Her 40 Saniyede 1 Adet Citroën My AmiBuggy

®
Çok Okunanlar

Yarış pilotu Koray Kamiloğlu İtalya Kupası’nda tarih yazdı

TCR pilotu Koray Kamiloğlu, 25-26 Ekim’de İtalya’daki Misano pistinde son ayağı düzenlenen Coppa Italia Turismo’da tarihi bir başarı elde...

En Yakıt, Türk Hava Yolları Miles&Smiles ile ‘Her Şarj Yeni Bir Yolculuk’

Türkiye’nin elektrikli şarj ağı işletmeci lisansını alan ilk firma olan En Yakıt, Türk Hava Yolları (THY) Yolcu Programı Miles&Smiles...

Francesco Ciancia Stellantis’e Geri Dönüyor

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden biri olan Stellantis N.V., Francesco Ciancia'nın 1 Kasım'dan itibaren Küresel Üretim Başkanı ve Stellantis...

Maserati Türkiye’den Dünyada Bir İlk: Maserati Lounge

Dünyanın İlk ve Tek Maserati Lounge'ı Fethiye Lov Hotels'te Açıldı! Tofaş'ın Türkiye'deki iştiraki Fer-Mas tarafından temsil edilen İtalyan lüks otomobil...

PETLAS Lastik başına taşıma kapasitesi 7.7 ton artırıldı

Türkiye’de lastik sektörünün lider markası Petlas, yeni nesil iş makinelerinin artan ağırlığı ve gücüyle başa çıkabilmesi için ürün gamını...

Ovolt & Sharz.Net’te Üst Düzey Atama

Türkiye’nin önde gelen şarj operatörlerinden Ovolt ve Sharz.net, e-mobilite sektöründeki büyüme stratejisini güçlendirecek önemli bir atama gerçekleştirdi. Enerji ve...

Alfa Romeo Tonale 2026: İtalyan SUV tarzını koruyor

2026 Alfa Romeo Tonale, daha fazla versiyon, renk ve rafine tasarımıyla kompakt SUV segmentinde ilerliyor. Sportif karakterini korurken malzemeleri...

Citroën Ami’ninmobilite vizyonunu ortaya koyan ve aynı zamanda keyifli bir yol arkadaşı olarak dikkat çeken Citroën My Ami Buggy,yeni bir başarıya daha imzasını attı. Citroën My Ami Buggy’nin,online satışa sunulduğu 8 Ağustos günü, sadece 1 saatlik sürede 100 adetlik Türkiye kotasının tamamı satıldı. 399.000 TL’lik satış fiyatıyla Türkiye pazarına giriş yapan Citroën My Ami Buggy’nin her biri, ortalama 40 saniyelik aralıklarla alıcısıyla buluştu. Citroën, Aralık 2021’de benzer bir başarıyı, markanın online satışa sunduğuilk araç olan Ami modelinin ilk partisini yalnızca 25 dakikada satarak yakalamıştı. Citroën My Ami Buggy, Fransa, İtalya, İspanya, Belçika, Yunanistan, Portekiz, İngiltere, Fas ve Türkiye olmak üzere sadece 9 farklı ülke için sınırlı olarak 1.000 adet üretildi ve Türkiye için de 100 adet kontenjan ile sunuldu.

Citroën mobilite dünyasının her alanında herkes için ulaşılabilir modeller sunmak için çalışıyor. Aralık 2021’de yaşanan rekor sürede online satış başarısı gösterilen Citroën Ami siparişi alımından yaklaşık 1.5 sene sonra bu sefer de,Citroën My Ami Buggy ile yine eşine zor rastlanan bir başarıya imza atıldı. 8 Ağustos 2023 günü, markanın online satış sistemi üzerinden, 399.000 TL’den başlayan fiyatlarla satışla sunulan 100 adet Citroën My Ami Buggy’nin tamamı 1 saat içerisinde tükendi. Her 40 saniyede 1 adet Citroën My Ami Buggy siparişi anlamına gelen bu başarısıyla Citroën, modele olan ilginin ne derece fazla olduğunu gösterdi.

