TEST: 2018 Nissan GT-R İnceleme…Nissan GT-R İyi Bir Araba mı?

®
Çok Okunanlar

Gen-3 en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti

Goodyear Vector 4seasons Gen-3, en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti Goodyear lastikleri olağanüstü kilometre performansı ve mükemmel...

Tesla, Hindistan’daki ilk showroom’unu Mumbai’de açtı

Elektrik, ülkedeki araç satışlarının sadece %2'sini karşılıyor...Tesla ilk mağazasını Ülkenin finans başkenti Mumbai'deki Hint showroom'u, Kurla alışveriş merkezinin içinde,...

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Hot Wheels™ Legends Turu İlk Kez Türkiye’de

Otomobil tutkunlarının kendi özel üretim araçlarını sergileyerek 1:64 değişiklikle bir Hot Wheels die-cast modeline dönüştürme imkanı yakalayacağı global etkinlik,...

Fiat Grande Panda 2025 Red Dot Tasarım Ödülü

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olan Grande Panda, 2025 Red Dot Ödülleri’nde özgün ve yenilikçi iç ve...

Çarpışantürk kazanmaya devam ediyor…

Giresun Offroad Yarışı, Bulancak'ta Yapıldı 2025 PETLAS Türkiye Offroad Şampiyonası'nın 3. ayağı, Giresun Offroad Spor Kulübü tarafından Giresun Valiliği, Bulancak...

Otokar’dan Yaza Özel “Servis Kampanyası”

Türkiye'nin otomotiv üreticisi Otokar, otobüs ve kamyon sahipleri için özel olarak "Otokar Servis Kampanyası"nı başlatıyor. 17 Temmuz-16 Ağustos tarihleri...

Nissan GT-R iyi bir araba, ama herkes için değil. Son derece güçlü ve çevik, virajlı yollarda veya yarış pistinde sürüş yapmak için iyi bir imkan tanıyor…

Nissan GT-R 2009 model yılı ile başlayan 2019 GT-R arasında bir kuşağa sahiptir. 2019 için kayda değer bir değişiklik yok, ancak 2018 için Nissan yeni bir temel kaplama seviyesi olan Pure’ı tanıtmıştı. 11 hoparlörlü Bose ses sistemi, aktif gürültü önleme ve aktif ses geliştirme gibi birkaç şey dışında, neredeyse 2017 temel modelin standart özelliklerinin hepsini içermektedir. Nissan ayrıca 2018 için Apple CarPlay’i standart hale getirdi. GT-R’a rakip olan beygir gücü için 911 Turbo veya Turbo S modelini incelemek isteyebilirsiniz. Genel olarak, 911, yüksek kaliteli malzemelerin bolluğuna sahip olan rafine, lüks iç tasarımı nedeniyle GT-R’yi geride bırakmayı başarıyor.
Üst düzey Mercedes AMG sürümleri – kaslı motor eşleşmeleri ve diğer performans yükseltmeleri ile – performans açısından GT-R’a daha iyi rakipler.Nissan’da 565 beygir gücünde bir çift turbo V6 standart olarak geliyor. 6 ileri otomatik şanzımana sahip. Bir arabanın en üst düzey bir spor otomobilinden istediğiniz tam bir enerjik performansa sahip. 
GT-R’nin kullanımı muhteşem bir şey. Performans süspansiyonu sayesinde dönüşlerde etkili ve standart dört tekerlekten çekiş yol tutuşu iyi sağlıyor. Bir dezavantajı varsa, performans süspansiyonu günlük sürüş için biraz sert ve sıkıcı olabilir.
GT-R dört kişilik bir spor otomobil olmasına rağmen,  Ön koltuklar da olan destekleyiciler pek de o kadar rahat değiller, yine de makul miktarda alan yaratıyorlar. Arka koltuklar da ise yetişkinler için yeterli bir alan bulunmazken ancak çocuklar kullanma imkanı tanınıyor.Nissan GT-R sofistike ve içeride sürücü odaklı size bir sürüş yaratmasına rağmen, ve oldukça iyi görünmesine rağmen, pek çok rakibinde bulunan birinci sınıf malzemelere sahip olmadığı kesin. Standart özellikler arasında 8 inç dokunmatik ekranlı NissanConnect bilgi-eğlence sistemi, navigasyon, altı hoparlörlü ses sistemi, uydu radyo, Apple CarPlay, Bluetooth ve iki USB bağlantı noktası bulunur. 11 hoparlörlü Bose ses sistemi mevcuttur.
Bilgi-eğlence sisteminin ulaşması ve kullanımı kolay ve dokunmatik ekran kontrollerinin yanı sıra fiziksel düğmelere de ayrıca sahip. Ancak, çoğu daha büyük dokunmatik ekranlara ve / veya Android Auto gibi ek özelliklere sahip rakip sistemler kadar modern değil.
Çoğu lüks spor otomobil gibi, 2018-2019 Nissan GT-R, Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi veya Karayolu Güvenliği Sigorta Enstitüsü tarafından çarpışma testine tabi tutulmamıştır. GT-R arka görüş kamerasıyla birlikte standart olarak geliyor. 
GT-R serisi Pure, Premium, Track Edition ve Nismo donanım seçenekleri ile pazara sunuluyor. Bu araba sadece hız için üretilmiş; Çift turbo şarjlı V6 motora, altı vitesli otomatik şanzımana, dört tekerlekten çekişe, Nissan / Brembo fren sistemine, üç farklı seçilebilir kullanım modu ile gelişmiş araç dinamik kontrolüne ve bir Bilstein süspansiyon sistemine sahip. 
En baz donanım özellikleri arasında 565 beygir gücünde bir motora sahip ve ısıtmalı ön koltuklar, arka görüş kamerası, ön ve arka park sensörleri ve 8 inç dokunmatik ekranlı, navigasyonlu, altı hoparlörlü ses sistemi, uydu radyosu olan NissanConnect bilgi-eğlence sistemi ile standart olarak geliyor. Apple CarPlay, Bluetooth ve iki USB bağlantı noktası.

