TEST:2019 Acura NSX İnceleme…

®
Çok Okunanlar

Brisa, ikinci çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı

Brisa, güçlü markaları ve ürün portföyü ile premium segmentte büyüme kaydetti Brisa, 2025 yılının ikinci çeyreğinde katma değerli ve kâr...

Macera ve Özgürlüğün Markası Jeep Ağustos Fırsatları

Jeep, ağustos ayında yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere cazip satın alım fırsatları sunuyor. Bu kapsamda, mevcut araçlarını Jeep...

DS7 ve DS4 modellerinde ayrıcalıklı finansman

DS Automobiles, ağustos ayında Fransız lüksünü seyahat sanatıyla buluşturan DS 7 ve DS 4 modellerinde ayrıcalıklı finansman modelleri sunuyor....

Japonya, ABD’yi Ticaret Anlaşması Kapsamında Otomatik Tarife İndirimlerini Hızlandırmaya Çağırdı

Japon hükümeti yaptığı açıklamada, Japonya'nın baş ticaret müzakerecisi Ryosei Akazawa'nın ABD'yi, otomobiller ve otomobil parçaları üzerindeki daha düşük vergiler...

Otokar’ı yüzde 18,2’lik yükselişle Anadolu Isuzu, yüzde 17,6’lık artışla Tofaş izledi

Borsa İstanbul'da işlem gören otomotiv şirketleri arasında geçen ay Otokar, yüzde 34,8 ile hisseleri en çok değerlenen otomotiv şirketi...

Ford Transit’in 60 Yıllık Serüveni

9 Ağustos 1965’te üretim hattından indirilen ilk efsanevi Ford Transit’in üzerinden tam 31 milyon 536 bin dakika geçti. 1967’den...

“Doğaya yatırım yapmaktan başka şansımız yok”

ALJ Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, bu kampanyanın şirket bünyesinde satılan tüm araç markaları için sürekli uygulanacağını,...

2019 Acura NSX’in hibrit güç aktarma organları mükemmel hızlanma sağlıyor ve ileri teknoloji kullanım bileşenleri yol tutmaya değer bir sürüş sunuyor… Acura, etkileyici olmayan iç kabin malzemeleri ve aşırı karmaşık bir bilgi-eğlence sistemi nedeniyle lüks spor otomobil sıralamasının alt sıralarına yerleşiyor.Düşük sıralamasına rağmen, NSX iyi bir lüks spor otomobil. Orta montajlı ikiz turbo V6 motor ve üç elektrikli motorla donatılan süper spor otomobil 573 beygir gücünde.

Bununla birlikte, NSX, iç malzemeleriyle birlikte yetersiz kalıyor. Dört tekerlekten çekiş ile gelen birkaç lüks spor otomobilden biri ve hibrit güç aktarma organları ile donatılmış Acura NSX, denenmiş ve gerçek performans ikonları arasında güçlü bir rakip.

Üretimini on yıldan daha uzun bir süre önce bitirdikten sonra, Acura, 2017 model yılı için NSX’i yeniden tanıttı. 2019 modelinde ise önemli bir takım güncellemeler ve değişiklikleri oldu. Yeni NSX, direksiyon, süspansiyon ve dört tekerlekten çekiş sistemindeki gelişmeler sayesinde kusursuz bir yol tutuş iyileştirmesini sunuyor.

Acura NSX veya Mercedes-Benz AMG GT?

Mercedes-AMG GT mükemmel bir lüks spor otomobil. Agresif sürüş dinamikleri ve üst aydınlatma iç ayrıntılandırmalarıyla övünen arkadan çekişli GT, performans ve lüks için mükemmel bir araç 469 beygir gücünce. 577 beygir gücünde ikinci sırada rakibi GT-R bulunsa da Önce bir AMG GT’ye bakmadan bir NSX almayın. (Ülkemizde zaten bu aracı bulmanız oldukça zor gibi…)

Acura NSX veya Audi R8?