Bir başarı hikayesi olarak Citroën Ami

2020’nin sonundaki lansmandan günümüze, satışa sunulduğu tüm pazarlarda toplam 34.000 adedin üzerinde satışa ulaşan Ami,yaklaşık 1.5 senelik süreç sonundaTürkiye’de de 2.000 adetten fazla satışa ulaştı. Haziran 2022’de Türkiye’de ilk defa %100 online olarak satışa sunulan Citroën Ami,50 adet ile sınırlı ilk partisi yalnızca 25 dakika içerisinde satılmıştı. Citroen Ami, 2022 yılının ilk 4 ayında 400 civarında kurumsal müşteriile buluşmuştu. Bireysel müşterilerin de eklenmesiyle, yaklaşık 1.5 yıllık sürede 2.163 adet Citroën Ami satışı gerçekleştirildi.0 emisyonlu mobilite çözümleri arasında 2 tekerlekli araçlar ile otomobiller arasında önemli bir boşluğu dolduran Citroën Ami’ye olan yoğun talep devam ediyor. Ami modeliyle yakalanan satış başarısı, Citroën globalin dikkatini çekerek ülkemizde elektrikli otomobillere olan pozitif yaklaşımı gösterdi. Farklı versiyonlarla zenginleştirilen Ami, Ağustos 2023 itibarıyla daha özgür ruhlu My Ami Buggy serisi ile genişliyor.

Engel tanımayan maceracı

Citroën My Ami Buggy, haki gövde rengi ve siyah koruyucu eklemelerle maceracı bir görünüm sergiliyor. Güçlendirilmiş tamponlar, gövde altı korumaları, far çerçeveleri, çamurluk kemerleri, marşpiye kaplamaları ve arka spoyler gibi eklemeler bu modele özgünlük kazandırıyor. Hem gövdede hem de iç mekandaki parlak sarı noktalarla canlılık sağlanıyor. Dış tasarımda ön paneldeki kabartma ve çamurluk kemerlerindeki yön okları dikkat çekerken, iç tasarımda eşya kutuları, “kapı açma kayışları”, çanta kancaları, koltuklarda ve halılardaki dikişlerde asit sarısı rengine rastlanıyor.

 Doğanın içinde ferah bir seyahat

Citroën My Ami Buggy, hayat koşuşturmasından uzaklaşıpkeyifli zaman geçirmek için tasarlanan, son derece özgün bir ulaşım aracı olarak ön plana çıkıyor. Citroën mühendisleri, güçlü bir karaktere sahip, elektrikli ve kullanımı kolay bir araç arayanlar için özgün Ami Buggy konseptini ortaya çıkardı. Konsept oldukça sade ama bir o kadar da işlevsel olma özelliği taşıyor.

Geleneksel kapıları ve tavanı olmayan Citroën My Ami Buggy ile çevrenin keyfi sürülebiliyor ve özgürlük duygusuyla doğa olabildiğince çok hissedilebiliyor. Çetinleşen hava koşullarına karşı koruyucu donanımlar da tercih edilebiliyor. Örneğin, fermuarlı yeni plastik kapaklar, yolcuları dış etkenlerden korumak için tasarlandı. Bu, rüzgar, soğuk veya yağmur gibi olumsuz hava koşullarında neredeyse kapalı bir yolcu bölmesi sağlamak üzere tavan korumasına ek olarak sunuluyor. Günlük kullanımda, yolcular temiz hava almak istediğinde, kılıflar arkaya, koltukların yanına doğru katlanarak, çıtçıtlar ile kapı direklerine sabitleniyor. Yaz ortasında ise tamamen sökülebiliyor.

Yeni bir tavan kapama sistemi kullanım kolaylığı sağlıyor. Fermuarlı, siyah renkli, su geçirmeyen bir kanopi olan tavan aksesuarı pratik ve kolay kullanım sağlıyor. Oldukça esnek tavan kaplaması sayesinde tasarıma tamamen entegre olan bu kumaş, araca bütünsel bir tarz kazandırıyor. Ayrıca sürüş sırasında daha az hava girişi sağlıyor. Katlanıp aracın arkasına çıtçıtlı düğmelerle sabitlenebiliyor.

