London Escorts sunderland escorts asyabahis.org dumanbet.live pinbahiscasino.com sekabet.net www.olabahisgir.com maltcasino.net faffbet-giris.com asyabahisgo1.com www.dumanbetyenigiris.com pinbahisgo1.com sekabet-giris2.com www.olabahisgo.com maltcasino-giris.com faffbet.net betforward1.org www.betforward.mobi 1xbet-adres.com 1xbet4iran.com romabet1.com www.yasbet2.net www.1xirani.com www.romabet.top www.3btforward1.com 1xbet https://1xbet-farsi4.com بهترین سایت شرط بندی betforward

Pagani için özel olarak geliştirdiği lastik

®
Çok Okunanlar

Nissan “Kasım Test Sürüş Günleri”

Nissan 16-24 Kasım tarihleri arasında gerçekleşecek dikkat çekici organizasyonlar ile tüm Nissan tutkunlarını Nissan Yetkili Satıcılarına bekliyor.  Ayrıca tüm...

Toyota Meksika’ya 1,45 milyar dolarlık yatırım yapacağını duyurdu

Toyota, Tecate (Baja California) ve Apaseo el Grande'deki (Guanajuato) Meksika fabrikalarını yenilemek için 1,45 milyar dolarlık büyük bir plan...

TEXACO Team AMS, 10 Kasım’da İtalya’da milli marşımızı dinletti

TCR European Endurance'ta ülkemizi temsil eden TEXACO Team AMS takımı, final yarışında 3 kez podyumun en üst basamağına çıktı. Yurt...

“Minik Ellerle Umut Dolu Yarınlar” Seger’in Resim Yarışması

“Minik Ellerle Umut Dolu Yarınlar”  Seger’in Yeni Yıla Özel Resim Yarışması Başlıyor! Dünyanın en önemli korna markaları arasında yer alan...

P Zero ile başlayan ve P Zero Corsa ile süren hikaye, şimdi P Zero Trofeo R’nin tanıtımıyla devam ediyor. Pirelli’nin ilk kez yeni bir Pagani için özel olarak geliştirdiği lastik performansa en çok odaklanan yol lastiği olarak öne çıkıyor.Önümüzdeki günlerde ABD’deki Monterey Otomobil Haftasında (Monterey Car Week) tanıtılacak Huayra Roadster BC, orijinal ekipman olarak P Zero Trofeo R lastiklerle sunulacak. Bu lastikler, yeni Pagani ikiz turbo V12 altı litre motorun 800 beygir ve 1050 Nm tork gücünü muazzam ileri harekete dönüştürecek. Bu otomobil, 300 km/h hız kapasitesiyle virajlarda 1.9g ve yan yüklerde maksimum 2.2 g kuvvet üretebiliyor. Bu değerler de Pirelli lastiklerine emanet edilen görevin büyüklüğünü mükemmel bir şekilde gösteriyor.

FORMULA 1 BENZERİ GELİŞTİRME

Horacio Pagani’nin en yeni hiper otomobili için talep ettiği performans düzeyiyle başa çıkabilecek lastiklerin (önde 265/30 R20, arkada 355/25 R21) teknik özelliklerinin ötesinde yepyeni bir geliştirme yolundan da yararlanıldı. İki İtalyan şirketi ilk defa, modelleme ve öngörme simülasyonu kullanarak lastik geliştirmeye girişti. Bu simülasyon, bir bilgisayar modelinin gerçek bir lastik üretmeyi gerektirmeden bir otomobilin dinamik özelliklerini son derece isabetli bir şekilde yaratmasını sağlayan sanal bir ön geliştirme sürecini kapsıyor. Bu durum, teslim sürelerinin azaltılması, nesnel verilerle direksiyon başındaki öznel izlenimler arasında daha fazla uyum ve hedeflenen otomobille daha da yakın olarak eşleşen bir son ürün anlamına geliyor. Böylece, Formula 1 için P Zero lastiklerinin geliştirilmesinde kullanılan aynı simülasyon teknikleri sayesinde Pirelli’nin ünlü ‘Mükemmel Uyum’ stratejisine bir adım daha yaklaşılmış oluyor.

