MotoGp: a Valencia è già 2026, Ducati si dà al vintage

®
Çok Okunanlar

VW ID.4’te olası batarya kusuru: 2023–2024 için geri çağırma

Volkswagen ID.4’ün 2023-2024 modelleri, yüksek gerilimli bataryada olası üretim kusuru nedeniyle geri çağırılıyor. Volkswagen Group of America, 2023 ve...

Rusların hayali gerçekleşti: Rusya’da etkileyici özelliklere sahip yerli bir SUV satın alabilirsiniz

Güncellenmiş LADA NIVA Travel, bayilere "canlı" partiler halinde ulaşmaya başladı: St. Petersburg'da ilk araçlar Alarm-Motors LADA salonunda ortaya çıktı....

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 62,12 dolar

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 62,12 dolardan işlem görüyor. Dün 63,79 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 62,33...

Mercedes-AMG, yeni CEO Stefan Weckbach ile stratejisini yeniliyor

Mercedes-AMG, yeni CEO Stefan Weckbach ile stratejisini yeniliyor: Euro 7 uyumlu yeni V8 ve elektrikli süper sedanla ürün gamı...

Mercedes-Benz, hava yastıkları nedeniyle CLA araçlarının yeni geri çağrılmasını duyurdu

Mercedes endişe verici bir şekilde rapor ediyor: sağlık riskleri nedeniyle CLA'nın acil geri çağırılması... Alman otomobil üreticisi Mercedes-Benz, geri çağırma işlemini...

Test Sürüşü: Yeni Peugeot E-208GTI

Kırk yıl önce PEUGEOT, 205 GTI ile tarih yazdı. 1984'te 1.6 litrelik versiyonuyla ve iki yıl sonra 1.9 litrelik...

Çin’de Kasım ayında otomobil satışları yıllık bazda %8,5 oranında azaldı

Kasım ayında Çin'de otomobil satışları yıllık bazda %8,5 azalarak 2,24 milyon araçta gerçekleşti. Bu, Ekim ayındaki -%0,8'den sonra üst...

Neanche il tempo di festeggiare la
fine della stagione della MotoGp a Valencia con la vittoria
dell’Aprilia di Marco Bezzecchi che sul circuito Ricardo Tormo è
già 2026, meteo permettendo. Già da oggi, infatti, sul tracciato
spagnolo sono partiti i test per il prossimo anno con le Ducati
ufficiali, protagoniste del campionato appena finito, si sono
date al vintage mettendosi i panni del passato per provare a
correre, si spera sempre più, forte nel prossimo futuro della
massima serie delle due ruote.
   
Prime ore di test condizionate dalla pioggia della notte, che
ha reso la pista molto scivolosa. Di fatto la giornata è
iniziata con notevole ritardo, solo alle 13.30, con gli occhi
puntati anche sui due rookie, Toprak Razgatlioglu (Yamaha
Pramac) e Diogo Moreira (Honda Lcr), mentre erano assenti gli
infortunati Marc Marquez e Franco Morbidelli. In casa VR46,
Celestino Vietti per la prima volta è salito in sella a una
MotoGP. Alla bandiera a scacchi, il più veloce è risultato Raul
Fernandez con l’Aprilia Trackhouse (1:29.373) davanti, per soli
27 millesimi, alla RS-GP ufficiale condotta dal vincitore del Gp
di domenica scorsa, Marco Bezzecchi, e alla Ducati factory di
Alex Marquez. In pista si sono viste alcune novità evidenti,
come le carene aggiornate delle Aprilia, delle Desmosedici e
della Ktm, mentre Yamaha ha testato un nuovo propulsore V4.
   
Francesco Bagnaia è stato protagonista di una scivolata senza
conseguenze, ottenendo il decimo crono frutto di un lavoro più
particolare, mentre Jorge Martin ha girato a lungo ma senza
forzare, chiudendo col 16/o tempo. Tempi alti per i rookie e
ultimo per Vietti, a oltre tre secondi da Fernandez.
   
La Ducati, campione del mondo sia nel campionato piloti che
costruttori, ha cominciato già a festeggiare la stagione 2026,
quando la Casa di Borgo Panigale taglierà il traguardo dei cento
anni di vita. Anche per questo, non è mancato un omaggio al
passato: la livrea di Bagnaia era ispirata alla 750 Imola
Desmo, diventata iconica dopo la leggendaria doppietta di Paul
Smart e Bruno Spaggiari alla 200 Miglia di Imola del 1972;
quella di Nicolò Bulega (in pista al posto di Marquez e ottavo
nei tempi), aveva colori della 750 Supersport Desmo, moto con
cui Franco Uncini vinse il titolo italiano 750cc nel 1975.
   
“Siamo soddisfatti della prima giornata – ha commentato Davide
Tardozzi, team manager Ducati – i due piloti sono allineati
sulla nuova carena, per la quale hanno trovato aspetti sia
positivi che negativi. Ora bisognerà capire cosa fare in vista
di Sepang”.
   

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

Test Sürüşü: Yeni Peugeot E-208GTI

Kırk yıl önce PEUGEOT, 205 GTI ile tarih yazdı. 1984'te 1.6 litrelik versiyonuyla ve iki yıl sonra 1.9 litrelik versiyonuyla tanıtılan 205 GTI, küçük,...

Binek Araçları Aratmayan Donanımlarıyla Yerli Üretim Opel Zafira ve Vivaro

Alman otomobil üreticisi Opel, hafif ticari ürün gamını yerli üretime geçişle daha da güçlendirmeye devam ediyor. Bu kapsamda markanın iddialı ticari modelleri Zafira ve...

Ferrari’nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica

Ferrari'nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica, markanın tarihinde önemli bir anı temsil ediyor. Maranello, içten yanmalı motorlara onlarca yıl taptıktan sonra, Ferrari'yi heyecan verici...

VW ID.3, 160,000 km testinde pil kapasitesinin %91’ini korudu

Avrupa'nın en büyük otomotiv kulübünün dört yıllık dayanıklılık testi, Volkswagen ID.3'ün bataryasının dikkat çekici derecede dayanıklı olduğunu ortaya koydu. Bu durum, elektrikli araçların ömrüyle...

Renault CEO’sundan Avrupa’da Çin’in elektrikli araç hakimiyetine karşı öneri

Renault CEO'su, Avrupa'da elektrikli araçların daha uygun fiyatlı olmasını sağlamak için yeni bir 'E-Araba' kategorisi ve düzenleyici reformlar savunuyor. Bu sayede artan maliyetler ve...

İngiltere, elektrikli araçlar için mil başına ödeme geleceğini belirliyor

Birleşik Krallık, elektrikli ve hibrit  araçlar için mil başına vergilendirmeye geçişi onayladı. Maliye Bakanı Rachel Reeves, Sonbahar Bütçesi'nde, eVED olarak bilinen  Elektrikli Araç ÖTV'sinin Nisan 2028'de başlayacağını duyurdu.  Elektrikli...

BAE’de kişiye özel ultra lüks otomobil patlaması

BAE'nin ultra lüks otomobil pazarı, zengin genç alıcılar ve profesyonel kadınlar giderek daha fazla kişiselleştirilmiş araçlar talep ettikçe hızla gelişiyor. Küresel çevre dostu eğilimlere...