Şeffaf tenteleri ve açılır tavanı sabitlemek için kapı ve tavan çerçeveleri de araca eklendi. Böylece düzgün bir görünüm için gövdeyle sorunsuz bir şekilde bütünleşme sağlanıyor. Önde, tavan çerçevesi bir güneşlik oluşturacak şekilde uzatılabiliyor. Bu, “My Ami Buggy”nin eğlenceli karakterinin altını çiziyor. Yollarda özgürce hareket etmek isteyen maceracı  kullanıcılar, Citroën My Ami Buggy ile sahil kenarı veya doğada hayatı kolaylaştıran pratik bir eğlence aracına sahip olabiliyorlar.

Diğer Haberler

Offroad Heyecanı Baja Attalos ile Kepez’de

Burhan Turan 2025 Türkiye Baja Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan Baja Attalos, Antalya Offroad ve Otomobil Sporları Kulübü tarafından 31 Ekim - 2 Kasım tarihleri...

Francesco Ciancia Stellantis’e Geri Dönüyor

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden biri olan Stellantis N.V., Francesco Ciancia'nın 1 Kasım'dan itibaren Küresel Üretim Başkanı ve Stellantis Liderlik Ekibi üyesi olarak şirkete...

Goodyear, Sultantur Uluslararası Taşımacılık ile Kontrol Noktası Anlaşması İmzaladı

Sultantur Uluslararası Taşımacılık, Goodyear'ın yenilikçi filo çözümüyle filo operasyonlarını güçlendiriyor ve daha verimli hale getiriyor. Goodyear, Merlas Oto Lastik ve Türkiye'nin önde gelen lojistik filolarından...

Maserati Türkiye’den Dünyada Bir İlk: Maserati Lounge

Dünyanın İlk ve Tek Maserati Lounge'ı Fethiye Lov Hotels'te Açıldı! Tofaş'ın Türkiye'deki iştiraki Fer-Mas tarafından temsil edilen İtalyan lüks otomobil üreticisi Maserati, Türkiye'deki ilk ve...

Otomotiv Mühendisliği Konferansı – IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı

Otomotiv Sanayi, Uluslararası Otomotiv MühendisliğiKonferansı - IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı! Otomotiv sanayisinin en prestijli etkinliklerinden biri olan Uluslararası Otomotiv Mühendisliği Konferansı (IAEC), bu...

Ovolt & Sharz.Net’te Üst Düzey Atama

Türkiye’nin önde gelen şarj operatörlerinden Ovolt ve Sharz.net, e-mobilite sektöründeki büyüme stratejisini güçlendirecek önemli bir atama gerçekleştirdi. Enerji ve kimya sektörlerinde 18 yıla yakın...

Yarış pilotu Koray Kamiloğlu İtalya Kupası’nda tarih yazdı

TCR pilotu Koray Kamiloğlu, 25-26 Ekim’de İtalya’daki Misano pistinde son ayağı düzenlenen Coppa Italia Turismo’da tarihi bir başarı elde etti. Kamiloğlu ve takımı, hem...

Offroad Heyecanı Baja Attalos ile Kepez’de

Burhan Turan 2025 Türkiye Baja Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan Baja Attalos, Antalya Offroad ve Otomobil...

Francesco Ciancia Stellantis’e Geri Dönüyor

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden biri olan Stellantis N.V., Francesco Ciancia'nın 1 Kasım'dan itibaren Küresel...

Goodyear, Sultantur Uluslararası Taşımacılık ile Kontrol Noktası Anlaşması İmzaladı

Sultantur Uluslararası Taşımacılık, Goodyear'ın yenilikçi filo çözümüyle filo operasyonlarını güçlendiriyor ve daha verimli hale getiriyor. Goodyear,...

Maserati Türkiye’den Dünyada Bir İlk: Maserati Lounge

Dünyanın İlk ve Tek Maserati Lounge'ı Fethiye Lov Hotels'te Açıldı! Tofaş'ın Türkiye'deki iştiraki Fer-Mas tarafından temsil...

