Page 68 - AĞUSTOS 2013
P. 68
TEST Bmw F 700 GS
F 700 GS modelinde sertliği ayarlanabilir orta süspansiyon sistemi bulunmakta. yükseldikçe F 700 GS bir anda daha yırtıcı boyutlara ulaşması olağan. Özellikle yine değerlendirebileceğiniz modeller arasında yer alan başlangıç diyebi- yapısı bir üst modeli F 800 GS’te olduğu gibi burulmaya dayanıklı boru tipi
Motorun hemen altında motor koruma demiri özellikle asfalt dışı arazi kullanım- yüksek devirlerde kullanım zevkini farklı boyutlara da taşıyabilen bir motor. leceğimiz bir model. Tabi ki arazi şartlarınızda durum ne olursa olsun kalın çelikten imal edilmiş. Toplam da 20 lt. lik deposu ile ortalama 90 km hızla 4.1
ları içinde iyi bir güvenlik önlemi. Bridgestone marka 140/80 - 17 ebatlarında Beraberiniz de arkanızda oturan yolcu da en az sizin kadar rahat şekilde yol- dişlere sahip lastiklerinizin olması şart. Uzun macera yolculuklarınızda gide- litre civarında uzun yolculuklarda yakıt verimini elde etmeniz mümkün. Şehir
ki arka lastiğimiz oldukça iyi bir hamura sahip ve asfalt koşullarında oldukça culuğun tadını çıkartabiliyor. Uzun yolculuklar da ise özelikle BMW enduro tarzı ceğiniz rotanıza göre lastik seçimini doğru yapmanızı öneriyorum. F 700 GS içinde test ettiğimiz motorumuzda toplamda 3 günde agresif kullanım ile kat
ideal bir yapıda. Hafif çakıllı yol arazi şartlarında da çamur ve kaygan zemin modellerinde sahip olan geniş bir aksesuar yapısı da size ayrıca hizmet ediyor. soğuk havalarda kullanabileceğiniz elcik ısıtma sistemi gayet iyi çalışmakta. ettiğimiz İstanbul’da full depo olan yakıtımızı bitiremedik. Bu sebeple yüksek
dışında performans bakımından sizi üzmeyecek gibi duruyor. F 700 GS ağırlığı Arka kısımda bulunan topcase şehir içinde trafikte yük taşımanız açısından Sağ kısımda start-stop tuşunun hemen üzerinden bunu ayarlayabiliyorsunuz. teknoloji ile üretilen BMW motorunun performansına karşılık yakıt veriminide
ve çok dengeli yapısı itibarı ile asfalt ve arazi şartlarında rahat yol almanıza ideal bir bagaj görevi görürken arka yolcu içinde sırt dayama da önemli bir ABS sistemini ise yine sol debreaj yakınında bulunan kumanda tuşu sayesinde düşündüğümüzde, 14.900 euro fiyatı ile çok yüksek olmuş olsa da konfor ve
imkan tanıyacak vaziyette. Özellikle gidonun tutuş biçimi, açıklığı ve dönüş çapı konfor sunmakta. Motorumuzun debreaj kolunun hemen yan tarafında bulunan arazi ortamında devreden çıkartabilirsiniz. Asfalt zeminde test ettiğimizde özellikleri bakımından ne olursa olsun F 700GS almanız için kendini zorlamakta.
çok tatminkar boyutlarda. Dik ve öne eğilmeden rahat pozisyonda kullanırken sinyal ve kornası sanırım biraz daha ergonomik tasarlanabilirdi. Aslında baş arka lastiğimizi fazlası ile kilitlediği ve kayma eğilimi gösterdiği için normal Genel olarak durumu toparladığımız da karakteristik özellikleri bakımından çok
F 700 GS’in sizi hiç yormadığının farkına varıyorsunuz. Motorun verimi düşük parmağınıza daha yakın ve kolayca görev yapacak şekilde olabilir. Yine de çok şartlarda tavsiye etmiyoruz. Diğer bir kullanım tuşu olarak dörtlü flaşörlerin- agresif sayılmayan fakat yeterli performansı ile de diğer rakip endurolara göre
hızlarda cansız olarak nitelendirilse de gaz açmaya başladığınızda devir saati problem olarak görmemek gerekli. BMW F 700 GS off-road kullanımları adına iz de hemen ABS tuşunun yakınında bulunmakta. BMW F 700 GS’in şasi akılları çelebilen bir model. Tabii bir BMW sahibi olmak istiyorsanız.
68 - Automobile mAgAzine AutomobilemAgAzine.com.tr - 69