Renault Symbioz and Captur updated with new powertrains

®
Çok Okunanlar

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında...

ZF [pro]Service pazarda benzersiz bir çözüm

ZF Service; kamyon, treyler ve otobüs filolarının ‘Çalışma Sürelerini’ en üst seviyeye çıkarıyor... ZF Aftermarket, etkin ve yüksek kaliteli...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan...

Fiat Grande Panda 2025 Red Dot Tasarım Ödülü

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olan Grande Panda, 2025 Red Dot Ödülleri’nde özgün ve yenilikçi iç ve...

Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van ve Hobi

Stellantis Pro One İtalya’daki Atessa Fabrikası’nda Cargo Box BEV Üretimine Başladı!  Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van...

Otokar’dan Yaza Özel “Servis Kampanyası”

Türkiye'nin otomotiv üreticisi Otokar, otobüs ve kamyon sahipleri için özel olarak "Otokar Servis Kampanyası"nı başlatıyor. 17 Temmuz-16 Ağustos tarihleri...

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...
Renault Symbioz and Captur updated with new powertrains for 2026 model year
The Renault range of SUVs has received a series of updates for the 2026 model year, including a more powerful full hybrid E-Tech 160 powertrain for Captur and Symbioz with improved performance and efficiency, a new mild hybrid 140 engine option for Symbioz, and enhanced standard equipment levels for selected Captur trims.

New full hybrid E-Tech 160 powertrain for Captur and Symbioz
Captur and Symbioz both feature a new full hybrid E-Tech 160 powertrain that replaces the previous 145hp engine. With the new, larger 1.8-litre petrol engine producing more power and torque, performance and drivability are improved, with 62 mph now reached from a standstill over a second faster than before. A larger 1.4 kWh battery (up from 1.26 kWh) increases the opportunities to run in electric-only mode, making for a smoother, quieter driving experience while also saving fuel and reducing emissions. In fact, this EU7-compliant engine now emits just 97 g/km of CO2 and uses approximately 5% less fuel.

The new full hybrid E-Tech 160 powertrain also benefits from a series of enhancements to the intelligent multi-mode transmission, including smoother shifting and one additional mode designed specifically for motorway use that reduces noise levels and improves responsiveness, plus a new e-shifter as standard across all trim levels.
As a final benefit, this new powertrain also offers an enhanced towing capacity, up from 750kg to 1,000kg.
Prices for the Captur full hybrid E-Tech 160 start at £25,195, with the Symbioz full hybrid E-Tech 160 available from £29,795.
New mild hybrid 140 option for Symbioz
For 2026MY, Symbioz gains the option of a new mild hybrid 140 petrol engine coupled with a six-speed manual transmission, available exclusively with the techno trim. This 1.3-litre four-cylinder turbocharged unit features mild hybrid technology to deliver excellent efficiency, recording 47.9 mpg on the WLTP combined cycle and CO2 emissions of 133 g/km. The mild hybrid 140 adds a highly competitive new entry-level model to the Symbioz range, priced from only £27,395 OTR.
More advanced driver assistance systems as standard for Captur
All trim levels in the Captur range now feature an electric parking brake with auto-hold as standard. Adaptive cruise control with speed limiter – capable of automatically maintaining a safe following distance from the vehicle in front, braking and accelerating as necessary – is now included on the mid-range techno trim and above for all hybrid models.
The range-topping esprit Alpine trim goes further, with lane centering, occupant safe exit, blind spot recognition, rear detection with emergency lane keeping assist, and rear cross traffic alert all as standard. A new child locking function for the rear doors and windows is also included.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...