Nismo modeli ise fazladan 35 beygir güç üretirken, kırmızı sentetik süet ekler ve Alcantara sarılı bir direksiyon simidi bulunan Recaro deri döşenmiş ön koltuklara sahiptir. Ayrıca hepsi karbon fiberden yapılmış olan yan kapı eşikleri, bagaj kapağı ve bir arka spoyler ile birlikte satışa sunulmaktadır. 

Diğer Haberler

Hot Wheels™ Legends Turu İlk Kez Türkiye’de

Otomobil tutkunlarının kendi özel üretim araçlarını sergileyerek 1:64 değişiklikle bir Hot Wheels die-cast modeline dönüştürme imkanı yakalayacağı global etkinlik, bu yıl rotasına ilk kez...

Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar Rüzgarı

Dünyanın en prestijli otomobil etkinliklerinden Goodwood Festival of Speed, 10 – 13 Temmuz 2025 tarihleri arasında hız, tasarım ve mühendislik tutkunlarını İngiltere'de buluşturdu. Otomotiv...

Otokar’dan Yaza Özel “Servis Kampanyası”

Türkiye'nin otomotiv üreticisi Otokar, otobüs ve kamyon sahipleri için özel olarak "Otokar Servis Kampanyası"nı başlatıyor. 17 Temmuz-16 Ağustos tarihleri arasında düzenlenen kampanyalar kapsamında, Otokar...

Sürdürülebilirlik Kategorisinde Continental Çok Sayıda Ödülün Sahibi

Continental dördüncü kez “Yılın Lastik Üreticisi” ödülüne layık görüldü.  Her iki kategoride de kıyasıya rekabet yaşanan değerlendirmede, ABD, İtalya ve Fransa’dan rakiplerini geride bırakan Continental,...

Çarpışantürk kazanmaya devam ediyor…

Giresun Offroad Yarışı, Bulancak'ta Yapıldı 2025 PETLAS Türkiye Offroad Şampiyonası'nın 3. ayağı, Giresun Offroad Spor Kulübü tarafından Giresun Valiliği, Bulancak Belediyesi, Spor Toto, ICRYPEX, Petlas...

Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van ve Hobi

Stellantis Pro One İtalya’daki Atessa Fabrikası’nda Cargo Box BEV Üretimine Başladı!  Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van ve Hobi Versiyonuyla Banttan İnmeye...

Eurorepar Car Service’in Avrupa’daki En Büyük 6’ncı Pazar

Çok Markalı Bakım Sektörünün Yaygın Şirketi, Eurorepar Car Service, 2025’te 75 Şehirde 300’den Fazla Servis Noktasına Ulaşacak! Eurorepar Car Service 4 Yılda Cirosunu 6...