Toyota“>Toyota farklı dürtü biçimlerini paralel olarak geliştirme stratejisine bağlı kalıyor. “Pazarlar farklı gelişiyor ve müşteri ihtiyaçları heterojen. global“>küreseliçinde avrupa ve ayrıca Almanya’da” dedi. Toyota“>Toyota-Almanya’nın patronu Mario Köhler otomobil bayisiyle konuşuyor.De.
Dünyanın en büyük otomobil üreticisi, elektrifikasyon hakkında geniş kapsamlı düşünmeye erken karar verdi. AB’nin “yakma yasağının” 2035’e ertelenmesi ihtimali stratejiyi değiştirmiyor Toyota“>Toyota – daha ziyade, karbondan arındırma için birden fazla teknolojik yola olan ihtiyacın altını çiziyor.
Köhler, hibrit tahriklerin şu anda pazar genelinde CO2 azaltımına katkıda bulunduğunu, şarj edilebilir hibritlerin artan Elektrikli menziller nedeniyle daha önemli hale geldiğini, akülü Elektrikli araçların portföyde giderek daha merkezi hale geldiğini ve hidrojenin uzun vadeli bir bileşen olmaya devam ettiğini söylüyor.
Yönetici, “Almanya yüksek teknik ve kalite gereksinimleri olan bir pazar. Müşteriler yenilikçi ve fiyat bilincine sahip, aynı zamanda detay odaklı ve talepkarlar” dedi. “İçin Toyota“>Toyota bunun anlamı: biz getirmek “Birçok yeni işlev de dahil olmak üzere yeni platformları ve dijital hizmetleri burada erkenden pazara sunduk.”
Almanya için Toyota“>Toyota lider bir pazar avrupa
Almanya pazarı İskandinavya ile birlikte dünyanın en büyük pazarlarından biri. Elektrikli araba-Piyasalara öncülük etmek Toyota“>Toyota içinde avrupa. yıl içinde 2026 markaların grubu haline gelmek Toyota“>Toyota ve Lexus’ta altı yeni pilli Elektrikli model Modeller tanıtmak. Bu, portföyü önemli ölçüde genişletir ve tüm temel segmentleri kapsar.
2050 yılına kadar iklim nötrlüğü hedefleniyor Toyota“>Toyota Köhler’e göre sistemik bir yaklaşım. Sürdürülebilirliğin araçla bitmediğini vurguladı. Almanya’daki lokasyonlar ve bayilikler 2030 yılına kadar CO2 nötr olmalıdır. Aynı zamanda lojistik süreçler Elektrikli hale getiriliyor, piller için döngüsel modeller oluşturuluyor ve geri dönüşüm payı artıyor Araçlar artırılmış. Almanya’da ithalattan CO2 nötr bir değer zinciri oluşturmak için döngüsel ekonominin 2035 yılına kadar büyük ölçüde kurulması gerekiyor üstünde Araç dönüşüne kadar lojistik.
Hidrojen stratejinin “uzun vadeli yapı taşıdır”
Almanya’da altyapının yavaş gelişmesine rağmen hidrojen “uzun vadeli bir yapı taşı” olmaya devam ediyor. Toyota“>Toyotastrateji, diye açıkladı Köhler. Kısa vadede ticari araçlar ile belediye ve ticari filolara odaklanılırken, uzun vadede 2028’den itibaren yakıt hücresi üretiminde verimlilik ve maliyetlerde önemli ilerleme kaydedilecek. getirmek haline gelmek. Hidrojen hem mobilite hem de enerji altyapısında önemli rol oynayacak, Toyota“>Toyota Bu geçişe aktif olarak eşlik etmek istiyorum.
Birçok Alman müşteri Elektrikli modellere açık ancak fiyat, menzil ve şarj altyapısı konusunda endişeleri var. Toyota“>Toyota Tepki verir Köhler’e göre günlük kullanıma uygunluğa odaklanılıyor. “Akülü Elektrikli araçlarımız yalnızca teknolojik açıdan ikna edici olmamalı, aynı zamanda güvenilir ve ekonomik olmalı.” Verimlilik odaklı platformlar, bir şarj ekosistemi sağlarken gerçek dünyadaki menzilleri vurguladı üstünde 600.000 şarj noktası avrupa inşa edilecek.
Almanya başkanına göre menzil ve şarj altyapısının yanı sıra artık değerler ve toplam işletme maliyetleri de merkezi bir rol oynuyor. Toyota“>Toyota Geleneksel gücüne güvenin ve bunu 15 yıla varan garanti vaatleriyle destekleyin Toyota“>Toyota– ve LexusModeller.
otomobiller dergiAlmanya
Automobile Magazine-Germany

































































































