W2RC, Dacia Sandriders pronti alla sfida in Portogallo

®
Çok Okunanlar

PEUGEOT, Tofaş Fabrikası’nda yeni Expert Traveller’ın üretimine başladı

Otomotiv dünyasının önde gelen markası PEUGEOT, hafif ticari araç ürün gamıyla Türkiye’de kullanıcılara yenikler sunmaya devam ediyor. Bu kapsamda...

BAE’de kişiye özel ultra lüks otomobil patlaması

BAE'nin ultra lüks otomobil pazarı, zengin genç alıcılar ve profesyonel kadınlar giderek daha fazla kişiselleştirilmiş araçlar talep ettikçe hızla...

Binek Araçları Aratmayan Donanımlarıyla Yerli Üretim Opel Zafira ve Vivaro

Alman otomobil üreticisi Opel, hafif ticari ürün gamını yerli üretime geçişle daha da güçlendirmeye devam ediyor. Bu kapsamda markanın...

Elektrikli araç şarj tarifelerinde “esnek fiyatlandırma”

Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK), elektrikli araç şarj hizmeti tarifelerinde esnek fiyatlandırmaya imkan sağlayacak düzenlemeler üzerinde çalışmalarını hızlandırdı. Bu çerçevede...

Alman Teknolojisine Sahip Opel Modelleri Yıl Sonu Fırsatları

Opel, 2025 yılının son ayında da binek ve SUV modellerinde müşterilerine avantajlı kredi olanaklarının yanı sıra çok yönlü hafif...

İngiltere, elektrikli araçlar için mil başına ödeme geleceğini belirliyor

Birleşik Krallık, elektrikli ve hibrit  araçlar için mil başına vergilendirmeye geçişi onayladı. Maliye Bakanı Rachel Reeves, Sonbahar Bütçesi'nde, eVED olarak bilinen  Elektrikli...

Defender Dakar’a meydan okuyor…

Defender, motor sporunda yeni bir sayfa başlatıyor: Defender Rally bölümü, markanın Ocak 2026'da ilk kez Dakar'a başlayacağı Defender Dakar...

Con il Rally-Raid Portugal, riparte dopo la pausa estiva il Campionato Mondiale Fia di Rally-Raid (W2RC). Dal 21 al 28 settembre, il W2RC entra in una fase decisiva con il Rally-Raid Portugal, inserito per la seconda volta nel calendario del Campionato Mondiale Fia di Rally-Raid, che proporrà tappe in Portogallo e Spagna, per una distanza cronometrata totale di 1.433,05 km.     I Dacia Sandriders affrontano il quarto appuntamento della stagione – su un totale di cinque – con tre equipaggi, dopo aver schierato due Sandrider dotate di pneumatici BFGoodrich e alimentate da carburante sostenibile, nelle gare precedenti ad Abu Dhabi e in Sudafrica.     Questa manche segna il ritorno della spagnola Cristina Gutiérrez a fianco del qatariota Nasser Al-Attiyah e del francese Sébastien Loeb. Penultimo appuntamento del Campionato Mondiale Fia di Rally-Raid 2025, il Rally-Raid Portugal prevede prove speciali su terra all’altezza del Campionato Mondiale. Il percorso, lungo 2.368,97 km, di cui 1.433,05 cronometrati, è stato modificato dalla prima stagione del 2024.     L’evento partirà da Grândola, situata 100 km a sud di Lisbona, il 23 settembre con un prologo. La prima tappa, che si correrà il 24 settembre, porterà gli equipaggi a Beja, con un tratto sabbioso negli ultimi 30 km prima di tornare al bivacco.     La tappa 2, prevista per il 25 settembre, sarà la più lunga del rally con 649,98 km e porterà gli equipaggi fino a Badajoz in Spagna. Si proseguirà il 26 settembre, in Spagna, su un terreno simile a quello del primo giorno. Il 27 settembre, infine, si tornerà in Portogallo con un bivacco a Lisbona, prima del loop finale del 28 settembre.     Dopo la vittoria di Abu Dhabi e il podio conseguito in Sudafrica, i Dacia Sandriders si presentano alla partenza del Rally-Raid Portugal in seconda posizione nella classifica Costruttori e in testa alla classifica Piloti e Navigatori grazie a Nasser Al-Attiyah ed Édouard Boulanger. Per il resto del Campionato 2025 e in previsione del Rally Dakar 2026, Édouard Boulanger sarà il navigatore di Sébastien Loeb, mentre il belga Fabian Lurquin affiancherà Nasser Al-Attiyah. 

ITALIA

Diğer Haberler

Test Sürüşü: Yeni Peugeot E-208GTI

Kırk yıl önce PEUGEOT, 205 GTI ile tarih yazdı. 1984'te 1.6 litrelik versiyonuyla ve iki yıl sonra 1.9 litrelik versiyonuyla tanıtılan 205 GTI, küçük,...

Binek Araçları Aratmayan Donanımlarıyla Yerli Üretim Opel Zafira ve Vivaro

Alman otomobil üreticisi Opel, hafif ticari ürün gamını yerli üretime geçişle daha da güçlendirmeye devam ediyor. Bu kapsamda markanın iddialı ticari modelleri Zafira ve...

Ferrari’nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica

Ferrari'nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica, markanın tarihinde önemli bir anı temsil ediyor. Maranello, içten yanmalı motorlara onlarca yıl taptıktan sonra, Ferrari'yi heyecan verici...

VW ID.3, 160,000 km testinde pil kapasitesinin %91’ini korudu

Avrupa'nın en büyük otomotiv kulübünün dört yıllık dayanıklılık testi, Volkswagen ID.3'ün bataryasının dikkat çekici derecede dayanıklı olduğunu ortaya koydu. Bu durum, elektrikli araçların ömrüyle...

Renault CEO’sundan Avrupa’da Çin’in elektrikli araç hakimiyetine karşı öneri

Renault CEO'su, Avrupa'da elektrikli araçların daha uygun fiyatlı olmasını sağlamak için yeni bir 'E-Araba' kategorisi ve düzenleyici reformlar savunuyor. Bu sayede artan maliyetler ve...

İngiltere, elektrikli araçlar için mil başına ödeme geleceğini belirliyor

Birleşik Krallık, elektrikli ve hibrit  araçlar için mil başına vergilendirmeye geçişi onayladı. Maliye Bakanı Rachel Reeves, Sonbahar Bütçesi'nde, eVED olarak bilinen  Elektrikli Araç ÖTV'sinin Nisan 2028'de başlayacağını duyurdu.  Elektrikli...

BAE’de kişiye özel ultra lüks otomobil patlaması

BAE'nin ultra lüks otomobil pazarı, zengin genç alıcılar ve profesyonel kadınlar giderek daha fazla kişiselleştirilmiş araçlar talep ettikçe hızla gelişiyor. Küresel çevre dostu eğilimlere...