Pirelli Arjantin Grand Prix’sinde

®
Çok Okunanlar

Hyundai Motor Türkiye Markalı Kasko Hizmeti

Sigorta ve Yetkili Servis hizmetini tek çatı altında toplayan Hyundai Motor Türkiye, uzun yıllardır süregelen markalı kasko hizmetini genişletmeye...

Stellantis’in Yeni Kalite Direktörü Sébastien Jacquet Oldu

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis N.V., yeni Kalite Direktörü olarak Sébastien Jacquet’i görevlendirdi. Kalite, otomotiv mühendisliği ve teknolojisi,...

Automechanika Istanbul 2025’te

Uluslararası otomotiv satış sonrası endüstrisi, 12 - 15 Haziran’da Automechanika Istanbul 2025’te buluşuyor  İstanbul, 03.06.2025. Otomotiv satış sonrası sektörünün Türkiye’de ve...

Borusan Otomotiv şarj istasyonları yeni uygulaması

Türkiye otomotiv sektörünün elektrifikasyon sistemlerine liderlik etme vizyonuyla yol haritasını çizen Borusan Otomotiv Grubu'nun, şarj istasyonlarına tek bir yerden...

PEUGEOT, SUV 2008, yeni SUV 3008, yeni SUV 5008

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu haziran ayı kampanyasını başlattı....

Yeni Nissan Elektrikli Micra Roma’da Lansman

Roma - ITALIA  --  Nissan Micra, Roma'daki lansman sunumunda gördüğümüz gibi, tamamen elektrikli formatta geri dönüyor ve her şey...

Almanya’da 20 bin çalışan Volkswagen’den ayrılıyor

Alman Bild gazetesinin haberine göre, Sendikalarla yapılan bir anlaşmanın parçası olarak; Volkswagen'de 20 bin çalışan, şirketin teklifini kabul ederek...
Arjantin Grand Prix’sinde bile, 18 numara ile yarışan bisikletçiler her iki sınıfta da pole pozisyonunu elde ettiler. Moto2’de™her iki aks için de yumuşak bileşik lastiklere sahip olan Manuel Gonzalez (Kalex), 1’40.870 ile 1’41’in altına inen tek sürücüydü ve bu da 2023’ten bu yana Alonso Lopez’in (1’42.472) elinde tuttuğu rekoru 1.6 saniyeden fazla geliştirmesine izin verdi. Moto3’te™ Matteo Bertelle (KTM), sekiz turun altıncısında 1’46.034’lük turla sezonun ikinci pole pozisyonunu da aldı ve Sergio Garcia’nın 2022’de (1’48.429) orta SC2 ön ve yumuşak SC1 arka lastiklerle kırdığı önceki rekoru 2.4 saniye geliştirdi.

· Hâlâ lastikli ve zaman zaman nemli olması gereken bir piste sahip bir FP1’in ardından, Cuma günkü antrenmanlarda 8 Moto2™ sürücüsü ve 16 Moto3™ sürücüsü mutlak tur rekorunun altında yarışırken, Cumartesi sabahı FP2’de 21 Moto2™ sürücüsü ve 22 Moto3™ sürücüsü aynı başarıyı elde etti. Q2’de, her iki sınıftaki tüm sürücüler önceki pist rekorlarının çok altında turlar attılar.

· İlk iki gün, sıcaklıklar oldukça düşüktü ve her zaman çok bulutlu gökyüzü vardı. Hava sıcaklıkları her zaman 18 ila 20°C arasındayken, asfalt sıcaklıkları sabah seanslarında 20°C arasında, Antrenman ve sıralama turlarında ise 30°C’ye kadar dalgalandı.

