Rapor: Volkswagen Corona süresine karşı uyardı

®
Çok Okunanlar

CUPRA tasarımlı yat D28 Formentor

CUPRA’nın ilk yüzde 100 modeli olan Formentor’un tasarımı, ikonik öğeleri ve rengi bir yata ilham oldu.  Barselona merkezli De...

FORMULA 1® 2018 YILINDA PIRELLI HOT LAPS PROGRAMINI LANSE EDİYOR

• Formula 1’de bir ilk • Aston Martin ve McLaren tüm etkinliklerde süper otomobillerini sunacak Formula 1® tarafından yapılan bir açıklamayla Formula 1...

WABCO’nun satışını onayladıklarını duyurdu

Friedrichshafen. Binek otomobiller, ticari araçlar ve endüstriyel çözümlere yönelik mobilite sistemleri geliştiren dünyanın önde gelen teknoloji grubu ZF Friedrichshafen...

Volkswagen CEO’su Herbert Diess, Corona krizini aşmada bir birlik olmalıyız, Avrupayı bir bütün olarak görmeliyiz o şekilde çalışmalıyız dedi. 

Herbert Diess, Sadece Almanya’daki sorunlarla başarılı bir şekilde mücadele etmek yeterli değildir. “Avrupa’ya bir bütün olarak bakmalıyız. Avrupa ancak birlikte yeniden başlayabilir. ” dedi.

Diess, Volkswagen’nin özellikle, İtalya ve İspanya’da iki adet etkilenen fabrikası olduğunu ima etti. Avrupa Birliği’nin uyumunu göstermek için birlikte çalışmak zorundayız, çağrısı yaptı.

Volkswagen, korona salgınının neden olduğu uzun süreli bir kapatmanın sonuçları konusunda da uyarılarda bulundu;

Denetleme kurulu başkanı Hans Dieter Pötsch, genel müdür Herbert Diess ve konsey başkanı Bernd Osterloh tarafından imzalanan geçen gün ki mektupta, tesislerin durması gerçeği şöyle dedi: “Bu kayıpları telafi etmek zor ve uzun olacak, korona krizinden çok daha uzun sürecek . ” Her ek kriz gününde bu daha zor hale gelecektir. Ekonomi araştırmacıları tarafından hesaplanan makroekonomik maliyetler göz önüne alındığında, Volkswagen kapanışın yakında sona ermesi için baskı yapıyor. Ekonomik faaliyetin yeniden başlamasını Corona salgınının muhafazası ile uyumlu hale getirmek için stratejiler geliştirilmelidir. Aksi takdirde daha uzun bir krizin sonuçları “dramatik” olacaktır. olarak bir mektup paylaştı.

Witter, Wolfsburg merkezli grubun “önemli bir kredi ağına” ve ayrıca para ve sermaye piyasalarına ve VW Bank’ın 30 milyar avrodan fazla mevduatına erişiminin olduğunu belirtti. Diyerek şöyle devam etti: “Bu enstrümanlarla korona krizini havaya uçuracak ve likiditeyi gerekli düzeyde tutacak güce sahip olmalıyız.” VW şu anda hisse senedi satmak gibi bir planı da yok.

Mali İşler Müdürü, “Araç satışlarının olmaması nedeniyle nakit akışı keskin bir şekilde daraldı, bu yüzden nakit akışını şu anda gerçekten önemli oranda sınırlamamız gerekiyor.” 

Bu nedenle, lojistik zincirleri uzun süre kesilmemelidir, aksi takdirde üretimi yeniden başlatmak daha zor olacaktır. Volkswagen, dünya çapında binlerce tedarikçisiyle birlikte, sorunsuz parça tedariğini mümkün olan en kısa sürede sağlamaya çalışıyor. Denetleme kurulu başkanı Hans Dieter Pötsch, İcra Kurulu Başkanı Herbert Diess ve çalışma konseyi başkanı Bernd Osterloh tarafından imzalanan mektupta, “Bu bizim ve iş ortaklarımız için temelde önemli” dedi. VW iş ortaklarını mümkün olduğunca desteklemeye devam edecektir.

Rapor Çeviri, Özgür Sunay – Hamburg

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...