’ın üzerinde Toyota Yetkili Servisi’nde 'İlkbahar Servis...

Tırmanma Sırası Kocaeli Kartepe’de…

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi desteğiyle Kocaeli Otomobil Spor Kulübü tarafından düzenlenen ve AVIS 2024 Türkiye Tırmanma Şampiyonası ikinci ayağı olan...

2021 hedeflerinin Dijital Olgunluk Endeksi’nde bir sonraki aşamaya geçmek olduğunu belirten Brisa CIO’su Tekin Gülşen; “Uzun yıllardır dijitalleşme ve inovasyon alanındaki çalışmalarımızla yarattığımız dönüşümün başarısı Digitopia’nın bağımsız incelemeleri sonucu ortaya konan Dijital Olgunluk Endeksi skorumuz ile net bir şekilde görünür oldu. Bugün dijital mobilite çözümlerimiz, ‘chatbot’, bulut bazlı e-ticaret sistemleri ve bayi yönetim sistemleri gibi yenilikçi platformlarımız sayesinde müşteri deneyimini zenginleştiriyoruz. Gerçek zamanlı veriye dayalı, otonom iş süreçlerimizle iş dünyasına öncülük ediyoruz. Yapay zekâ, yazılım tabanlı ağlar, robotik teknolojiler ve akıllı üretim ile Endüstri 4.0’ın ülkemizdeki ilk örneklerine imza atıyoruz. Tüm bunları dijital iş yeri eğitimi ve Veri Analitiği Akademisi gibi yeni nesil platformlarla desteklediğimiz akıllı ve çevik kurum kültürümüz sayesinde gerçekleştiriyoruz. Elde ettiğimiz deneyimi gerek kurum içi gerek kurum dışı girişimcilik faaliyetleriyle güçlendiriyor, TÜSİAD SD2 gibi prestijli platformlara katkı sunuyoruz. Bu çalışmalarımız bizi şimdiden geleceğe hazır hale getiriyor, dijitalleşme yolculuğumuza ivme katıyor. Önümüzdeki dönemde de dijitalleşme alanındaki güçlü hedeflerimiz doğrultusunda ilerleyerek bu skoru 4,06 seviyesine çıkarmayı ve böylece şirketimizi dijital açıdan ‘optimize’ aşamasına yükseltmeyi amaçlıyoruz. Bu hedef, bizim için olduğu kadar ülkemiz için de önemli çünkü dijitalleşme alanında attığımız her adım, iş dünyasının da geleceğini şekillendiriyor ve ekonomik, çevresel ve toplumsal gelişime hizmet ediyor.” dedi.

 Digitopia Kurucusu Halil Aksu ise; “Brisa, dijital olgunluk çalışmalarımızda tam hayalimizdeki ideal müşteri profili. Son derece bilinçli bir yönetim ekibi bizimle ilk andan itibaren çok yapıcı bir iletişim yürüttü. Brisa’nın kurum kültürü oldukça açık, samimi, bilimsel ve yalın. Yaptığımız dijital olgunluk değerlendirme seansları hala hatırımızda ve iki taraf için de bir yandan eğlenceli, diğer yandan da oldukça öğretici geçti. İlk yaptığımız ölçümlemeden 7 ay sonra tekrar ölçme fırsatımız oldu. Bu süre içinde yapılan dijital projelerin, kurumun genel dijital olgunluğuna etkisini net, tarafsız ve bilimsel bir şekilde ortaya çıkarmış olduk. 4’ün üzerine çıkma yolculuğunda Brisa’nın yol arkadaşı olmaya devam edeceğimiz için, oldukça mutluyuz” şeklinde konuştu.

Son Haberler

Toyota’da İlkbahar Servis Kampanyası…

Toyota Yetkili Servisi’nde 'İlkbahar Servis Kampanyası' başladı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Türkiye’de 60’ın üzerinde Toyota Yetkili Servisi’nde 'İlkbahar Servis...

Diğer Haberler