“OPET, sektörünün en güçlü ve en fazla büyüyen markası”

®
Çok Okunanlar

Karsan Otonom e-ATAK ile Rotterdam Havalimanı’nda

Karsan, sektörde ilkleri gerçekleştirmeye devam ediyor. Şimdi de havalimanı ulaşımını elektrikli ve otonom araçlarıyla dönüştürmeye başlayan Karsan, bu kapsamda...

Nissan Formula E Dünya Şampiyonluğunu ilan etti

Nissan Formula E Takımından Oliver Rowland , sezonun iki yarışıyla 2024/25 ABB FIA Formula E Dünya Şampiyonu olarak olağanüstü bir sezonla...

Meloni, Avusturya ile otomotiv sektöründe çalışmaya kararlı

Otomotiv sektörünün geleceğine ilişkin belge imzalandı.  İtalya Başbakanı Giorgia Meloni, Avusturya Şansölyesi Christian Stocker ile Palazzo Chigi'de otomotiv sektörü "Endüstrinin...

Çin markaları Eskişehir’deki Fabrikasında Üretime Başlıyor

Dünyanın önde gelen küresel otomotiv satış ve dağıtım şirketlerinden ATMO Group ile Türkiye’nin önde gelen sanayi kuruluşlarından Urzema Holding’in...

Gücün ve Konforun Yeni Adı BMW X3 20

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW, Türkiye'ye özel motor ve donanım özellikleriyle geliştirilen Yeni BMW X3 20 modeliyle konfor,...

Otomotiv Sanayii Derneği, 2025’in İlk 6 Aylık Verilerini Açıkladı

Otomotiv Sanayii Derneği (OSD) 2025 yılının ilk 6 aylık dönemine ilişkin verileri açıkladı. Geçen yılın aynı dönemiyle paralel seyreden...

Tesla, Hindistan’daki ilk showroom’unu Mumbai’de açtı

Elektrik, ülkedeki araç satışlarının sadece %2'sini karşılıyor...Tesla ilk mağazasını Ülkenin finans başkenti Mumbai'deki Hint showroom'u, Kurla alışveriş merkezinin içinde,...
OPET, geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da sektörün üzerinde büyüyerek ilk 3 firma arasında pazar payını artıran tek marka oldu. OPET Genel Müdürü Özgür Kahramanzade, yılın ilk çeyreğine ilişkin yaptığı değerlendirmedebenzin ve motorin satışlarındaOPET’insektörün üzerinde büyüdüğünü belirterek; “Bu sonuçlarla, en büyük 3 dağıtıcı arasında yüzde 20 pazar payı ile en fazla büyüyen ve pazar payını artıran tek firmayız” dedi.Öte yandan uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından yayınlanan “TÜRKİYE 125 -Türkiye’nin En Güçlü ve En Değerli Markaları” raporuna göre OPET, enerji sektöründe “ülkemizin en güçlü markası” seçildi.
 Akaryakıt dağıtım sektöründe geçtiğimiz yıl sektörün üzerinde bir büyüme performansı yakalayan OPET, bu yılın ilk çeyreğinde de ilk 3 firma arasında pazar payını artıran tek marka oldu. Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu’nun (EPDK) verilerine göre Ocak-Mart 2025 arasında OPET, en büyük 3 dağıtıcı arasında yüzde 20 pazar payı ile en çok büyüyen marka olarak dikkat çekti. OPET bu yıl aynı zamanda uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından bu yıl 19’ncusu yayınlanan “Türkiye 125- Türkiye’nin En Güçlü ve En Değerli Markaları” 2025 yılı raporunda enerji sektöründe farkını yine ortaya koydu. Sektöre kazandırdığı, “ilkler, teklen ve enler” ile öne çıkan OPET Petrolcülük A.Ş. “Türkiye’nin En Güçlü Markaları” listesinde enerji sektörünün birincisi olurken aynı zamanda Türkiye’nin En Güçlü 5’inci markası seçildi. Marka gücüne yön veren unsurların tanı analitiğine dahil edildiği bu kategoride, “marka hakkında derinliğine bilgi sahibi olmak, yakın hissetmek, güven duymak, muteber saymak, ihtiyaçları karşıladığına inanmak, sevmek ve tavsiye etmek” etkili oldu.
MARKA DEĞERİ YÜZDE 39,5 ARTARAK 154 MİLYON DOLAR OLDU
BrandFinance’ın“Türkiye 125 – Türkiye’nin En Değerli Markaları” 2025 yılı raporuna göre ise Türkiye’deki ilk 125 markanın toplam değeri geçen yıl 14.7 milyar dolar iken bu yıl yüzde 15.6 artışla 17 milyar dolara çıktı. “En Değerli İlk 125” listesinde 23’üncü sırada yer alan OPET’in marka değeri bir önceki yıla göre genel ortalamanın üzerinde bir yükselişle yüzde 39,5 arttı ve 154 milyon dolar olarak belirlendi.
“HER ZAMAN EN İYİSİNİ YAPMA ÇABAMIZIN BİR YANSIMASI”
Sektörün “en güçlü markası” olarak değerlendirilmekten büyük gurur duyduklarını ifade eden OPET Genel Müdürü Özgür Kahramanzade, “EPDK’nın yayınladığı Ocak- Mart 2025 verilerine göre benzin ve motorin perakende satışlarında sektör bir önceki yıla göre yüzde 8 büyürken,OPET olarak yüzde 12 büyüdük. Bu sonuçlarla, en büyük 3 dağıtıcı arasında yüzde 20 pazar payı ile en fazla büyüyen ve pazar payını artıran tek firmayız. Öte yandan OPET’in başarısı, sadece rakamların değil aynı zamanda sahadaki emeğin, müşteriyle kurduğumuz samimi ilişkinin ve her zaman daha iyisini yapma çabamızın bir yansıması. Bugüne kadar eğitimden çevreye, kadın istihdamından ülkemizin kültürel mirasının korunmasına kadar uzanan sosyal sorumluluk projelerimizle tüketicinin aşkla bağlandığı markayız. 25’inci yılını kutladığımız Temiz Tuvalet Kampanyası, OPET’in toplumsal fayda yaratma anlayışının simge projelerinden biri olarak sektördeki algımızı farklı bir noktaya taşıması açısından bizim için çok değerli. Ülkemize, topluma değer katan sosyal projelerimizin yanı sıra müşteri deneyimini odağa alan dijitalleşme çalışmalarımız da bu başarıya katkı sağlıyor. Yakın zamanda devreye aldığımız dijital ödeme çözümümüz Opet Pay ile müşterilerimize daha hızlı, kolay ve temassız bir alışveriş deneyimi sunuyoruz. Ticari müşterilerimize özel olarak geliştirdiğimiz yeni sadakat programımız OPET Pro+ ile de farklı iş modellerine göre özelleştirilebilen çözümler ile iş ortaklarımızla bağlarımızı daha da güçlendiriyoruz. Yine Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi’nde (UTTS)montaj malzemeleriyle sistemin kurulumundan mobil montaj seçeneğine kadar her aşamada müşterilerimizin yanında yer alıyoruz. Tüm bu çalışmalar, OPET’in yalnızca güçlü bir marka olmakla kalmayıp, aynı zamanda yenilikçi, güvenilir ve topluma değer katan bir marka olma vizyonunun da altını çiziyor” değerlendirmesinde bulundu.

