Isuzu Fransa’da rakiplerine oranla 3 kat fazla minibüs ve midibüs sattı

®
Çok Okunanlar

Çarpışantürk kazanmaya devam ediyor…

Giresun Offroad Yarışı, Bulancak'ta Yapıldı 2025 PETLAS Türkiye Offroad Şampiyonası'nın 3. ayağı, Giresun Offroad Spor Kulübü tarafından Giresun Valiliği, Bulancak...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan...

Sürdürülebilirlik Kategorisinde Continental Çok Sayıda Ödülün Sahibi

Continental dördüncü kez “Yılın Lastik Üreticisi” ödülüne layık görüldü.  Her iki kategoride de kıyasıya rekabet yaşanan değerlendirmede, ABD, İtalya ve...

Gen-3 en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti

Goodyear Vector 4seasons Gen-3, en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti Goodyear lastikleri olağanüstü kilometre performansı ve mükemmel...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20...

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında...

Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar Rüzgarı

Dünyanın en prestijli otomobil etkinliklerinden Goodwood Festival of Speed, 10 – 13 Temmuz 2025 tarihleri arasında hız, tasarım ve...

Anadolu Isuzu, ticari araç üreticileri için ihracat pazarlarında önemli rol oynayan Fransa pazarında son 4 yılda midibüs satışlarının payını yüzde 6’dan yüzde 33’e, minibüs satışlarının payını ise yüzde 2’den yüzde 41’e çıkararak Fransa pazarında 7-10 metre segmentinde tüm ürünleriyle lider oldu.

Türkiye’nin ticari araç üreticisi Anadolu Isuzu ihracat pazarlarındaki başarılarına bir yenisini daha ekledi. Avrupa pazarında önemli bir yeri olan Fransa pazarında yüzde 6 olan midibüs satış payını son 4 yılda yüzde 33’e çıkaran Anadolu Isuzu, minibüs segmentinde ise 4 yıllık süreçte pazar payını yüzde 2’den yüzde 41’e yükseltti. Son 4 yıllık başarılı tabloyu 2019’un ilk 6 ayında da devam ettiren Anadolu Isuzu, 7-10 m arasındaki minibüs ve midibüs segmentlerinde en çok araç satışı yapan marka oldu.

Geçtiğimiz yıl tüm ihracat pazarlarına 962 adet araç satışı gerçekleştiren ve 93 milyon Euro’luk ciro elde ederek kendi rekorunu kıran Anadolu Isuzu, Fransa pazarındaki satış başarısını 2015 yılından bu yana istikrarlı şekilde devam ettirdi. 2015 yılında Fransa’da yüzde 6 olan midibüs pazar payını sırasıyla 2016’da yüzde 9’a, 2017 yılında yüzde 16’ya, 2018’de ise yüzde 33’e çıkardı. Anadolu Isuzu, 2019 yılının ilk 6 aylık raporuna göre yine Fransa’da midibüs segmentinin en çok araç satışını gerçekleştiren markası olarak en yakın rakibine yüzde 257 fark attı.

Minibüs segmentinde Fransa pazarında 2015 yılında yüzde 2’lik paya sahip olan Anadolu Isuzu, 2016 yılında yüzde 16’ya, 2017 yılında yüzde 19’a ve 2018 yılında yüzde 41 pazar payına ulaşarak bu segmentin de lideri oldu. 2019 yılı ilk 6 aylık satış rakamlarına göre de Fransa pazarında en çok minibüs satan marka olan Anadolu Isuzu, en yakın rakibine yüzde 272 fark atarak yeni bir rekora imzasını attı.

Anadolu Isuzu Ar-Ge merkezinde Türk mühendisler tarafından geliştirilen ve Anadolu Isuzu’nun Fabrikasında üretilen minibüs ve midibüsler, özellikle Fransa’nın önemli şehirlerinde ve adalarında çok tercih ediliyor.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...