“OPET, sektörünün en güçlü ve en fazla büyüyen markası”

®
Çok Okunanlar

Araç filosuna150 adet Sprinter teslimatı gerçekleşti

Filosuna katılan 150 adet Mercedes-Benz Sprinter ile 2.450 adetlik bir araç havuzuna sahip olan Turex Turizm’in araçlarının yüzde 13’ü...

“Araç 55 santim suyun içerisinde kaldı”

Barış Manço’nun Efsane Otomobili Türkiye’de ilk kez Marmara Park AVM’de sergilendi Türk halkının gönlünde taht kuran, Türk müziğinin unutulmaz ismi...

Fusilli’nin yerini alacak

Geçtiğimiz Pazar günü Renault Grubun bir numarası Luca de Meo'nun istifasının ardından zirvede bir değişiklik yaşanıyor. 1 Temmuz'dan itibaren,...

Renault Grubu’nda üst düzey görev değişikliği

Beş yıldır Renault Grubu'nun CEO'luk görevini yürüten Luca de Meo, otomotiv sektörü dışındaki yeni fırsatları değerlendirme amacıyla görevinden ayrılmanın...

Bu yaz Bodrum’un kalbinde sıra dışı MERCEDES-BENZ VE RUINS LUXURY RESORT

Bu yaz Bodrum’un kalbinde sıra dışı bir deneyime ev sahipliği yapan Ruins Luxury Resort ve otomotiv sektöründe dünyanın ve...

Borusan EnBW şarj 10 milyar liralık yatırım

Borusan EnBW Enerji Genel Müdürü Enis Amasyalı, elektrikli araç şarj ağını genişletmek için 2030'a kadar 10 milyar liralık yatırımı...

Tesla, Roma’nın Kalbinde Tam Otonom Sürüşte

Tesla, Roma'nın Kalbinde Tam Otonom Sürüş (Denetlenen) Test Ediyor... Tesla, yaklaşan müşteri lansmanını bekleyerek şu anda Avrupa'da Tam Otonom Sürüş...
OPET, geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da sektörün üzerinde büyüyerek ilk 3 firma arasında pazar payını artıran tek marka oldu. OPET Genel Müdürü Özgür Kahramanzade, yılın ilk çeyreğine ilişkin yaptığı değerlendirmedebenzin ve motorin satışlarındaOPET’insektörün üzerinde büyüdüğünü belirterek; “Bu sonuçlarla, en büyük 3 dağıtıcı arasında yüzde 20 pazar payı ile en fazla büyüyen ve pazar payını artıran tek firmayız” dedi.Öte yandan uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından yayınlanan “TÜRKİYE 125 -Türkiye’nin En Güçlü ve En Değerli Markaları” raporuna göre OPET, enerji sektöründe “ülkemizin en güçlü markası” seçildi.
 Akaryakıt dağıtım sektöründe geçtiğimiz yıl sektörün üzerinde bir büyüme performansı yakalayan OPET, bu yılın ilk çeyreğinde de ilk 3 firma arasında pazar payını artıran tek marka oldu. Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu’nun (EPDK) verilerine göre Ocak-Mart 2025 arasında OPET, en büyük 3 dağıtıcı arasında yüzde 20 pazar payı ile en çok büyüyen marka olarak dikkat çekti. OPET bu yıl aynı zamanda uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından bu yıl 19’ncusu yayınlanan “Türkiye 125- Türkiye’nin En Güçlü ve En Değerli Markaları” 2025 yılı raporunda enerji sektöründe farkını yine ortaya koydu. Sektöre kazandırdığı, “ilkler, teklen ve enler” ile öne çıkan OPET Petrolcülük A.Ş. “Türkiye’nin En Güçlü Markaları” listesinde enerji sektörünün birincisi olurken aynı zamanda Türkiye’nin En Güçlü 5’inci markası seçildi. Marka gücüne yön veren unsurların tanı analitiğine dahil edildiği bu kategoride, “marka hakkında derinliğine bilgi sahibi olmak, yakın hissetmek, güven duymak, muteber saymak, ihtiyaçları karşıladığına inanmak, sevmek ve tavsiye etmek” etkili oldu.
MARKA DEĞERİ YÜZDE 39,5 ARTARAK 154 MİLYON DOLAR OLDU
BrandFinance’ın“Türkiye 125 – Türkiye’nin En Değerli Markaları” 2025 yılı raporuna göre ise Türkiye’deki ilk 125 markanın toplam değeri geçen yıl 14.7 milyar dolar iken bu yıl yüzde 15.6 artışla 17 milyar dolara çıktı. “En Değerli İlk 125” listesinde 23’üncü sırada yer alan OPET’in marka değeri bir önceki yıla göre genel ortalamanın üzerinde bir yükselişle yüzde 39,5 arttı ve 154 milyon dolar olarak belirlendi.
“HER ZAMAN EN İYİSİNİ YAPMA ÇABAMIZIN BİR YANSIMASI”
Sektörün “en güçlü markası” olarak değerlendirilmekten büyük gurur duyduklarını ifade eden OPET Genel Müdürü Özgür Kahramanzade, “EPDK’nın yayınladığı Ocak- Mart 2025 verilerine göre benzin ve motorin perakende satışlarında sektör bir önceki yıla göre yüzde 8 büyürken,OPET olarak yüzde 12 büyüdük. Bu sonuçlarla, en büyük 3 dağıtıcı arasında yüzde 20 pazar payı ile en fazla büyüyen ve pazar payını artıran tek firmayız. Öte yandan OPET’in başarısı, sadece rakamların değil aynı zamanda sahadaki emeğin, müşteriyle kurduğumuz samimi ilişkinin ve her zaman daha iyisini yapma çabamızın bir yansıması. Bugüne kadar eğitimden çevreye, kadın istihdamından ülkemizin kültürel mirasının korunmasına kadar uzanan sosyal sorumluluk projelerimizle tüketicinin aşkla bağlandığı markayız. 25’inci yılını kutladığımız Temiz Tuvalet Kampanyası, OPET’in toplumsal fayda yaratma anlayışının simge projelerinden biri olarak sektördeki algımızı farklı bir noktaya taşıması açısından bizim için çok değerli. Ülkemize, topluma değer katan sosyal projelerimizin yanı sıra müşteri deneyimini odağa alan dijitalleşme çalışmalarımız da bu başarıya katkı sağlıyor. Yakın zamanda devreye aldığımız dijital ödeme çözümümüz Opet Pay ile müşterilerimize daha hızlı, kolay ve temassız bir alışveriş deneyimi sunuyoruz. Ticari müşterilerimize özel olarak geliştirdiğimiz yeni sadakat programımız OPET Pro+ ile de farklı iş modellerine göre özelleştirilebilen çözümler ile iş ortaklarımızla bağlarımızı daha da güçlendiriyoruz. Yine Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi’nde (UTTS)montaj malzemeleriyle sistemin kurulumundan mobil montaj seçeneğine kadar her aşamada müşterilerimizin yanında yer alıyoruz. Tüm bu çalışmalar, OPET’in yalnızca güçlü bir marka olmakla kalmayıp, aynı zamanda yenilikçi, güvenilir ve topluma değer katan bir marka olma vizyonunun da altını çiziyor” değerlendirmesinde bulundu.

