Page 64 - AĞUSTOS 2013
P. 64
Ninja 300 ün frenleri gayet yeterli seviyede. Frenlemede hassasiyet / yeşil plastik paneller, led gösterge ve her noktasında eşsiz japon Ninja 300 ün oturuş pozisyonu gayet rahat ancak aynı zamanda İyi Yönleri;
ve fren hissi oldukça iyi şekilde hissedilebiliyor. Ön fren 290mm çift mühendisliğinin izlerini fazlasıyla taşımakta. Sonuç olarak atası Ninja sportifliği de koruyor. Sürerken kesinlikle büyük bir motoru sürüş * Mükemmel estetik ve görünüş
piston disk kaliperinden oluşmakta. Arka frende 220mm çift piston 250 den ciddi anlamda farklı bir dizayna sahip olan Ninja 300 keli- hissine kapılıyorsunuz. 790mm sele boyu ile kısa boylu sürücüler için * Performans ve dinamik
disk kaliperinden oluşmakta. Combine abs sistemi olmadığı için arka menin tam anlamıyla bir dizayn harikası. Dikkat çekmenin ne anlama bile gayet ideal bir sele boyu yüksekliğine sahip. Ayaklarınız rahatlıkla * Konfor ve kolay sürüş
fren düşük hızlarda durmayı sağlarken yüksek hızda kesinlikle ön geldiğini bu motor ile ciddi anlamda yaşayacaksınız. Ninja 300 geniş yere değebiliyor ve bu yeni başlayan sürücüler için oldukça avantajlı. Kötü Yönleri;
frenin kullanılması gerekiyor. Aniden duruşlarda her iki freninde aynı bir devir gösterge paneline sahip. Bunu hemen sağ tarafında digital bir Yakıt tankının yan dizayndan dolayı tankı dizleriniz ile çok rahatlıkla * Pahalı Fiyat
anda kullanılması duruş dengesi açısından kritiklik kazanıyor. Ninja hız göstergesi yer alıyor. Arkadan beyaz led aydınlatmalı bu hız göster- kavrayabiliyorsunuz. Arka aynalar çok iyi konumlandırılmış ve arkada 2013 Kawasaki Ninja 300 Teknik Özellikleri;
300’ün piyasada ABS’li ve ABS’siz olmak üzere 2 modeli bulunuyor. gesi özellikle gece sürüşlerinde mükemmel bir tasarım olarak karşımıza olan biteni daha geniş bir açıyla görebiliyorsunuz. Uzun yol sürüşlerini * Motor: 296cc, 8-valve, parallel-twin DOHC
Testimizde Ninja 300 ABS’si modeldi. Ancak fren yeterliliği açısından çıkıyor. Her uyarını ayrı bir ışığı mevcut ve bunlar ana gösterge Ninja 300 ile yorulmadan keyifli bir şekilde yapabiliyorsunuz. Ninjanın * Motor Gücü: 39 Beygir @ 11,000 D/D
tepkisi durma mesafesi açısından bizden olumlu not almayı başardı. çevresine son derece akılcı bir şekilde yerleştirilmiş. Bu ışıkların içinde bomba gibi geri döndüğünü söyleyebiliriz. ZX serisinden esinlenmiş * Tork: 27 Nm @ 10,000 d/d
Ninja 300 keskin hatlara sahip, compact ve dayanıklı görünümlü bir düşük voltaj, motor sıcaklığı, OBD Port, Motor Yağı Basınç Göstergesi, olan dizaynı, güçlü motoru, kaliteli şasesi nin kombinasyonu ile or- * Şanzıman: Manual 6 ileri vites slipper clutch teknolojisi.
motorsiklet. Temiz çizgiler ve köşeli paneller motoru son derece çekici Boş Vites Göstergesi ve uzun far göstergesi mevcut. Aynı zamanda taya çok güzel bir motorsiklet çıkmış. Hem günlük kullanıma uygun, * 0 – 100 km/s: 5.9 saniye
hale getirmiş. Ninja 300 dizaynnı yaparken daha büyük hacimli abilerin- sağ ve sol sinyalde aynı gösterge paneli içine son derece sportif ve hem uzun mesafeli yolculuklar için ideal hemde sportif ve agresif * Son Hız: 187 km/s
den etkilendiği kesin.Daha büyük yakıt tankı, daha estetik ve %100 fark edilebilir şekilde yerleştirilmiş. Digital göstergede hız, ise 2 adet kullanımda istenen tatminkarlığı veren süper bir seçenek olarak * Yakı Tüketimi: 30 km/l - Tam depo (17 lt) ile ortalama 475- 500 km
yarış stili rüzgar camı,ikiz açısal farları ve entegre göstergeleri ile ZX- trip-metre, saat, economy mode u gösteren eco-mode göstergesi ve gösterilebilir Ninja 300. ancak motorun en büyük eksisi fiyatı. 300 cc * Yakıt Tipi: Benzin
10R dan ciddi anlamda ilham almış bir motor. Yan taraftaki mazgalları yakıt göstergesi mevcut. Bütün göstergeler son derece akılcı şekilde kategorisinde ülkemizde %37 ÖTV ye maruz kalması Ninja 300 ün * Süspansiyon: Teleskopik Çatal (Ön), 5-hızlı ayarlanabilir Uni-Trak (Arka)
ile 2013 Ninja 1400 GTR’dan ilham almış. Çok kollu jantlar ve egzoz yerleştirilmiş ve hiçbir şekilde karışıklığa sebebiyet vermiyor. Gidonun fiyatını oldukça yukarı çekiyor. Fakat bu bütçeyi karşılayabilenler için * Lastikler: 110/70/17 (Ön), 140/70/17 (Arka)
tasarımıda kesinlikle 1400 GTR izleri taşımakta. Motorun arka dizaynı üzerine yerleştirilmiş piyano siyahi uzun far düğmesi, korna ve debriyaj kesinlikle verilen parayı sonuna kadar hak ettiğini de söyleyebiliriz. * Frenler: 290 mm Petal Disk (Ön), 220 mm Petal Disk (Arka)
fazla bir değişikliğe uğramamış. Ancak alüminyum ayak dayama, siyah kolu son derece güzel ve akıcı şekilde dizayn edilmiş.
64 - Automobile mAgAzine AutomobilemAgAzine.com.tr - 65