Toyota evolve, approccio multi tecnologico e separa i marchi

®
Çok Okunanlar

Waymo, Londra’da otonom robotaksi için testlere başladı

Waymo, Londra’da robotaksi testlerine başladı ve hizmeti 2026’da devreye almayı hedefliyor. Waymo, Londra’da testlere başladığını resmen duyurdu; bu hamle,...

Küçük elektrikli crossover Chevrolet üretime girdi

Chevrolet Spark EUV'nin üretimi Brezilya'da PACE sahasında başladı. General Motors, Brezilya'da Chevrolet Spark EUV kompakt elektrikli crossover'ın üretimini resmen...

İngiltere, elektrikli araçlar için mil başına ödeme geleceğini belirliyor

Birleşik Krallık, elektrikli ve hibrit  araçlar için mil başına vergilendirmeye geçişi onayladı. Maliye Bakanı Rachel Reeves, Sonbahar Bütçesi'nde, eVED olarak bilinen  Elektrikli...

Perodua, Malezya’nın ilk yerel olarak geliştirilen elektrikli arabası

Malezyalı otomobil üreticisi Perodua, ülkenin ilk yerli elektrikli otomobili olan QV-E'yi piyasaya sürdü. Şirket, elektrikli araç aracını 800 milyon...

Mercedes-AMG, yeni CEO Stefan Weckbach ile stratejisini yeniliyor

Mercedes-AMG, yeni CEO Stefan Weckbach ile stratejisini yeniliyor: Euro 7 uyumlu yeni V8 ve elektrikli süper sedanla ürün gamı...

Ford, Avrupa Stratejisinin Bir Sonraki Aşamasını Duyurdu

Ford, Avrupa’da sürdürülebilir kârlılık yolunda yeni bir adım atıyor. Bu yolculuk iki güçlü temele dayanıyor: Ford Pro ile ticari...

Ferrari’nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica

Ferrari'nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica, markanın tarihinde önemli bir anı temsil ediyor. Maranello, içten yanmalı motorlara onlarca yıl...

Riconfermando in occasione del
Japan Mobility Show il suo impegno per la ‘Mobilità per Tutti’,
il Gruppo Toyota ha illustrato l’evoluzione della sua identità
incentrata su innovazione, inclusività e sostenibilità. Questo
al fine di fornire soluzioni pratiche di mobilità e riduzione
delle emissioni di carbonio ai suoi clienti in tutto il mondo.

   
dimostrando così la sua leadership nel plasmare la prossima era
della mobilità.

   
Annunciata anche una nuova struttura a 5 marchi indipendenti
– Century, Lexus, GR, Toyota e Daihatsu – che, assieme a una
gamma di concept presentati a Tokyo, è una dichiarazione della
visione di Toyota Motor Corporation per il futuro.

   
Come ha detto durante le conferenze stampa al Japan Mobility
Show, il presidente Akio Toyoda assieme al ceo Koji Sato e al
chief branding officer Simon Humphries, ciascuno dei marchi TMC
avrà ora “un ruolo più chiaro che mai, integrandosi a vicenda”.

   
Un cambiamento, è stato precisato, che guarda al futuro
rimanendo fedele al principio fondante ereditato da Sakichi
Toyoda, cioè fornire l’innovazione alle persone, ovunque si
trovino nel mondo e indipendentemente dalla loro situazione.

   
All’interno del concetto ‘Mobilità per Tutti’ Toyota
continuerà a promuovere una strategia multi-percorso per la
decarbonizzazione. Lo fa già oggi offrendo una gamma di
tecnologie che comprende modelli ibridi, ibridi plug-in,
elettrici a batteria, a celle a combustibile e termici
alimentati anche con combustibili rinnovabili. E che viene
confermata come linea guida.

   
Questo approccio si concentra dunque su un approccio
multi-percorso che consente a tutti i clienti – il più possibile
e prima possibile – di ridurre le proprie emissioni di carbonio.

   
E promuovendo dunque flessibilità e inclusività nella
transizione verso una mobilità green.

   

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

Stellantis grubu, BMW ve Ford gibi üreticiler 2035 son tarihini gözden geçirmeye hazır

Brüksel, 2035'te İçten İçten Yanmalı Motorların Sona Ermesi Duyurusunu Erteledi... Avrupa Komisyonu, içten yanmalı motorlu araçların satışının son tarihiyle ilgili kritik kararını, güçlü siyasi ve...

Renault platformuna dayanan iki yeni Ford 2028 başında

Renault, Ford için elektrikli otomobiller üretecek... Renault Grubu ve Ford stratejik bir ortaklık kurdu. Ana odak noktalarından biri, Renault'nun elektrikli araç bölümü Ampere'nin platformuna dayanan...

Perodua, Malezya’nın ilk yerel olarak geliştirilen elektrikli arabası

Malezyalı otomobil üreticisi Perodua, ülkenin ilk yerli elektrikli otomobili olan QV-E'yi piyasaya sürdü. Şirket, elektrikli araç aracını 800 milyon ringgit (yaklaşık 167 milyon euro)...

Tesla, Hindistan’da ilk entegre tesisini açtı

Hindistan'daki ilk büyük genişlemesini simgeleyen Tesla, ülkedeki ilk entegre tesisini Gurugram'da (Haryana) açtı. Yeni alanda bir showroom, teslimat merkezi, servis merkezi ve şarj istasyonu...

Seat, Martorell’de batarya montaj fabrikasını açtı

Seat ve Cupra, Martorell'de batarya sistemi montaj tesislerini açtı. Burada, İspanya'da üretilen Volkswagen Grubu'nun elektrikli kompakt otomobilleri için yılda 300.000'e kadar batarya sistemi monte...

AB ve Çin, elektrikli araç tarife fiyatlar üzerine görüşmelere yeniden başladı

AB ve Çin, Çin'de üretilen elektrikli otomobiller için asgari fiyat planı üzerinde müzakereleri yeniden başlattı. En son olarak, AB Volkswagen'in elektrikli araç tarifelerinden muafiyet...

Test Sürüşü: Yeni Peugeot E-208GTI

Kırk yıl önce PEUGEOT, 205 GTI ile tarih yazdı. 1984'te 1.6 litrelik versiyonuyla ve iki yıl sonra 1.9 litrelik versiyonuyla tanıtılan 205 GTI, küçük,...