TEST:2019 Acura NSX İnceleme…

®
Çok Okunanlar

Test Sürüşü: Mini Cooper S 2.0lt 204 beygir

Mini Cooper S, daha keskin ve sert ama göstermiyor... Mini Cooper, her zaman kendine özüne, geçmişine sadık kalarak değişir ve...

Çarpışantürk kazanmaya devam ediyor…

Giresun Offroad Yarışı, Bulancak'ta Yapıldı 2025 PETLAS Türkiye Offroad Şampiyonası'nın 3. ayağı, Giresun Offroad Spor Kulübü tarafından Giresun Valiliği, Bulancak...

Tesla, Hindistan’daki ilk showroom’unu Mumbai’de açtı

Elektrik, ülkedeki araç satışlarının sadece %2'sini karşılıyor...Tesla ilk mağazasını Ülkenin finans başkenti Mumbai'deki Hint showroom'u, Kurla alışveriş merkezinin içinde,...

Renault Group, 2025 ilk yarı ön finansal rakamlarını açıkladı

Renault Group, 2025 yılının ilk yarısında pazardaki daralmaya rağmen gelirlerini artırmayı başardı. Grup, 27,6 milyar avroluk ciroya ve %6...

Faruk Ertuğ: “Kapadokya, ralli için eşsiz bir sahneydi”

Başkent Otomobil Sporları Kulübü tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Kapadokya Rallisi, doğa ile tarihin eşsiz buluşma noktası olan...

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Gen-3 en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti

Goodyear Vector 4seasons Gen-3, en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti Goodyear lastikleri olağanüstü kilometre performansı ve mükemmel...

2019 Acura NSX’in hibrit güç aktarma organları mükemmel hızlanma sağlıyor ve ileri teknoloji kullanım bileşenleri yol tutmaya değer bir sürüş sunuyor… Acura, etkileyici olmayan iç kabin malzemeleri ve aşırı karmaşık bir bilgi-eğlence sistemi nedeniyle lüks spor otomobil sıralamasının alt sıralarına yerleşiyor.Düşük sıralamasına rağmen, NSX iyi bir lüks spor otomobil. Orta montajlı ikiz turbo V6 motor ve üç elektrikli motorla donatılan süper spor otomobil 573 beygir gücünde.

Bununla birlikte, NSX, iç malzemeleriyle birlikte yetersiz kalıyor. Dört tekerlekten çekiş ile gelen birkaç lüks spor otomobilden biri ve hibrit güç aktarma organları ile donatılmış Acura NSX, denenmiş ve gerçek performans ikonları arasında güçlü bir rakip.

Üretimini on yıldan daha uzun bir süre önce bitirdikten sonra, Acura, 2017 model yılı için NSX’i yeniden tanıttı. 2019 modelinde ise önemli bir takım güncellemeler ve değişiklikleri oldu. Yeni NSX, direksiyon, süspansiyon ve dört tekerlekten çekiş sistemindeki gelişmeler sayesinde kusursuz bir yol tutuş iyileştirmesini sunuyor.

Acura NSX veya Mercedes-Benz AMG GT?

Mercedes-AMG GT mükemmel bir lüks spor otomobil. Agresif sürüş dinamikleri ve üst aydınlatma iç ayrıntılandırmalarıyla övünen arkadan çekişli GT, performans ve lüks için mükemmel bir araç 469 beygir gücünce. 577 beygir gücünde ikinci sırada rakibi GT-R bulunsa da Önce bir AMG GT’ye bakmadan bir NSX almayın. (Ülkemizde zaten bu aracı bulmanız oldukça zor gibi…)

Acura NSX veya Audi R8?