Pist kayıtları büyük ölçüde iyileşti

“Şimdiye kadar, lastiklerimizin bu pistteki performansından büyük ölçüde memnun olabiliriz, özellikle de bunun buradaki ilk yarışımız olduğunu ve kendimizi dayandıracak hiçbir veriye sahip olmadığımızı düşünürsek.” Olumlu açıklamamızın arkasında birkaç neden var. Her şeyden önce, her iki sınıfta da, diğer lastiklerle yapılanlara kıyasla gerçekten dikkate değer iyileştirmelerle yeni tüm zamanların tur rekorlarını kırdık – Moto2’de yaklaşık 1.6 saniye ve Moto3’te™™ 2.4 saniyeden bahsediyoruz. İkinci olarak, birçok sürücünün Cuma öğleden sonraki antrenmanlarda her iki sınıfta da önceki pist rekorlarının altında tur attığını belirtmekte fayda var ve bu önemsiz bir husus değil, çünkü sürücülerin lastiklerimize ne kadar çabuk alışabileceklerinin ve başlangıçtan itibaren çok hızlı tur atmayı başarabileceklerinin bir ölçüsünü veriyor. Son olarak, bu iyileştirmelerin sadece tek bir sürücünün performansının bir sonucu olmadığı, aynı zamanda herkes için çapraz olduğu vurgulanmalıdır, çünkü her iki sınıftaki hemen hemen tüm sürücüler önceki tüm zamanların tur rekorlarının altında tur atmıştır. Bazıları da uzun sürüşler yaptı ve lastikler iyi aşınma seviyeleri gösterdi. Yarınki yarışlarda, Moto2’de™ her iki aks için de yumuşak çözümlerin tercih edilen seçenek olacağına inanıyoruz, Moto3’te™ ise orta SC2 arka kısım yumuşak SC1’e göre daha düşük aşınma seviyeleri gösterdi ve bu nedenle yarış mesafesi boyunca tercih edilebilir, yumuşak SC1 ön taraf için daha popüler olacak.”

Diğer Haberler

Stellantis modelleri için yeni LIQUI MOLY motoryağı

Top Tec 6320 5W-30 öncelikle Citroën, DS, Fiat, Jeep, Opel, Peugeot ve Toyota markalarının PSA motorları bulunan benzinli ve dizel araçlar için geliştirilmiştir. LIQUI MOLY'nin...

C3 Aircross’ta 200 bin TL indirim vadeli

Citroën, üstün konforlu ve gelişmiş teknolojiye sahip modellerini haziran ayında da birbirinden özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor. Bu kapsamda; sıfır emisyonlu mobilitenin keyfini...

Volvo Cars, dünyanın ilk çoklu adaptif emniyet kemeri

Volvo Cars, dünyanın ilk çoklu adaptif emniyet kemeriyle güvenlikte yeni bir dönem başlatıyor Volvo Cars, bugün emniyet kemerine yönelik önemli bir güvenlik iyileştirmesini duyurdu. Dünyada...

Automechanika Istanbul 2025’te

Uluslararası otomotiv satış sonrası endüstrisi, 12 - 15 Haziran’da Automechanika Istanbul 2025’te buluşuyor  İstanbul, 03.06.2025. Otomotiv satış sonrası sektörünün Türkiye’de ve çevre ülkelerdeki en büyük ticaret ve iş platformu Automechanika Istanbul, “satış sonrası pazarının güç merkezi” mottosuyla 12-15 Haziran 2025 tarihleri arasında 18’inci kez...

Nissan Haziran ayına özel servis kampanyası

Haziran indirimleriyle Nissan’ınızı tatile hazırlayın! Nissan sahipleri tatillerine güven ve konfor içinde çıkıyor. Nissan Türkiye Haziran ayına özel servis kampanyasıyla, Niskasko sahiplerine periyodik bakımda 10%...

Opel Yaz Mevsimini Yüzde 0 Faizli Finansman

Opel, haziran ayında da binek ve SUV modellerinde müşterilerine avantajlı kredi olanaklarının yanı sıra çoğu modelinde de nakit indirim seçeneği sunuyor. Başarılı hafif ticari...

PEUGEOT, SUV 2008, yeni SUV 3008, yeni SUV 5008

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu haziran ayı kampanyasını başlattı. Segmentlerinde hep bir adım önde...