Page 65 - AĞUSTOS 2013
P. 65

Ninja 300 ün frenleri gayet yeterli seviyede. Frenlemede hassasiyet   / yeşil plastik paneller, led gösterge ve her noktasında eşsiz japon   Ninja 300 ün oturuş pozisyonu gayet rahat ancak aynı zamanda   İyi Yönleri;
 ve fren hissi oldukça iyi şekilde hissedilebiliyor. Ön fren 290mm çift   mühendisliğinin izlerini fazlasıyla taşımakta. Sonuç olarak atası Ninja   sportifliği de koruyor. Sürerken kesinlikle büyük bir motoru sürüş   * Mükemmel estetik ve görünüş
 piston disk kaliperinden oluşmakta. Arka frende 220mm çift piston   250 den ciddi anlamda farklı bir dizayna sahip olan Ninja 300 keli-  hissine kapılıyorsunuz. 790mm sele boyu ile kısa boylu sürücüler için   * Performans ve dinamik
 disk kaliperinden oluşmakta. Combine abs sistemi olmadığı için arka   menin tam anlamıyla bir dizayn harikası. Dikkat çekmenin ne anlama   bile gayet ideal bir sele boyu yüksekliğine sahip. Ayaklarınız rahatlıkla   * Konfor ve kolay sürüş
 fren düşük hızlarda durmayı sağlarken yüksek hızda kesinlikle ön   geldiğini bu motor ile ciddi anlamda yaşayacaksınız.  Ninja 300 geniş   yere değebiliyor ve bu yeni başlayan sürücüler için oldukça avantajlı.   Kötü Yönleri;
 frenin kullanılması gerekiyor.  Aniden duruşlarda her iki freninde aynı   bir devir gösterge paneline sahip. Bunu hemen sağ tarafında digital bir   Yakıt tankının yan dizayndan dolayı tankı dizleriniz ile çok rahatlıkla   * Pahalı Fiyat
 anda kullanılması duruş dengesi açısından kritiklik kazanıyor. Ninja   hız göstergesi yer alıyor. Arkadan beyaz led aydınlatmalı bu hız göster-  kavrayabiliyorsunuz. Arka aynalar çok iyi konumlandırılmış ve arkada   2013 Kawasaki Ninja 300 Teknik Özellikleri;
 300’ün piyasada ABS’li ve ABS’siz olmak üzere 2 modeli bulunuyor.   gesi özellikle gece sürüşlerinde mükemmel bir tasarım olarak karşımıza   olan biteni daha geniş bir açıyla görebiliyorsunuz. Uzun yol sürüşlerini   * Motor: 296cc, 8-valve, parallel-twin DOHC
 Testimizde Ninja 300 ABS’si modeldi. Ancak fren yeterliliği açısından   çıkıyor. Her uyarını ayrı bir ışığı mevcut ve bunlar ana gösterge   Ninja 300 ile yorulmadan keyifli bir şekilde yapabiliyorsunuz. Ninjanın   * Motor Gücü: 39 Beygir @ 11,000 D/D
 tepkisi durma mesafesi açısından bizden olumlu not almayı başardı.    çevresine son derece akılcı bir şekilde yerleştirilmiş. Bu ışıkların içinde   bomba gibi geri döndüğünü söyleyebiliriz. ZX serisinden esinlenmiş   * Tork: 27 Nm @ 10,000 d/d
 Ninja 300 keskin hatlara sahip, compact ve dayanıklı görünümlü bir   düşük voltaj, motor sıcaklığı, OBD Port, Motor Yağı Basınç Göstergesi,   olan dizaynı, güçlü motoru, kaliteli şasesi nin kombinasyonu ile or-  * Şanzıman: Manual 6 ileri vites slipper clutch teknolojisi.
 motorsiklet. Temiz çizgiler ve köşeli paneller motoru son derece çekici   Boş Vites Göstergesi ve uzun far göstergesi mevcut. Aynı zamanda   taya çok güzel bir motorsiklet çıkmış. Hem günlük kullanıma uygun,   * 0 – 100 km/s: 5.9 saniye
 hale getirmiş. Ninja 300 dizaynnı yaparken daha büyük hacimli abilerin-  sağ ve sol sinyalde aynı gösterge paneli içine son derece sportif ve   hem uzun mesafeli yolculuklar için ideal  hemde sportif ve agresif   * Son Hız: 187 km/s
 den etkilendiği kesin.Daha büyük yakıt tankı, daha estetik ve %100   fark edilebilir şekilde yerleştirilmiş. Digital göstergede hız, ise 2 adet   kullanımda istenen tatminkarlığı veren süper bir seçenek olarak   * Yakı Tüketimi: 30 km/l - Tam depo (17 lt) ile ortalama 475- 500 km
 yarış stili rüzgar camı,ikiz açısal farları ve entegre göstergeleri ile ZX-  trip-metre, saat, economy mode u gösteren eco-mode göstergesi ve   gösterilebilir Ninja 300. ancak motorun en büyük eksisi fiyatı. 300 cc   * Yakıt Tipi: Benzin
 10R dan ciddi anlamda ilham almış bir motor. Yan taraftaki mazgalları   yakıt göstergesi mevcut. Bütün göstergeler son derece akılcı şekilde   kategorisinde ülkemizde %37 ÖTV ye maruz kalması Ninja 300 ün   * Süspansiyon: Teleskopik Çatal (Ön), 5-hızlı ayarlanabilir Uni-Trak (Arka)
 ile 2013 Ninja 1400 GTR’dan ilham almış. Çok kollu jantlar ve egzoz   yerleştirilmiş ve hiçbir şekilde karışıklığa sebebiyet vermiyor. Gidonun   fiyatını oldukça yukarı çekiyor. Fakat bu bütçeyi karşılayabilenler için   * Lastikler: 110/70/17 (Ön), 140/70/17 (Arka)
 tasarımıda kesinlikle 1400 GTR izleri taşımakta. Motorun arka dizaynı   üzerine yerleştirilmiş piyano siyahi uzun far düğmesi, korna ve debriyaj   kesinlikle verilen parayı sonuna kadar hak ettiğini de söyleyebiliriz.   * Frenler: 290 mm Petal Disk (Ön), 220 mm Petal Disk (Arka)
 fazla bir değişikliğe uğramamış. Ancak alüminyum ayak dayama, siyah   kolu son derece güzel ve akıcı şekilde dizayn edilmiş.


   64 - Automobile mAgAzine                                                                          AutomobilemAgAzine.com.tr - 65
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70