Audi R8 V10 motoru ile çok yönlü bir supercar. Beygir gücü 540 ila 610 arasında değişmektedir ve R8 saatte yaklaşık 200 mil hızla gidebiliyor. Arkadan çekişli R8 coupe’yi seçerek, ayrıca daha lüks bir kabin ve son teknoloji ürünü bir bilgi-eğlence sistemi elde etmiş olurusunuz. Çoğu müşteri için, R8 muhtemelen Acura’ya göre daha iyi bir seçenek olacaktır.

NSX’in kokpiti sofistike, birinci sınıf ve oldukça modern. Sadece iki kişilik oturma alanı sunuyor. Koltukları ısıya duyarlı şekilde elektrikli.  Yine de, bu supercar Porsche veya Audi modellerinde aynı prestij seviyesine sahip değil…

7 inçlik dokunmatik ekran, kısmen menüler aşırı karmaşık olduğu için sürücünün dikkatini çok fazla zorluyor. Neyse ki, Android Auto ve Apple CarPlay standart olarak geliyor. Sport Hybrid SH-AWD Güç Ünitesinin bileşenleri arasında çift turboşarjlı V6, üç elektrikli motor ve dokuz vitesli çift kavramalı otomatik şanzıman bulunuyor. 573 beygir gücünü üretmek için bunlar bir araya geliyor.

Sınıftaki çoğu otomobil gibi, NSX de Karayolu Güvenliği Sigorta Enstitüsü veya Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi tarafından çarpışma testi analizine tabi tutulmamıştır. NSX’teki standart güvenlik özellikleri arasında dinamik yönergeler, acil durum fren yardımı ve köşe ve arka park sensörleri bulunan çok açılı bir arka görüş kamerası bulunur. Başka hiçbir gelişmiş güvenlik özelliği mevcut değildir.

Diğer Haberler

Hot Wheels™ Legends Turu İlk Kez Türkiye’de

Otomobil tutkunlarının kendi özel üretim araçlarını sergileyerek 1:64 değişiklikle bir Hot Wheels die-cast modeline dönüştürme imkanı yakalayacağı global etkinlik, bu yıl rotasına ilk kez...

Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar Rüzgarı

Dünyanın en prestijli otomobil etkinliklerinden Goodwood Festival of Speed, 10 – 13 Temmuz 2025 tarihleri arasında hız, tasarım ve mühendislik tutkunlarını İngiltere'de buluşturdu. Otomotiv...

Otokar’dan Yaza Özel “Servis Kampanyası”

Türkiye'nin otomotiv üreticisi Otokar, otobüs ve kamyon sahipleri için özel olarak "Otokar Servis Kampanyası"nı başlatıyor. 17 Temmuz-16 Ağustos tarihleri arasında düzenlenen kampanyalar kapsamında, Otokar...

Sürdürülebilirlik Kategorisinde Continental Çok Sayıda Ödülün Sahibi

Continental dördüncü kez “Yılın Lastik Üreticisi” ödülüne layık görüldü.  Her iki kategoride de kıyasıya rekabet yaşanan değerlendirmede, ABD, İtalya ve Fransa’dan rakiplerini geride bırakan Continental,...

Çarpışantürk kazanmaya devam ediyor…

Giresun Offroad Yarışı, Bulancak'ta Yapıldı 2025 PETLAS Türkiye Offroad Şampiyonası'nın 3. ayağı, Giresun Offroad Spor Kulübü tarafından Giresun Valiliği, Bulancak Belediyesi, Spor Toto, ICRYPEX, Petlas...

Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van ve Hobi

Stellantis Pro One İtalya’daki Atessa Fabrikası’nda Cargo Box BEV Üretimine Başladı!  Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van ve Hobi Versiyonuyla Banttan İnmeye...

Eurorepar Car Service’in Avrupa’daki En Büyük 6’ncı Pazar

Çok Markalı Bakım Sektörünün Yaygın Şirketi, Eurorepar Car Service, 2025’te 75 Şehirde 300’den Fazla Servis Noktasına Ulaşacak! Eurorepar Car Service 4 Yılda Cirosunu 6...