Otomotiv Mühendisliği Konferansı – IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı

Otomotiv Sanayi, Uluslararası Otomotiv MühendisliğiKonferansı - IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı! Otomotiv sanayisinin en prestijli...

Ovolt & Sharz.Net’te Üst Düzey Atama

Türkiye’nin önde gelen şarj operatörlerinden Ovolt ve Sharz.net, e-mobilite sektöründeki büyüme stratejisini güçlendirecek önemli bir...

Yarış pilotu Koray Kamiloğlu İtalya Kupası’nda tarih yazdı

TCR pilotu Koray Kamiloğlu, 25-26 Ekim’de İtalya’daki Misano pistinde son ayağı düzenlenen Coppa Italia Turismo’da...

Alfa Romeo Tonale 2026: İtalyan SUV tarzını koruyor

2026 Alfa Romeo Tonale, daha fazla versiyon, renk ve rafine tasarımıyla kompakt SUV segmentinde ilerliyor....

Hibrit otomobillerin ömrü ne kadardır? Uzmanlar ne diyor?

Hibrit bir otomobilin ve aküsünün kaç yıl dayanabileceğini, ömrünü hangi faktörlerin etkilediğini ve daha uzun...

Karsan’dan İtalya Bari’ye 18 Metrelik Yüzde 100 Elektrikli 42 Adet e-ATA

Bari’de Elektrikli Toplu Taşımaya Karsan Damgası Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, İtalya Bari’de yeni...

Türk Otomotiv Aftermarketi Paris’te Küresel Sahneye Çıktı

Otomotiv Satış Sonrası Ürün ve Hizmetleri Derneği, otomotiv satış sonrası sektörünün en önemli uluslararası buluşma...

Opel Otonom Araçlarda Yapay Zeka Destekli Aydınlatma

Opel ekibi, geleceğin araçlarının neler yapabileceğini göstermek amacıyla önce olası kullanım senaryolarını belirledi. Bunlar, “bir...

Otomotiv Japon Devi Mazda’yı da Portföyüne Ekledi

Doğan Trend Otomotiv, portföyüne bir başka saygın global markayı daha ekleyerek Mazda Motor Europe ile...

MAXUS DELIVER L2H1 Versiyonu Türkiye’de…

Ticareti Konfor ve Verimlilikle Buluşturan MAXUS Ürün Gamını Genişletiyor!  Ülkemizde Doğan Trend Otomotiv tarafından temsil...

DS E-TENSE FE25’in tasarımını tanıttı

DS Automobiles ve PENSKE AUTOSPORT, sezon öncesi Formula E testleri için birkaç gün içinde Valencia'da...

Chery’nin Küresel Kullanıcılar ile Ortak Yaratım Hamlesi

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery,yılın en önemli etkinliklerinden 2025 Chery Uluslararası Kullanıcı Zirvesi ve...

PETLAS Lastik başına taşıma kapasitesi 7.7 ton artırıldı

Türkiye’de lastik sektörünün lider markası Petlas, yeni nesil iş makinelerinin artan ağırlığı ve gücüyle başa...

En Yakıt, Türk Hava Yolları Miles&Smiles ile ‘Her Şarj Yeni Bir Yolculuk’

Türkiye’nin elektrikli şarj ağı işletmeci lisansını alan ilk firma olan En Yakıt, Türk Hava Yolları...

Test Sürüşü: Hyundai INSTER Advance 84.5 kW Elektrik Otomatik

Yazar-Fotoğraf: Özgür Sunay INSTER, gelişmiş güvenlik ve sürücü destek sistemlerinin yanı sıra uzun menzil ve geliştirilmiş...

TOBFED ve TOLDER İş Birliğiyle…

Tüm Otomotiv Lastikçileri Derneği (TOLDER), Türkiye Otomotiv Bakım Dernekleri Federasyonu’nu (TOBFED) ziyaret ederek sektörel gelişmeler, standartlar...