TEST:2019 Acura NSX İnceleme…

®
Çok Okunanlar

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar...

Hyundai ABD’deki yatırımını 26 milyar dolara çıkaracak

Hyundai Motor Grubu, ABD'ye yapacağı yatırımı 5 milyar dolar artırarak 26 milyar dolara çıkaracağını duyurdu. Gruptan yapılan açıklamaya göre, söz...

Hyundai i30 eylülde Türkiye’de yeniden satışa sunulacak

Hyundai Motor Türkiye, C segmenti hatchback modeli i30'u, iki farklı donanım seçeneğiyle eylül ayında yeniden satışa sunacağını duyurdu. Şirketten yapılan...

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre,...

2019 Acura NSX’in hibrit güç aktarma organları mükemmel hızlanma sağlıyor ve ileri teknoloji kullanım bileşenleri yol tutmaya değer bir sürüş sunuyor… Acura, etkileyici olmayan iç kabin malzemeleri ve aşırı karmaşık bir bilgi-eğlence sistemi nedeniyle lüks spor otomobil sıralamasının alt sıralarına yerleşiyor.Düşük sıralamasına rağmen, NSX iyi bir lüks spor otomobil. Orta montajlı ikiz turbo V6 motor ve üç elektrikli motorla donatılan süper spor otomobil 573 beygir gücünde.

Bununla birlikte, NSX, iç malzemeleriyle birlikte yetersiz kalıyor. Dört tekerlekten çekiş ile gelen birkaç lüks spor otomobilden biri ve hibrit güç aktarma organları ile donatılmış Acura NSX, denenmiş ve gerçek performans ikonları arasında güçlü bir rakip.

Üretimini on yıldan daha uzun bir süre önce bitirdikten sonra, Acura, 2017 model yılı için NSX’i yeniden tanıttı. 2019 modelinde ise önemli bir takım güncellemeler ve değişiklikleri oldu. Yeni NSX, direksiyon, süspansiyon ve dört tekerlekten çekiş sistemindeki gelişmeler sayesinde kusursuz bir yol tutuş iyileştirmesini sunuyor.

Acura NSX veya Mercedes-Benz AMG GT?

Mercedes-AMG GT mükemmel bir lüks spor otomobil. Agresif sürüş dinamikleri ve üst aydınlatma iç ayrıntılandırmalarıyla övünen arkadan çekişli GT, performans ve lüks için mükemmel bir araç 469 beygir gücünce. 577 beygir gücünde ikinci sırada rakibi GT-R bulunsa da Önce bir AMG GT’ye bakmadan bir NSX almayın. (Ülkemizde zaten bu aracı bulmanız oldukça zor gibi…)

Acura NSX veya Audi R8?

Audi R8 V10 motoru ile çok yönlü bir supercar. Beygir gücü 540 ila 610 arasında değişmektedir ve R8 saatte yaklaşık 200 mil hızla gidebiliyor. Arkadan çekişli R8 coupe’yi seçerek, ayrıca daha lüks bir kabin ve son teknoloji ürünü bir bilgi-eğlence sistemi elde etmiş olurusunuz. Çoğu müşteri için, R8 muhtemelen Acura’ya göre daha iyi bir seçenek olacaktır.

NSX’in kokpiti sofistike, birinci sınıf ve oldukça modern. Sadece iki kişilik oturma alanı sunuyor. Koltukları ısıya duyarlı şekilde elektrikli.  Yine de, bu supercar Porsche veya Audi modellerinde aynı prestij seviyesine sahip değil…

7 inçlik dokunmatik ekran, kısmen menüler aşırı karmaşık olduğu için sürücünün dikkatini çok fazla zorluyor. Neyse ki, Android Auto ve Apple CarPlay standart olarak geliyor. Sport Hybrid SH-AWD Güç Ünitesinin bileşenleri arasında çift turboşarjlı V6, üç elektrikli motor ve dokuz vitesli çift kavramalı otomatik şanzıman bulunuyor. 573 beygir gücünü üretmek için bunlar bir araya geliyor.

Sınıftaki çoğu otomobil gibi, NSX de Karayolu Güvenliği Sigorta Enstitüsü veya Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi tarafından çarpışma testi analizine tabi tutulmamıştır. NSX’teki standart güvenlik özellikleri arasında dinamik yönergeler, acil durum fren yardımı ve köşe ve arka park sensörleri bulunan çok açılı bir arka görüş kamerası bulunur. Başka hiçbir gelişmiş güvenlik özelliği mevcut değildir.

Diğer Haberler

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e kıyasla yüzde 25 artış anlamına...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar adedi elde edildiğini ve geçen...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yılın ilk 6 aylık döneminde...

Hyundai i30 eylülde Türkiye’de yeniden satışa sunulacak

Hyundai Motor Türkiye, C segmenti hatchback modeli i30'u, iki farklı donanım seçeneğiyle eylül ayında yeniden satışa sunacağını duyurdu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Hyundai Motor Türkiye,...

Hyundai ABD’deki yatırımını 26 milyar dolara çıkaracak

Hyundai Motor Grubu, ABD'ye yapacağı yatırımı 5 milyar dolar artırarak 26 milyar dolara çıkaracağını duyurdu. Gruptan yapılan açıklamaya göre, söz konusu yatırım 2025-2028 döneminde gerçekleştirilecek...

1996 Ferrari F50 GT1 “En İyi Otomobil” ödülüne layık görüldü

Monterey Otomobil Haftası’nın en prestijli etkinliği; dünyanın önde gelen üreticileri ve butik tasarımcılarının imzasını taşıyan birçok özel lansmana, sayısız motor sporları efsanesine ve 200’ün...

Hibrit SUV’da artış dikkat çekiyor

2015'te yalnızca 565 olan trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil sayısı, haziranda 250 bin barajını aştı. Temmuz 2024'te 131 bin 217 olan trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil...