Ford ferma in Usa produzione del suv tradizionale Escape

®
Çok Okunanlar

MYZ Co Charge 1 yılda 5 ton karbon salımını önledi

Zeren Group’un elektrikli araç sarj operatörü MYZ Co Charge, Türkiye genelinde 12 lokasyonda kurduğu 54 ünitelik şarj altyapısıyla son...

Stellantis ve Bolt’tan Avrupa’da Sürücüsüz Mobilite

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, sürücüsüz mobilitenin yaygınlaşması için Bolt ile iş birliğine imza attı. Stellantis’in AV-Ready Platforms™...

Hyundai Motor Türkiye’den Ekipman Bağışı…

Hyundai Motor Türkiye (HMTR), yaklaşık 30 yıldır sürdürdüğü üretim faaliyetleriyle otomotiv sektöründe öncü rol üstlenirken, Hyundai Continue çatısı altında...

Batı Afrika Lojistik Ekosistemine Ford Trucks’tan Güçlü Yatırım

Ford Trucks’ın büyüyen Batı Afrika lojistik ve taşımacılık sektöründeki varlığı... Ford Trucks, Salvador Caetano Grubu’nu ithalatçı olarak atayarak Senegal pazarına...

Citroën’in hafif ticari araç modellerinde ayrıcalıklı fırsatlar

Citroën’in tasarım, pratiklik ve modülerliğin yanı sıra 1.5 BlueHDI 130HP yeni nesil motoru sayesinde performans ve verimliliğiyle deöne çıkan...

Peugeot 7. Mardin Bienali’nin ana sponsoru oldu

Yenilikçi bakış açısı, estetik anlayışı ve insan odaklı yaklaşımıyla yalnızca otomotiv dünyasında değil, kültür ve sanat alanında da değer...

Yeni Nesil Nissan LEAF EV36Zero Sunderland Fabrikası

Üçüncü nesil Nissan LEAF, dönüştürülen Sunderland Fabrikası’nın üretim hattından sessizce çıkarken, şirket dünyada bir ilk olan EV36Zero planını hayata...

Negli Stati Uniti fino al terzo trimestre del 2025,le vendite del suv Escape avevano superato quelle del Bronco, del Bronco Sport e dell’intera famiglia Mustang.     Ma come conseguenza della ‘rigidità’ dei cicli di vita e di una programmazione nata e perfezionata in cui anche l’Ovale Blu puntava esenzialmente sui modelli elettrici, Escape lascia il mercato, con l’ultimo esemplare uscito dalle linee della fabbrica di Louisville, Kentucky dove veniva prodotto anche il modello corrispettivo Lincoln Corsair.     L’avvio della riconversione di questo sito – che verrà dedicato al nuovo pick-up elettrico medio da 30mila dollari e altri modelli basati sulla sua nuova piattaforma elettrica ‘conveniente’ – è accompagnato da polemiche a tutti i livelli, concessionari Ford in primis. Escape, con un prezzo di partenza di 30mila dollari, dopo il Maverick era infatti il secondo modello più conveniente della gamma dell’Ovale Blu. Proprio per questo posizionamento – sottolineano i media specializzati Usa – Escape non era così redditizio quanto gli altri suv Ford, ma era centrale per far arrivare i potenziali acquirenti nelle concessionarie.     E, come ha sottolineato ad Automotive News il concessionario del Missouri Nick Anderson, Ford non lo sta sostituendo con una proposta egualmente affidabile per le attività commercial del marchio. “Sbarazzarsi dell’Escape è un errore enorme – ha detto – e il Maverick e il Bronco Sport non potranno colmare il vuoto”.    

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

Yeni Jeep Compass Stellantis Melfi Fabrikası’nın Bantlarında

Dünyada arazi aracı denildiğinde akla gelen ilk marka olan Jeep kompakt SUV modeli Compass’ın üçüncü nesliyle üretime başladığını açıkladı. İtalya'daki Stellantis Melfi fabrikasının bantlarından...

DS Automobiles, Brüksel Otomobil Fuarı’nda…

Premium segmentin en yenilikçi markası DS Automobiles, Brüksel Otomobil Fuarı’nda dövme metal kaplı duvarlara sahip yeni stand tasarımıyla en güncel modellerini sergileyecek. Marka, 300...

Peugeot 7. Mardin Bienali’nin ana sponsoru oldu

Yenilikçi bakış açısı, estetik anlayışı ve insan odaklı yaklaşımıyla yalnızca otomotiv dünyasında değil, kültür ve sanat alanında da değer yaratan PEUGEOT, Türkiye’nin uluslararası ölçekteki...

Chery Desteğiyle 2025 Asya Gençlik Paralimpik…

Chery Desteğiyle 2025 Asya Gençlik Paralimpik Oyunları’nda Ödüller Mornine’den....  Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery,spora olan güçlü desteğini aralıksız sürdürüyor. Bu kapsamda Dubai’de gerçekleştirilen 2025...

2026’da 250’nin üzerinde cihaza ulaşmayı hedefleyen marka

sepascharge, 2030 yılında Türkiye’nin ilk 5 şarj ağı arasına girmeyi hedefliyor... Sepaş Akıllı Çözümler A.Ş.'nin elektrikli araç şarj istasyonu markası sepascharge, Türkiye geneline uzanan güçlü...

Efsanevi hikayelerle dolu İkonların İkonu Phantom’un 100 yılı

Rolls-Royce Motor Cars, 2025 yılı boyunca, markanın zirve ürünü ve lüks tarihinin en ikonik isimlerinden Phantom’un yüzüncü yılını dünya genelinde kutladı. Bu kutlamalarla, Phantom’un...

Škoda 130 Yıllık Tarihinin Efsaneleşmiş Modelleri…

Otomotiv sektöründeki 130. yıl dönümünü kutlayan Škoda, markanın köklü mirasını ve sanayi geçmişini gözler önüne seren eşsiz bir sergiyi ziyaretçilere açıyor. Sergi, 1906 yılında inşa...