Akaryakıt istasyonlarını, müşterilerinin keyifle vakit geçirebileceği yaşam alanları haline dönüştürmeyi hedefleyen OPET, Ultramarket’lerine “Fasty” markasıyla sağlıklı içeceklerden soğuk sandviçlere...
PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı
PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara...
Renault Symbioz ve Captur 2026 model yılı için yeni güç aktarma organlarıyla güncellendi
Renault SUV ürün gamında 2026 model yılı için bir dizi güncelleme yapıldı. Bunlar arasında Captur ve Symbioz için geliştirilmiş performans ve verimlilik sağlayan daha güçlü tam hibrit E-Tech 160 güç aktarma sistemi, Symbioz için yeni hafif hibrit 140 motor seçeneği ve seçili Captur donanım seviyeleri için geliştirilmiş standart donanım seviyeleri yer alıyor.
Captur ve Symbioz için yeni tam hibrit E-Tech 160 güç aktarma organı Captur ve Symbioz, önceki 145hp motorun yerini alan yeni bir tam hibrit E-Tech 160 güç aktarma organına sahip. Daha fazla güç ve tork üreten yeni, daha büyük 1,8 litrelik benzinli motorla performans ve sürüş kabiliyeti iyileştirildi; artık durma noktasından 62 mil hıza eskisinden bir saniyeden fazla daha hızlı ulaşılıyor. Daha büyük 1,4 kWh pil (1,26 kWh’den artırıldı), yalnızca elektrik modunda çalışma fırsatlarını artırarak daha akıcı, daha sessiz bir sürüş deneyimi sağlarken yakıt tasarrufu sağlıyor ve emisyonları azaltıyor. Aslında, bu EU7 uyumlu motor artık sadece 97 g/km CO2 yayıyor ve yaklaşık %5 daha az yakıt kullanıyor.
Yeni tam hibrit E-Tech 160 güç aktarma sistemi, daha yumuşak vites geçişleri ve gürültü seviyelerini azaltıp tepkiselliği iyileştiren, otoyol kullanımına özel olarak tasarlanmış bir ek mod da dahil olmak üzere akıllı çok modlu şanzımanda yapılan bir dizi geliştirmeden de yararlanıyor. Ayrıca tüm donanım seviyelerinde standart olarak sunulan yeni bir e-vites kolu bulunuyor.
Son bir avantaj olarak, bu yeni güç aktarma organı aynı zamanda 750 kg’dan 1.000 kg’a çıkarılan gelişmiş bir çekme kapasitesi de sunuyor.
Symbioz için yeni hafif hibrit 140 seçeneği 2026MY için Symbioz, yalnızca techno trim ile sunulan altı ileri manuel şanzımanla birleştirilmiş yeni bir hafif hibrit 140 benzinli motor seçeneği kazanıyor. Bu 1,3 litrelik dört silindirli turboşarjlı ünite, WLTP kombine çevriminde 47,9 mpg ve 133 g/km CO2 emisyonu kaydederek mükemmel verimlilik sağlamak için hafif hibrit teknolojisine sahiptir.
Captur için standart olarak daha gelişmiş sürücü destek sistemleri Captur serisindeki tüm donanım seviyelerinde artık standart olarak otomatik tutma özelliğine sahip elektrikli park freni bulunmaktadır. Hız sınırlayıcıya sahip adaptif hız sabitleyici – öndeki araçla güvenli bir takip mesafesini otomatik olarak koruyabilen, gerektiğinde fren yapabilen ve hızlanabilen – artık tüm hibrit modeller için orta sınıf techno donanım ve üzeri versiyonlara dahil edilmiştir.
Serinin en üst seviyesi esprit Alpine donanımı daha da ileri giderek şerit ortalama, yolcu güvenli çıkış, kör nokta tanıma, acil şerit takip yardımcısı ile arka algılama ve arka çapraz trafik uyarısı standart olarak sunuluyor. Arka kapılar ve pencereler için yeni bir çocuk kilidi işlevi de dahil.
PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı
PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...
Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi!
FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...
Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...
Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...
Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....
Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...
Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...
Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...