Rapor: Volkswagen Corona süresine karşı uyardı

®
Çok Okunanlar

EGEA 944 bin 964 TL’den başlayan iddialı fiyatıyla

Türkiye’nin 6 yıldır aralıksız pazar lideri markası unvanını koruyan FIAT, temmuz ayı boyunca yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere...

iCAR Dubai Marka Gecesi’nde Tamamen Yeni Bir Orta-Büyük SUV

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery ve SmartMi Tech iş birliğiyle ortaya çıkan iCAR, yepyeni SUV modelinin örtüsünü kaldırmak...

Stellantis, 4screen ile Gerçek Zamanlı Konum Bazlı Mobilite

Stellantis ve 4screen’den Araç İçi Konfor Seviyesini Artıracak İş Birliği...  Stellantis, 4screen ile Gerçek Zamanlı Konum Bazlı Mobilite Hizmetlerini Hayata...

Fortune Global 500’ün En Hızlı Yükselen Otomobil Üreticisi Chery

Chery 2025 Yılında 152 Basamak Birden Yükseldi Fortune Global 500’de 233’üncü Sıraya Yerleşti!  Fortune Global 500’ün En Hızlı Yükselen...

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye...

OSS Derneği, 2025’in İkinci Çeyreğini Değerlendirdi

Otomotiv satış sonrası pazarında yaşanan 2024 yılındaki durağan seyir, 2025’in ikinci çeyreğinde de gözlemlendi. 2025 yılının ikinci çeyreğinde satış,...

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme...

Volkswagen CEO’su Herbert Diess, Corona krizini aşmada bir birlik olmalıyız, Avrupayı bir bütün olarak görmeliyiz o şekilde çalışmalıyız dedi. 

Herbert Diess, Sadece Almanya’daki sorunlarla başarılı bir şekilde mücadele etmek yeterli değildir. “Avrupa’ya bir bütün olarak bakmalıyız. Avrupa ancak birlikte yeniden başlayabilir. ” dedi.

Diess, Volkswagen’nin özellikle, İtalya ve İspanya’da iki adet etkilenen fabrikası olduğunu ima etti. Avrupa Birliği’nin uyumunu göstermek için birlikte çalışmak zorundayız, çağrısı yaptı.

Volkswagen, korona salgınının neden olduğu uzun süreli bir kapatmanın sonuçları konusunda da uyarılarda bulundu;

Denetleme kurulu başkanı Hans Dieter Pötsch, genel müdür Herbert Diess ve konsey başkanı Bernd Osterloh tarafından imzalanan geçen gün ki mektupta, tesislerin durması gerçeği şöyle dedi: “Bu kayıpları telafi etmek zor ve uzun olacak, korona krizinden çok daha uzun sürecek . ” Her ek kriz gününde bu daha zor hale gelecektir. Ekonomi araştırmacıları tarafından hesaplanan makroekonomik maliyetler göz önüne alındığında, Volkswagen kapanışın yakında sona ermesi için baskı yapıyor. Ekonomik faaliyetin yeniden başlamasını Corona salgınının muhafazası ile uyumlu hale getirmek için stratejiler geliştirilmelidir. Aksi takdirde daha uzun bir krizin sonuçları “dramatik” olacaktır. olarak bir mektup paylaştı.

Witter, Wolfsburg merkezli grubun “önemli bir kredi ağına” ve ayrıca para ve sermaye piyasalarına ve VW Bank’ın 30 milyar avrodan fazla mevduatına erişiminin olduğunu belirtti. Diyerek şöyle devam etti: “Bu enstrümanlarla korona krizini havaya uçuracak ve likiditeyi gerekli düzeyde tutacak güce sahip olmalıyız.” VW şu anda hisse senedi satmak gibi bir planı da yok.

Mali İşler Müdürü, “Araç satışlarının olmaması nedeniyle nakit akışı keskin bir şekilde daraldı, bu yüzden nakit akışını şu anda gerçekten önemli oranda sınırlamamız gerekiyor.” 

Bu nedenle, lojistik zincirleri uzun süre kesilmemelidir, aksi takdirde üretimi yeniden başlatmak daha zor olacaktır. Volkswagen, dünya çapında binlerce tedarikçisiyle birlikte, sorunsuz parça tedariğini mümkün olan en kısa sürede sağlamaya çalışıyor. Denetleme kurulu başkanı Hans Dieter Pötsch, İcra Kurulu Başkanı Herbert Diess ve çalışma konseyi başkanı Bernd Osterloh tarafından imzalanan mektupta, “Bu bizim ve iş ortaklarımız için temelde önemli” dedi. VW iş ortaklarını mümkün olduğunca desteklemeye devam edecektir.

Rapor Çeviri, Özgür Sunay – Hamburg

Diğer Haberler

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı! Stellantis Dış Kaynaklı Olumsuzluklara Rağmen...

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis…

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis Kortlarını İtalyan Ruhuyla Renklendirdi Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,temmuz ayındadüzenlenen tarihi uluslararası karma tenis takımlarıturnuvası “2025 Hopman Kupası Otomotiv...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik serisi ile hem binek hem...

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors Limited (NSE: TATAMOTORS), sektörde güçlü...

Mercedes-Benz Sprinter 30 yaşında

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, 30 yıl önce Sprinter ile büyük panelvan araçlar kategorisinin sembolü haline gelecek aracı tanıttı. Mercedes-Benz Sprinter o zamandan bugüne, farklı...

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme yaşanıyor. Veriler, SHS Süper Hibrit...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal Şekillendirme Elemanı Mesleğinde Nitelikli İşgücü...