ÖZEL BİR P ZERO TROFEO R

Pirelli ve Pagani mühendislerinin ortak geliştirme süreci, ön lastikler için daha geniş kanallı, daha büyük kordlu ve daha geniş jantlı yeni bir ölçü belirlemekle başladı. Bu lastik, temas alanını artırıyor ve böylece ilave aerodinamik aşağı bastırma kuvveti yüklerini desteklemek için daha fazla güç gibi bir avantaj sağlıyor. Sürüş dinamikleri daha sert bir lastik yapısının daha az kayması ile de iyileştiriliyor. Dolayısıyla Roadster BC, daha keskin dönüş kabiliyetinden yararlanırken daha lineer bir sürüş deneyimi ve daha düşük dışa savrulma eğilimi sunuyor. Lastik ölçüsünün büyümesi, daha iyi frenleme açısından da bir avantaj sağlıyor ve yeni Pagani şimdi frenleme altında 2.2g kuvvet üretebiliyor. Öte yandan, yeni P Zero Trofeo ön lastik üzerindeki çalışmalar, iki aks arasında doğru dengeyi koruyabilmek için arka lastiğin de revize edilmesini gerektirdi. Sırt deseninde değişiklik yapan Pirelli mühendisleri, farklı bir yerleşim düzeni oluşturdu ve blokların yanı sıra uzunlamasına olukların da ölçüsünü artırdı. Sonuç olarak önceki lastiğe kıyasla yüzde 7 iyileştirmeyle ivmelenme esnasında daha iyi yol tutuşu elde edildi.

Diğer Haberler

Stellantis ekim ayında elektrikli araç satışlarını hızlandırdı

Düşük emisyonlu araçlar (LEV) pazarında Stellantis, AB29 pazarındaki (binek araçlar + ticari araçlar) BEV satışlarında Ekim ayında %1,2'lik bir büyüme ile satışlarda sürekli bir...

Toyota Meksika’ya 1,45 milyar dolarlık yatırım yapacağını duyurdu

Toyota, Tecate (Baja California) ve Apaseo el Grande'deki (Guanajuato) Meksika fabrikalarını yenilemek için 1,45 milyar dolarlık büyük bir plan yaptığını duyurdu. Haber, Toyota México başkanı...

2025 Yılın Otomobili, işte yedi finalistin listesi

Bunlar arasında Alfa Junior, Citroen C3, Renault 5 ve Kia EV3 yer alıyor. Prestijli Yılın Otomobili ödülünün yedi finalist otomobili açıklandı. Avrupa pazarında mevcut 42 modelden...

Tesla Avrupalıları Mağazalarına Çağırıyor…

Tesla, 10 Ekim'de Los Angeles'taki We, Robot etkinliğinde otonom sürüşün geleceğini tanıtırken Cybercab, Robovan ve Optimus'u sergiledi. Tesla bugün bu gelecek vizyonunun Avrupa'ya geldiğini duyurdu:...

Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye “Deprem Destekleri” projesi

Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Otomotiv Sanayii Derneği’nin gelenekselleşen ‘Başarı Ödülleri’nin Kurumsal Sosyal Sorumluluk alanında ödül almaya hak kazandı. Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, ‘Toyota Deprem...

Daimler Truck ve Volvo Group, Yazılım Ortak Girişim İçin

Geleceğin ulaşımını şekillendirecek projelere imza atan Mercedes-Benz Türk’ün çatı şirketi Daimler Truck, Volvo Group ile ağır ticari araç sektöründeki dönüşüme öncülük edecek yazılım tanımlı...

PEUGEOT, yeni 7 kişilik SUV modeli E-5008 ile “Altın Direksiyon”

YENİ PEUGEOT E-5008 2024 ALTIN DİREKSİYON ÖDÜLÜ’NE LAYIK GÖRÜLDÜ! Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, yeni 7 kişilik SUV modeli...