Ducati Monster rinasce all'insegna della tecnologia

®
Çok Okunanlar

OSS Derneği, 2025’in Üçüncü Çeyreğini Değerlendirdi

Otomotiv satış sonrası pazarında yaşan 2024 yılındaki durağan seyir, 2025’in üçüncü çeyreğinde de gözlemlendi. 2025 yılının üçüncü çeyreğinde satış,...

4D algı, yapay zekâ ve her koşulda daha güvenilir ADAS

Aptiv’in 8. nesil radarları, 4D algı ve yapay zekâ ile ADAS ve otonom sürüşte menzil, hassasiyet ve hava performansı...

Bugatti, tamamen elektrikliye geçmiyor: Tourbillon hibrit V16 ile sahnede

Mate Rimac, Bugatti’nin tamamen elektrikliye geçmeyeceğini söylüyor. 1.800 hp’lik hibrit V16 Tourbillon 2026’da üretimde; 250 adetlik seri şimdiden tükendi. Bugatti...

Rolls-Royce’dan 100 yıllık efsanesine özel koleksiyon

100 yıldır Phantom, dünyanın en etkili isimleri tarafından tercih edilen, başarı ve seçiciliğin nihai sembolü olarak tanınıyor. Efsanevi Phantom’un...

Yılın Otomobili 2026 adayları: jüri süreci ve Brüksel’de final

Yarım asrı aşkın süredir düzenlenen uluslararası Yılın Otomobili seçimi, ilk kez 1964’te yapıldı. O günden bu yana yarışma, kalabalık...

Renault Scenic E-Tech: tamamen elektrikli orta sınıf SUV 2025’te Avustralya’da

Renault, tamamen elektrikli bir SUV olan yeni Renault Scenic E-Tech’in 2025’in sonlarına doğru Avustralya’ya geleceğini duyurdu. Scenic rozeti, 2001–2010...

ABB Sürücü Ürünleri Başkanı Tuomo Hoysniemi

İsviçre merkezli otomasyon ve elektrifikasyon teknolojileri lideri ABB, sağladığı enerji tasarrufu ile alanında devrim yaratan Alçak Gerilim Değişken Hızlı...

Ducati scrive un nuovo capitolo della sua storia dedicata ai modelli cosiddetti ‘naked’, con il debutto del nuovo Monster, protagonista dell’episodio della Ducati World Première 2026 andato in scena oggi sulle piattaforme digitali della casa di Borgo Panigale.
    Quinta generazione di una moto che ha rivoluzionato il mondo delle naked, il Monster torna completamente rinnovato, ancora più leggero e più tecnologico. Presentato per la prima volta nel 1992 al Salone di Colonia, il Monster ha creato il concetto stesso di naked sportiva.
    Il nuovo modello riprende quella formula originaria, all’insegna del “tutto ciò che serve, niente di più” e la proietta nel futuro con un design essenziale e muscoloso che omaggia le linee del primo esemplare. Il cuore della moto è il nuovo motore V2 da 890 cc, più leggero di quasi sei chili rispetto al precedente Testastretta Evoluzione.
    Dotato di fasatura variabile Ivt, eroga 111 Cv a 9.000 giri e garantisce oltre l’80% della coppia disponibile fra i 4.000 e i 10.000 giri. Le prestazioni sono gestite da un’elettronica di ultima generazione con piattaforma inerziale a sei assi e Riding Mode dedicati (Sport, Road, Urban e Wet).
    Il telaio monoscocca in alluminio, il forcellone bibraccio ispirato alla Panigale V4 e il telaietto posteriore in tecnopolimero contribuiscono a contenere il peso a soli 175 kg a secco, promettendo agilità e stabilità. La ciclistica firmata Showa e l’impianto frenante Brembo con pinze radiali M4.32, completano la dotazione tecnica.
    Esteticamente, il nuovo Monster torna alle origini con il classico serbatoio a ‘dorso di bisonte’, la sella unica e il codino corto, ora reinterpretati in chiave contemporanea. La strumentazione Tft da 5″ e i comandi con joystick a petalo semplificano invece la gestione dei sistemi elettronici e dei contenuti multimediali.
    Come da tradizione Ducati, il nuovo Monster offre ampie possibilità di personalizzazione, con una linea di accessori firmata Ducati Performance, dai dettagli in carbonio alle parti in alluminio ricavato dal pieno, fino agli scarichi omologati Termignoni in titanio e carbonio. Non mancano soluzioni orientate al comfort e alla connettività, come il Ducati Multimedia System, il navigatore Turn-by-turn e il Cruise Control.
    Il nuovo Monster sarà disponibile da febbraio 2026 nelle livree Ducati Red e Iceberg White, anche in versione Monster+ con cupolino e coprisella passeggero. Per i neofiti è prevista la versione depotenziata da 35 kW per la patente A2.    

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

TOBFED ve TOLDER İş Birliğiyle…

Tüm Otomotiv Lastikçileri Derneği (TOLDER), Türkiye Otomotiv Bakım Dernekleri Federasyonu’nu (TOBFED) ziyaret ederek sektörel gelişmeler, standartlar ve gelecek projelerin ele alındığı önemli bir toplantı gerçekleştirdi.  Türkiye...

Otokar’ın Ankara Bayisi Cansın Motor

Otokar, ticari araçlarda büyüme stratejisi doğrultusunda bayi ağını genişletmeye devam ediyor. Şirketin Ankara'daki bayisi Cansın Motorlu Araçlar, Yenimahalle'de açtığı yeni tesisiyle hizmet alanını genişletti....

Rolls-Royce’dan 100 yıllık efsanesine özel koleksiyon

100 yıldır Phantom, dünyanın en etkili isimleri tarafından tercih edilen, başarı ve seçiciliğin nihai sembolü olarak tanınıyor. Efsanevi Phantom’un 100. yılı kutlanırken, Rolls-Royce Motor...

Chery Teknoloji ve Yeniliklerle Küresel Mobilite

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery,yeni enerji, zeka, yapay zekâ ve küresel iş birliği alanlarındaki başarılarını sergileyen ve markanın teknolojik küreselleşme yolculuğunda yeni bir...

JAECOO Uluslararası Teknoloji Gecesi Geleceğe Işık

Yenilikçi tasarım diline sahip modelleri ile kısa sürede dikkatleri üzerine çeken OMODA ve JAECOO markaları, Wuhu’da gerçekleştirilen Uluslararası Teknoloji Gecesi ile mobilite teknolojilerinin yakın...

PETRONAS Madeni Yağlar (PLI) ve Bosch Rexroth biyolojik bazlı hidrolik

PETRONAS Madeni Yağlar (PLI) ve Bosch Rexroth ,ağır hizmet ve tarım araçları sektörlerinde daha sürdürülebilir sıvı çözümlerinin benimsenmesini hızlandırmak amacıyla bir iş birliği anlaşması imzaladı. Sürdürülebilirlik ve enerji...

Tesla, Avrupa EV pazarındaki benzersiz liderliğini sürdürebilecek mi?

Plug-in hibrit (PHEV) teslimatları artmaya devam ederken Tesla, Avrupa'nın en çok satan akülü elektrikli aracı (BEV) unvanını sessizce alıyor. Peki yerli rakiplerin yetişmesi için...