Hödlmayr CEO’su Andreas Sundl

®
Çok Okunanlar

“Lezzetlerin enfesti” dedirten tatlar artık OPET’te

Akaryakıt istasyonlarını, müşterilerinin keyifle vakit geçirebileceği yaşam alanları haline dönüştürmeyi hedefleyen OPET, Ultramarket’lerine “Fasty” markasıyla sağlıklı içeceklerden soğuk sandviçlere...

Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar Rüzgarı

Dünyanın en prestijli otomobil etkinliklerinden Goodwood Festival of Speed, 10 – 13 Temmuz 2025 tarihleri arasında hız, tasarım ve...

Doblo, temmuz ayı boyunca geçerli 400 bin TL’ye kadar 12 ay vadeli

FIAT FROFESSIONAL’DAN TEMMUZ AYINA ÖZEL YÜZDE 0 FAİZLİ FİNANSMAN İMKANLARI! Yenilikçi modelleri ile ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional,...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20...

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Hot Wheels™ Legends Turu İlk Kez Türkiye’de

Otomobil tutkunlarının kendi özel üretim araçlarını sergileyerek 1:64 değişiklikle bir Hot Wheels die-cast modeline dönüştürme imkanı yakalayacağı global etkinlik,...

Otomotiv sektörü son dönemde ciddi çalkantılardan geçiyor. İster yeni teknolojiler, ister sürdürülebilirlik alanında yükselen talepler ya da değişen mobilite alışkanlıkları olsun, çerçeve koşulları çok kısa bir süre içinde tüm sektör oyuncuları için büyük ölçüde değişti. Araç lojistiği uzmanı Hödlmayr ise zamanında aldığı stratejik kararlar ile dönemin getirdiği zorluklara karşı uzman hizmetler sunmaya devam ediyor.

 Grup genelinde 16 ülkede elektrikle çalışan binlerce otomobilin taşımasından sorumlu  olan araç lojistiği şirketi Hödlmayr Lojistik Türkiye Genel Müdürü Hande Çarıkcı, aldıkları stratejik kararlar hakkında şunları söyledi, “Uluslararası işlere odaklanarak hem Avrupa’da hem de Kafkasya bölgesinde müşteri portföyümüzü genişletme stratejimiz son yıllarda kendini kanıtlamış oldu. Elektrikli mobilite alanındaki uluslararası büyüme de bize gelecek için güven veriyor.”

Elektirkli arabaların taşımacılık lojistiğine yeni zorluklar getirdiğini ve daha güçlü kamyon kasaları gibi araçlar için sürekli yatırımlar yapma gerekliliğinin doğuduğunu da sözlerine ekleyen Çarıkcı,  “Hödlmayr olarak, dağınık altyapı ağından faydalanmak için halihazırda çeşitli yerlerde kendi e-şarj istasyonlarını kururak ve elektrik üreterek müşteriler için gerçek bir katma değer yaratıyoruz” diye konuştu.

Sektörde zorlaşan süreçler Hödlmayr’a fırsatlar sunuyor

Hödlmayr CEO’su Andreas Sundl ise, “Avrupa’daki otomotiv pazarı uzun bir süredir durağandı. Şimdi ise muazzam bir dinamizm var ve elbette biz de bununla başa çıkmak zorundayız. Hödlmayr’ın en önemli önceliği, yenilikçi ve çok modlu lojistik çözümleri ve hizmetleriyle müşterileri ikna etmeye devam etmektir” dedi.

Sundl sözlerini şöyle sürdürdü, “Görevimiz birçok açıdan çok daha karmaşık hale geldi. Bu zorlu bir durum, ancak Hödlmayr gibi bu segmentte çok fazla deneyime sahip bir şirket için aynı zamanda daha başarılı bir gelişim için mükemmel fırsatlar sunuyor.”

Hödlmayr Lojistik Genel Müdürü Hande Çarıkcı

Ülke çapında dağıtım veya bayi yapısı

Asya veya Amerika pazarlarındaki yeni otomobil üreticilerinin neredeyse hiçbirinin Avrupa’da herhangi  bir ülkede dağıtım veya bayi yapısına sahip olmadığını belirten Sundl, “Araçlar Avrupa’ya gemi ile teslim ediliyor, dolayısıyla bize kısıtlı bir taşıma modu ile geliyor. Biz, daha sonra onları yola elverişli hale getiriyor, destek sistemlerini Avrupa ölçü birimlerine dönüştürüyoruz ve aracı gerekli sıvılarla dolduruyoruz” diye konuştu.

Yükseltilmiş iş profili, güvenli işyeri

Araçların genellikle küçük kamyonlarla doğrudan son müşteriye teslim edildiğini de hatırlatan Sundl, “Bu süreçte çalışan sürücüler kendileri için tamamen yeni olan bir role giriyorlar. Müşterilerimizin satış ortakları haline geliyor ve son müşterilerde araç sunumunu ve eğitimini üstleniyorlar. Böylece lojistik, başarı için kritik bir faktör haline geliyor” dedi.

Hödlmayr Lojistik Genel Müdürü Hande Çarıkcı

Hödlmayr Lojistik Genel Müdürü Hande Çarıkcı da son olarak şunları söyledi, “Sürücülerimiz için bu yeni görev, bir kamyon sürücüsünün normal iş tanımından önemli ölçüde farklı. Hödlmayr’ın özel eğitim ve işe alma önlemleri ile bunu çözüyoruz. Sürekli büyüyen, uluslararası faaliyet gösteren bir aile şirketi olarak, çalışanlarımıza sürekli değişimin yaşandığı bir dönemde acilen ihtiyaç duyulan istikrarlı temeli sunuyoruz. ‘Güvenilirlik’ faktörü hiçbir zaman bugün olduğu kadar önemli olmamıştı.”

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...