JAECOO Çağrı Merkezi Kullanıcı Deneyimi

®
Çok Okunanlar

Çin’in BYD şirketine dava açtı…

Brezilya, kölelik benzeri çalışma koşulları iddiaları nedeniyle Çin'in BYD şirketine dava açtı Brezilyalı savcılar Salı günü, Çinli elektrikli araç devi...

Yeni nesil C3 Aircross modeli Türkiye’de 1.249.900tl

Otomotiv dünyasının, ismi konforla özdeşleşen markası Citroën, yeni nesil C3 Aircross modelini Türkiye’de 1.249.900 TL’den başlayan fiyatlarla satışa sundu....

Karsan Great Place to Work2025 Sosyal Sorumluluk

“Mobilitenin Geleceğinde Bir Adım Önde” olma vizyonuyla dünyada toplu ulaşımın elektrikli ve otonom araçlara dönüşümünde öncü rol oynayan Karsan,...

İspanya Grand Prix’sinden…

İspanya Grand Prix'sinde Oracle Red Bull Racing'den Max Verstappen, yarışın sonlarına doğru aldığı 10 saniyelik ceza nedeniyle podyum mücadelesinin...

Nissan Haziran ayına özel servis kampanyası

Haziran indirimleriyle Nissan’ınızı tatile hazırlayın! Nissan sahipleri tatillerine güven ve konfor içinde çıkıyor. Nissan Türkiye Haziran ayına özel servis kampanyasıyla,...

Toyota’nın sıvı hidrojenle çalışan ilk WRC aracı

Japonya, NAGOYA - Toyota Motor, sıvı hidrojenle çalışan bir motorla yarış aracı ile katıldığı 24 saatlik dayanıklılık yarışını geçen...

Stellantis modelleri için yeni LIQUI MOLY motoryağı

Top Tec 6320 5W-30 öncelikle Citroën, DS, Fiat, Jeep, Opel, Peugeot ve Toyota markalarının PSA motorları bulunan benzinli ve...
JAECOO markası, Türkiye’de piyasaya sunulduğu günden bu yana gelişimini sürdürerek, sahiplerine her zaman sıra dışı bir sürüş deneyimi sunmayı hedefledi. JAECOO Şangay Otomobil Endüstrisi Fuarı’nda yeni şarj edilebilir hibrit JAECOO 7 PHEV, JAECOO 8 PHEV ve tamamen elektrikli JAECOO 5 BEV modellerini ve ileri teknolojilerini tanıtırken, aynı zamanda kullanıcı deneyimini sürekli iyileştirme konusundaki kararlılığını da ortaya koydu. JAECOO, müşteri memnuniyetini artırmak için satış sonrası hizmetlerini sürekli olarak optimize etmeye devam ediyor. JAECOO, çağrı merkezinin akıllı yanıt sistemini iyileştirerek, satış öncesi danışmanlık, sorun giderme veya acil yardım gibi herhangi bir kullanıcı sorununu hızla çözümlüyor ve kullanıcı deneyimine seviye atlatıyor.
 JAECOO çağrı merkezi, her araç kullanıcısına daha akıllı ve teknoloji odaklı bir hizmet deneyimi sunmak üzere tasarlanan gelişmiş bir akıllı CRM sistemi kullanıyor. Müşteri bilgilerinin otomatik tanınması, etkileşim kayıtlarının tutulması, sorun takibi gibi özellikler sayesinde çağrı merkezi, kullanıcı ihtiyaçlarına etkin ve doğru bir şekilde yanıt verebiliyor ve tüm kullanıcıların sorunlarının zamanında çözülmesini sağlayabiliyor. Ayrıca JAECOO veri güvenliği ve veri korumasına büyük önem veriyor. Şirket, GDPR ve ISO/IEC 27001 gibi uluslararası veri güvenliği standartlarına sıkı sıkıya bağlı kalıyor.Bununla birlikte marka, kullanıcıların kişisel bilgilerini ve mahremiyetini korurken kullanıcıların bilgi sızıntısı konusunda endişe duymadan hizmetlerden yararlanmasını sağlıyor.
JAECOO satış öncesi ve sonrası hizmetlerinde de öncü!
 JAECOO çağrı merkezi, satış öncesi danışmanlık, satış sonrası servis, teknik destek, sipariş işleme, müşteri takibi ve diğer hizmet senaryolarını kapsayan çeşitli süreçleri destekliyor. JAECOO, en uygun modeli seçme, araçla ilgili soruları yanıtlama, satış sonrası sorun giderme ve teknik destek sağlama gibi her kullanıcının tek elden çözüme ulaşmasını sağlıyor. Ayrıca çağrı merkezi sipariş işleme ve müşteri desteği hizmetlerini de yürüterek her bir kullanıcının ihtiyaçlarının karşılanmasını ve hızlı bir şekilde yanıtlanmasını sağlıyor. Marka böylece; araç kullanıcılarına hassas ve etkili hizmetler sunarak kapsamlı destek sağlamayı, sürüş deneyimini iyileştirirken her bir kullanıcının bireysel ihtiyaçlarını karşılayarak kusursuz bir hizmet deneyimi yaratmayı amaçlıyor.
JAECOO profesyonel yaklaşımıyla kullanıcı deneyimine seviye atlatıyor!
 JAECOO çağrı merkezi, en yüksek kalitede hizmeti sağlamak üzere uluslararası yönetim deneyimini yerel uygulamayla birleştiren verimli bir operasyonel yönetim ekibine sahip. Tüm müşteri hizmetleri temsilcileri, standartlaştırılmış hizmet süreçleri ve düzenlenmiş prosedürleri garanti altına almak için ürün bilgisi ve hizmet becerileri konusunda kapsamlı bir eğitimden geçiyor. JAECOO bu profesyonel ekip yönetimi ve eğitim sistemi sayesinde her bir araç kullanıcısına kesin ve hızlı hizmet yanıtları sağlayabilmenin yanı sıra her hizmetin kullanıcı beklentilerini karşılamasını ve her iletişimin güven ve özenle karakterize edilmesini mümkün kılıyor. Ayrıca marka yenilikçi yönünü ve hizmet anlayışını, kısa bir süre önce düzenlenen Şangay Otomobil Endüstrisi Fuarı’nda bir kez daha gözler önüne serdi. JAECOO gelecekte de hizmet inovasyonunu güçlendirmeye, müşteri ilişkilerini derinleştirmeye, daha daprofesyonel hizmetlerle işletme sahiplerinin güvenini ve desteğini kazanmaya devam edecek.

