OMODA 5 Sahipleri, Chery’nin Davetiyle Bir Araya Geldi

®
Çok Okunanlar

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20...

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan...

Sürdürülebilirlik Kategorisinde Continental Çok Sayıda Ödülün Sahibi

Continental dördüncü kez “Yılın Lastik Üreticisi” ödülüne layık görüldü.  Her iki kategoride de kıyasıya rekabet yaşanan değerlendirmede, ABD, İtalya ve...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik...

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik...

Otomotiv devi Chery, dünya genelinde 150 farklı noktada 9 bini aşkın müşterisiyle buluştuğu “With Chery WithLove” (WCWL) etkinliklerini Türkiye’de düzenlemeye devam ediyor. TIGGO müşterileri için gerçekleştirilen ilk buluşmanın ardından ikincisi de İstanbul’da düzenlenen “With Chery WithLove” etkinliğinde bu sefer OMODA 5 sahipleri bir araya geldi. 32 adet Chery OMODA 5’in katılımıyla 80’i aşkın müşteri ve aileleri, barbekü partisi ve canlı müzik konserinde eğlenceli bir gün geçirdiler. CheryTürkiye Başkan Yardımcısı Ahu Turan; “Müşteri deneyimine dokunan etkinliklerimizi aralıksız sürdürerek markamıza olan bağlılığı artırmayı hedefliyoruz. Amacımız, Chery’nin sadece satış ve satış sonrası hizmetleriyle yetinmeyip, birlikte olma duygusunu ve markamıza olan aidiyeti artırmak” dedi.

Chery Türkiye Başkan Yardımcısı Ahu Turan

 Çin’in en büyük otomotiv üreticisi Chery, Kemer Country Orman Evi arazisinde, Türkiye’nin ilk “With Chery WithLove” (WCWL) etkinliğinde TIGGO 7 PRO ve TIGGO 8 PRO sahibi aileleri ağırlamanın ardından bu buluşmanın bir benzerini geçtiğimiz günlerde, OMODA 5 sahipleri için organize etti. “With Chery WithLove” (WCWL) etkinliğinin ikincisi, JW Marriot Marmara Sea Otel’de 32 adet OMODA 5 ve 80’i aşkın müşteri ve ailelerinin katılımıyla düzenlendi.Chery Türkiye Başkan Yardımcısı Ahu Turan; “Müşteri deneyimine dokunan etkinliklerimizi aralıksız sürdürerek markamıza olan bağlılığı artırmayı hedefliyoruz. Amacımız, Chery’nin sadece satış ve satış sonrası hizmetleriyle yetinmeyip, birlikte olma duygusunu ve markamıza olan aidiyeti artırmak” dedi.

 İkinci Chery etkinliğinde OMODA 5 sahipleri ve aileleri bir araya geldi!

Kısa zaman önce Türkiye pazarına giren Chery’nin, müşteri etkinliklerinden ikincisi bu sefer OMODA 5 sahiplerini bir araya getirdi. Barbekü partisi verilen etkinlikte katılımcılar canlı müzik konserinde eğlenceli saatler geçirdiler. Chery OMODA 5 müşterileri, yeni bir SUV tercih ederken, kendileri gibi karar veren onlarca yeni insanla tanışarak sosyal bir bağ kurdular. Yeni dostlukların ve bağlantıların kurulduğu “With Chery WithLove” (WCWL) etkinlikleri ilerleyen dönemde de devam edecek ve Chery kullanıcılarına ayrıcalıklar sağlayacak.

WCWL ile Chery algısı gelişiyor!

Chery’ninküresel pazarda hızla gelişim kaydetmesinin tek nedeni rasyonel yönden “Teknoloji Tabanlı Girişim” konusuna odaklanması değil; markanın aynı zamanda algısal açıdan kullanıcı iletişimine çok fazla önem vermesi olarak değerlendiriliyor. Chery her zaman kullanıcıların sesine kulak veriyor, müşterilerin duygularını önemsiyor ve kullanıcı deneyimini sürekli iyileştiriyor. Birlikte yaratma, kazan-kazanve kullanıcılarla ortak ilerleme değer konsepti altında “With Chery WithLove” (WCWL) araç sahibi platformukuruldu. Bu, Chery’nin kullanıcılarla daha yakın bir bağ kurmasına ve daha fazla kullanıcıyla büyüyen bir ekolojide birlikte değer yaratma fırsatına olanak tanıyor.

Farklı ülkelerde de yapılıyor!

2023 itibarıyla WCWL, dünya genelinde 150’yi aşkın etkinlik gerçekleştirdi. Bu etkinlikler, Rusya, Orta Asya, Brezilya, Şili, Meksika, Peru, Kazakistan, Irak, Bahreyn, Suudi Arabistan, Kuveyt, Katar, Mısır, Güney Afrika ve Ekvador gibi ülkelerdeki müşterilere yönelik olarak düzenlendi

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...