Diğer Haberler

Test Sürüşü: Mini Cooper S 2.0lt 204 beygir

Mini Cooper S, daha keskin ve sert ama göstermiyor... Mini Cooper, her zaman kendine özüne, geçmişine sadık kalarak değişir ve en yeni nesil, yenilenmiş bir...

Yeni Renault Austral Türkiye’de Satışa Sunuldu

Renault’nun C segmentindeki başarılı temsilcisi Yeni Renault Austral, yeni yüzü ve geliştirilen donanımıyla 2.190.000 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’de satışa sunuldu. Yepyeni tasarım çizgilerine kavuşan...

Gücün ve Konforun Yeni Adı BMW X3 20

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW, Türkiye'ye özel motor ve donanım özellikleriyle geliştirilen Yeni BMW X3 20 modeliyle konfor, günlük kullanım ve BMW'nin karakteristik...

Faruk Ertuğ: “Kapadokya, ralli için eşsiz bir sahneydi”

Başkent Otomobil Sporları Kulübü tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Kapadokya Rallisi, doğa ile tarihin eşsiz buluşma noktası olan peri bacalarının eteklerinde gerçekleştirildi. 40...

Renault Group, 2025 ilk yarı ön finansal rakamlarını açıkladı

Renault Group, 2025 yılının ilk yarısında pazardaki daralmaya rağmen gelirlerini artırmayı başardı. Grup, 27,6 milyar avroluk ciroya ve %6 işletme marjına ulaşırken, değer odaklı...

Test Sürüşü: Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro

Sürüşü geliştirmek için tasarlanmış özgün tasarım ve teknoloji Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro bir şekilde yenilendi ve ürün yelpazesi, pazarımızda takdir edilmeye devam...

Meloni, Avusturya ile otomotiv sektöründe çalışmaya kararlı

Otomotiv sektörünün geleceğine ilişkin belge imzalandı.  İtalya Başbakanı Giorgia Meloni, Avusturya Şansölyesi Christian Stocker ile Palazzo Chigi'de otomotiv sektörü "Endüstrinin Geleceği" sözleşmesini Avusturya ile imzaladığını...