Diğer Haberler

Stellantis modelleri için yeni LIQUI MOLY motoryağı

Top Tec 6320 5W-30 öncelikle Citroën, DS, Fiat, Jeep, Opel, Peugeot ve Toyota markalarının PSA motorları bulunan benzinli ve dizel araçlar için geliştirilmiştir. LIQUI MOLY'nin...

C3 Aircross’ta 200 bin TL indirim vadeli

Citroën, üstün konforlu ve gelişmiş teknolojiye sahip modellerini haziran ayında da birbirinden özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor. Bu kapsamda; sıfır emisyonlu mobilitenin keyfini...

Volvo Cars, dünyanın ilk çoklu adaptif emniyet kemeri

Volvo Cars, dünyanın ilk çoklu adaptif emniyet kemeriyle güvenlikte yeni bir dönem başlatıyor Volvo Cars, bugün emniyet kemerine yönelik önemli bir güvenlik iyileştirmesini duyurdu. Dünyada...

Automechanika Istanbul 2025’te

Uluslararası otomotiv satış sonrası endüstrisi, 12 - 15 Haziran’da Automechanika Istanbul 2025’te buluşuyor  İstanbul, 03.06.2025. Otomotiv satış sonrası sektörünün Türkiye’de ve çevre ülkelerdeki en büyük ticaret ve iş platformu Automechanika Istanbul, “satış sonrası pazarının güç merkezi” mottosuyla 12-15 Haziran 2025 tarihleri arasında 18’inci kez...

Nissan Haziran ayına özel servis kampanyası

Haziran indirimleriyle Nissan’ınızı tatile hazırlayın! Nissan sahipleri tatillerine güven ve konfor içinde çıkıyor. Nissan Türkiye Haziran ayına özel servis kampanyasıyla, Niskasko sahiplerine periyodik bakımda 10%...

Opel Yaz Mevsimini Yüzde 0 Faizli Finansman

Opel, haziran ayında da binek ve SUV modellerinde müşterilerine avantajlı kredi olanaklarının yanı sıra çoğu modelinde de nakit indirim seçeneği sunuyor. Başarılı hafif ticari...

PEUGEOT, SUV 2008, yeni SUV 3008, yeni SUV 5008

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu haziran ayı kampanyasını başlattı. Segmentlerinde hep bir adım önde...