Rapor: Volkswagen Corona süresine karşı uyardı

®
Çok Okunanlar

Tırmanmada Sıradaki Durak Eskişehir…

AVIS 2025 Türkiye Tırmanma Şampiyonası 3. ayağı Eskişehir Tırmanma Yarışı 31 Mayıs-01 Haziran tarihlerinde Eskişehir Otomobil Spor Kulübü (ESOK)...

MAN, Türkiye’deki ilk çift hikaye otobüs teslimatı

MAN, Türkiye'deki ilk çift hikaye otobüs teslimatını Turgutreis Group Turizm'e yaptı...  MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., bir ilke imza...

CyberGlad Karavan, Bitcoin ile satışı sunuldu

HOTOMOBİL, TESLA CYBERTRUCK İÇİN ÜRETTİĞİ KARAVANI BİTCOİN KONFERANSI'NDA TANITTI Avrupa Karavan Birliği'ne (CIVD) üye olan ilk ve tek Türk markası...

Aşkın Garantisi Yok Ama Lassa’nın Var

Brisa'nın güçlü markalarından Lassa, bir ilke imza atarak binek ve 4x4 imkansızde 5 yıl garanti uygulamasını başlattı. Yeni garanti...

Yeni Opel Mokka GSE Rally Elektrikli

Alman otomotiv üreticisi Opel, yeni Mokka GSE Rally ile geleceğin elektrikli ralli otomobillerinin nasıl görünebileceğine dair bir ön izlenim...

Alpet Madeni Yağları Yeni Vizyonu İle Automechanika

Alpet Madeni Yağları Yeni Vizyonu İle Automechanika İstanbul’da... 12–15 Haziran tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleşecek olan Automechanika...

Stellantis’in yeni CEO’su Antonio Filosa oldu

Stellantis'in yeni Üst Yöneticisi (CEO) Antonio Filosa, 23 Haziran'da göreve başlayacak. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Stellantis NV, Yönetim Kurulu Özel...

Volkswagen CEO’su Herbert Diess, Corona krizini aşmada bir birlik olmalıyız, Avrupayı bir bütün olarak görmeliyiz o şekilde çalışmalıyız dedi. 

Herbert Diess, Sadece Almanya’daki sorunlarla başarılı bir şekilde mücadele etmek yeterli değildir. “Avrupa’ya bir bütün olarak bakmalıyız. Avrupa ancak birlikte yeniden başlayabilir. ” dedi.

Diess, Volkswagen’nin özellikle, İtalya ve İspanya’da iki adet etkilenen fabrikası olduğunu ima etti. Avrupa Birliği’nin uyumunu göstermek için birlikte çalışmak zorundayız, çağrısı yaptı.

Volkswagen, korona salgınının neden olduğu uzun süreli bir kapatmanın sonuçları konusunda da uyarılarda bulundu;

Denetleme kurulu başkanı Hans Dieter Pötsch, genel müdür Herbert Diess ve konsey başkanı Bernd Osterloh tarafından imzalanan geçen gün ki mektupta, tesislerin durması gerçeği şöyle dedi: “Bu kayıpları telafi etmek zor ve uzun olacak, korona krizinden çok daha uzun sürecek . ” Her ek kriz gününde bu daha zor hale gelecektir. Ekonomi araştırmacıları tarafından hesaplanan makroekonomik maliyetler göz önüne alındığında, Volkswagen kapanışın yakında sona ermesi için baskı yapıyor. Ekonomik faaliyetin yeniden başlamasını Corona salgınının muhafazası ile uyumlu hale getirmek için stratejiler geliştirilmelidir. Aksi takdirde daha uzun bir krizin sonuçları “dramatik” olacaktır. olarak bir mektup paylaştı.

Witter, Wolfsburg merkezli grubun “önemli bir kredi ağına” ve ayrıca para ve sermaye piyasalarına ve VW Bank’ın 30 milyar avrodan fazla mevduatına erişiminin olduğunu belirtti. Diyerek şöyle devam etti: “Bu enstrümanlarla korona krizini havaya uçuracak ve likiditeyi gerekli düzeyde tutacak güce sahip olmalıyız.” VW şu anda hisse senedi satmak gibi bir planı da yok.

Mali İşler Müdürü, “Araç satışlarının olmaması nedeniyle nakit akışı keskin bir şekilde daraldı, bu yüzden nakit akışını şu anda gerçekten önemli oranda sınırlamamız gerekiyor.” 

Bu nedenle, lojistik zincirleri uzun süre kesilmemelidir, aksi takdirde üretimi yeniden başlatmak daha zor olacaktır. Volkswagen, dünya çapında binlerce tedarikçisiyle birlikte, sorunsuz parça tedariğini mümkün olan en kısa sürede sağlamaya çalışıyor. Denetleme kurulu başkanı Hans Dieter Pötsch, İcra Kurulu Başkanı Herbert Diess ve çalışma konseyi başkanı Bernd Osterloh tarafından imzalanan mektupta, “Bu bizim ve iş ortaklarımız için temelde önemli” dedi. VW iş ortaklarını mümkün olduğunca desteklemeye devam edecektir.

Rapor Çeviri, Özgür Sunay – Hamburg

Diğer Haberler

Türkiye’de ithal araç oranı yüzde 70

Automechanika İstanbul 2025, Türkiye otomotiv tedarik sanayisinin, dünyayla rekabet gücünü artırabilmesine olanak sağlayacak İstanbul, 15.05.2025. 2024 yılında Türkiye otomotiv sanayisi için olanaklarla birlikte çalışabilirin da bir...

Aşkın Garantisi Yok Ama Lassa’nın Var

Brisa'nın güçlü markalarından Lassa, bir ilke imza atarak binek ve 4x4 imkansızde 5 yıl garanti uygulamasını başlattı. Yeni garanti kampanyasını duyurmak üzere hazırlanmış reklam filmi,...

“OPET, sektörünün en güçlü ve en fazla büyüyen markası”

OPET, geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da sektörün üzerinde büyüyerek ilk 3 firma arasında pazar payını artıran tek marka oldu. OPET Genel Müdürü...

Sakarıılıca Tırmanmada Heyecan Doruktaydı

Eskişehir Otomobil Spor Kulübü (ESOK) tarafından ICRYPEX ana sponsorluğunda, Mihalgazi Belediyesi'nin katkılarıyla düzenlenen AVIS 2025 Türkiye Tırmanma Şampiyonası'nın 3. ayağı, 7,4 kilometre uzunluğundaki Sakarıılıca...

Nissan Yetkili Satıcılarına davet ediyor

Nissan 01-05 Haziran tarihleri arasında yapılacak bayram öncesi organizasyonlar ile tüm Nissan tutkunlarını Nissan Yetkili Satıcılarına bekliyor.  Nissan Türkiye, yeni bir Nissan sahibi olmak için...

Hyundai Motor Türkiye Markalı Kasko Hizmeti

Sigorta ve Yetkili Servis hizmetini tek çatı altında toplayan Hyundai Motor Türkiye, uzun yıllardır süregelen markalı kasko hizmetini genişletmeye ve Hyundai araçlarına sahiplerine üstün...

İspanya Grand Prix’sinden…

İspanya Grand Prix'sinde Oracle Red Bull Racing'den Max Verstappen, yarışın sonlarına doğru aldığı 10 saniyelik ceza nedeniyle podyum mücadelesinin dışında kalarak 10. sıraya gerilerken,...