TEST:2019 Acura NSX İnceleme…

®
Çok Okunanlar

Yakıt Tüketimi ve Emisyonlara Yönelik Çözümlerini Sunuyor

Allison Transmission, yakıttan bağımsız tahrik çözümlerinden belediye ve atık toplama araçlarına yönelik Allison eGen Power® tam elektrikli akslara kadar...

Ford Otosan, üretim ve ihracatta liderliğini sürdürdü

Ford Otosan, Hyundai Assan ve Anadolu Isuzu'nun üretim tesislerine ev sahipliği yapan Kocaeli, ocak-mart döneminde Türk otomotiv sektörünün üretim...

Yeni Sayımız Yayınlandı…

2024 Mayıs sayımız dergilik sitemizde online olarak yayına alınmıştır. Yeni sayımızı online olarak tüm cihazlardan ipad, iphone, android, apple,...

Volvo Car Turkey’nin yeni Genel Müdürü Alican Emiroğlu oldu

2020’den bu yana Volvo Car Turkey’nin Genel Müdürü olan Magnus Boman’ın ardından koltuğunu devralacak isim belli oldu. Uzun yıllar...

2019 Acura NSX’in hibrit güç aktarma organları mükemmel hızlanma sağlıyor ve ileri teknoloji kullanım bileşenleri yol tutmaya değer bir sürüş sunuyor… Acura, etkileyici olmayan iç kabin malzemeleri ve aşırı karmaşık bir bilgi-eğlence sistemi nedeniyle lüks spor otomobil sıralamasının alt sıralarına yerleşiyor.Düşük sıralamasına rağmen, NSX iyi bir lüks spor otomobil. Orta montajlı ikiz turbo V6 motor ve üç elektrikli motorla donatılan süper spor otomobil 573 beygir gücünde.

Bununla birlikte, NSX, iç malzemeleriyle birlikte yetersiz kalıyor. Dört tekerlekten çekiş ile gelen birkaç lüks spor otomobilden biri ve hibrit güç aktarma organları ile donatılmış Acura NSX, denenmiş ve gerçek performans ikonları arasında güçlü bir rakip.

Üretimini on yıldan daha uzun bir süre önce bitirdikten sonra, Acura, 2017 model yılı için NSX’i yeniden tanıttı. 2019 modelinde ise önemli bir takım güncellemeler ve değişiklikleri oldu. Yeni NSX, direksiyon, süspansiyon ve dört tekerlekten çekiş sistemindeki gelişmeler sayesinde kusursuz bir yol tutuş iyileştirmesini sunuyor.

Acura NSX veya Mercedes-Benz AMG GT?

Mercedes-AMG GT mükemmel bir lüks spor otomobil. Agresif sürüş dinamikleri ve üst aydınlatma iç ayrıntılandırmalarıyla övünen arkadan çekişli GT, performans ve lüks için mükemmel bir araç 469 beygir gücünce. 577 beygir gücünde ikinci sırada rakibi GT-R bulunsa da Önce bir AMG GT’ye bakmadan bir NSX almayın. (Ülkemizde zaten bu aracı bulmanız oldukça zor gibi…)

Acura NSX veya Audi R8?

Audi R8 V10 motoru ile çok yönlü bir supercar. Beygir gücü 540 ila 610 arasında değişmektedir ve R8 saatte yaklaşık 200 mil hızla gidebiliyor. Arkadan çekişli R8 coupe’yi seçerek, ayrıca daha lüks bir kabin ve son teknoloji ürünü bir bilgi-eğlence sistemi elde etmiş olurusunuz. Çoğu müşteri için, R8 muhtemelen Acura’ya göre daha iyi bir seçenek olacaktır.

NSX’in kokpiti sofistike, birinci sınıf ve oldukça modern. Sadece iki kişilik oturma alanı sunuyor. Koltukları ısıya duyarlı şekilde elektrikli.  Yine de, bu supercar Porsche veya Audi modellerinde aynı prestij seviyesine sahip değil…

7 inçlik dokunmatik ekran, kısmen menüler aşırı karmaşık olduğu için sürücünün dikkatini çok fazla zorluyor. Neyse ki, Android Auto ve Apple CarPlay standart olarak geliyor. Sport Hybrid SH-AWD Güç Ünitesinin bileşenleri arasında çift turboşarjlı V6, üç elektrikli motor ve dokuz vitesli çift kavramalı otomatik şanzıman bulunuyor. 573 beygir gücünü üretmek için bunlar bir araya geliyor.

Sınıftaki çoğu otomobil gibi, NSX de Karayolu Güvenliği Sigorta Enstitüsü veya Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi tarafından çarpışma testi analizine tabi tutulmamıştır. NSX’teki standart güvenlik özellikleri arasında dinamik yönergeler, acil durum fren yardımı ve köşe ve arka park sensörleri bulunan çok açılı bir arka görüş kamerası bulunur. Başka hiçbir gelişmiş güvenlik özelliği mevcut değildir.

Son Haberler

Otokoç Otomotiv Finans ve Mali İşler Lideri Dr. M. Önder Kutman

Otokoç Otomotiv, nitelikli yatırımcılara yönelik 2024 yılı içindeki ilk tahvil ihracını gerçekleştirdi. Tahvil ihraç tutarı 2,3 milyar TL, 2...

Diğer Haberler