Diğer Haberler

Automechanika Istanbul 2025 tamamlandı

Türkiye’de tüm zamanların en büyük uluslararası katılımı ile Automechanika Istanbul 2025 tamamlandı... İstanbul, 18.06.2025. 40 ülkeden 1.500 katılımcı firma, 15 ülke pavilyonu, sergilenen binlerce ürün,...

Bu yaz Bodrum’un kalbinde sıra dışı MERCEDES-BENZ VE RUINS LUXURY RESORT

Bu yaz Bodrum’un kalbinde sıra dışı bir deneyime ev sahipliği yapan Ruins Luxury Resort ve otomotiv sektöründe dünyanın ve Türkiye’nin önde gelen markalarından Mercedes-Benz...

Fusilli’nin yerini alacak

Geçtiğimiz Pazar günü Renault Grubun bir numarası Luca de Meo'nun istifasının ardından zirvede bir değişiklik yaşanıyor. 1 Temmuz'dan itibaren, İspanya'daki mevcut Renault Genel Müdürü...

Araç filosuna150 adet Sprinter teslimatı gerçekleşti

Filosuna katılan 150 adet Mercedes-Benz Sprinter ile 2.450 adetlik bir araç havuzuna sahip olan Turex Turizm’in araçlarının yüzde 13’ü Mercedes-Benz oldu. Turizm, personel taşımacılığı, filo...

Araçlara yeni ÖTV matrahı geliyor…

Akaryakıtlı ve hibrit araçlara ÖTV matrah güncellemesi, vakıflara KDV muafiyeti, serbest bölgede vergi istisnası, sahte belgeyle dijital mücadele ve vergi denetiminde dijitalleşme gibi köklü...

Brent petrolün varili 76,05 dolar

Brent petrolün varil fiyatı, günü 76,05 dolar seviyesinde tamamladı. Brent petrolün varil fiyatı bugün itibarıyla kapanışa göre yüzde 0,14 artışla 76,05 dolar oldu. Aynı saatte...

Kazanan: George Russell

George Russell, Montreal'de olağanüstü bir performans sergiledi ve Cuma günü attığı muhteşem turla (ki bunun şimdiye kadarki en iyisi olduğuna inanıyordu) güçlü temposunu destekleyerek...