Audi R8 V10 motoru ile çok yönlü bir supercar. Beygir gücü 540 ila 610 arasında değişmektedir ve R8 saatte yaklaşık 200 mil hızla gidebiliyor. Arkadan çekişli R8 coupe’yi seçerek, ayrıca daha lüks bir kabin ve son teknoloji ürünü bir bilgi-eğlence sistemi elde etmiş olurusunuz. Çoğu müşteri için, R8 muhtemelen Acura’ya göre daha iyi bir seçenek olacaktır.

NSX’in kokpiti sofistike, birinci sınıf ve oldukça modern. Sadece iki kişilik oturma alanı sunuyor. Koltukları ısıya duyarlı şekilde elektrikli.  Yine de, bu supercar Porsche veya Audi modellerinde aynı prestij seviyesine sahip değil…

7 inçlik dokunmatik ekran, kısmen menüler aşırı karmaşık olduğu için sürücünün dikkatini çok fazla zorluyor. Neyse ki, Android Auto ve Apple CarPlay standart olarak geliyor. Sport Hybrid SH-AWD Güç Ünitesinin bileşenleri arasında çift turboşarjlı V6, üç elektrikli motor ve dokuz vitesli çift kavramalı otomatik şanzıman bulunuyor. 573 beygir gücünü üretmek için bunlar bir araya geliyor.

Sınıftaki çoğu otomobil gibi, NSX de Karayolu Güvenliği Sigorta Enstitüsü veya Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi tarafından çarpışma testi analizine tabi tutulmamıştır. NSX’teki standart güvenlik özellikleri arasında dinamik yönergeler, acil durum fren yardımı ve köşe ve arka park sensörleri bulunan çok açılı bir arka görüş kamerası bulunur. Başka hiçbir gelişmiş güvenlik özelliği mevcut değildir.

Diğer Haberler

Birleşik Krallık’ın yeni duyurulan Elektrikli Otomobil Hibesi’nden (ECG) çıkarılabilir

Stellantis, hükümetin EV sübvansiyonlarını tüm üretim zinciri boyunca çevre standartlarına bağlamak için harekete geçmesiyle, Polonya'daki elektrikli araç üretiminin karbon yoğunluğuyla ilgili endişeler nedeniyle Birleşik...

Seul’den 350 milyar dolarlık yatırım taahhüdü

ABD Başkanı Donald Trump yaptığı açıklamada, ABD'nin Güney Kore'den yapılan ithalata %15'lik bir tarife uygulayacağını ve Seul'den 350 milyar dolarlık yatırım taahhüdü ve 100...

Almanya, Aralık 2025’ten İtibaren Halka Açık Yollarda Uzaktan Kumandalı Araç Denemelerine İzin Verecek

Almanya, 1 Aralık 2025'te yeni bir düzenleme olan Karayolu Trafiği Uzaktan Kumanda Yönetmeliği'ni (StVFernLV) yürürlüğe koyacak ve uzaktan kumandalı motorlu taşıtların halka açık yollarda test edilmesi...

İtalya, Eylül Ayında İtibaren Elektrikli Otomobiller İçin 600 Milyon Euro’luk Teşvik Programı Planlıyor

Çevre ve Enerji Güvenliği Bakanı Gilberto Pichetto Perşembe günü yaptığı açıklamada, İtalya'nın Eylül ayı başlarında elektrikli araçlar için 600 milyon Euro'luk yeni bir teşvik...

Japonya, ABD’yi Ticaret Anlaşması Kapsamında Otomatik Tarife İndirimlerini Hızlandırmaya Çağırdı

Japon hükümeti yaptığı açıklamada, Japonya'nın baş ticaret müzakerecisi Ryosei Akazawa'nın ABD'yi, otomobiller ve otomobil parçaları üzerindeki daha düşük vergiler de dahil olmak üzere yakın...

Petrolde büyük düşüş varili 62,78 dolardan alıcı buldu

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 65,76 dolardan işlem görüyor. Cuma 66,91 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 65,83 dolardan tamamladı. Brent petrolün varil fiyatı,...

Sektöründe önde gelen diğer otomobil gruplarının pazar paylarında düşüş gözlemleniyor

Çinli otomobil markaları, dikkati çeken yükselişlerini sürdürürken, sektörün önde gelen markalarının pazar paylarında düşüş gözlemleniyor. Stellantis, yılın ilk yarısında pazar payı yıllık bazda yüzde 16,7'den...