BMW Motorrad Yeni F Serisi Modellerini Tanıttı….

®
Çok Okunanlar

Yeni Golf GTI TCR Geldi…

Avusturya'daki 2018 Worthersee Festivali'nde ilk konsept olarak gösterilen, Yeni Golf GTI TCR pazara sunuldu. İngiltere'de 34.000 £ 'dan satışa çıkacağı sanılıyor.  2.0 litrelik...

WRC 18-20 Eylül’de Marmaris’te…

Bu yıl Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanlığı Himayesine alınan, 2020 FIA Dünya Ralli Şampiyonası 5.yarışı Türkiye Rallisi, Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu...

Motor Aşin 50’nci Yaşını Kutluyor!

İlk adımlarını 1971 yılında atan, "insana değer" vizyonu ile cesur adımlarla Türkiye'nin en köklü yedek parça ve otomotiv satış...

Türkiye’nin Otomobili Fiat Egea!

Tofaş’ın 1 milyar dolarlık yatırımla yollara çıkardığı Fiat Egea Ailesi, 2016 yılında Türkiye’nin en çok tercih edilen modeli oldu....

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu BMW Motorrad F Serisi modellerini yeniledi. Adventure segmentinde ideal sürüş ve performans sunan Yeni BMW F 800 GS, uzun yolculuklar için yeniden tasarlanan Yeni BMW F 900 GS Adventure ve geliştirilmiş off-road kabiliyetleriyle öne çıkan Yeni BMW F 900 GS, 2024 yılının ilk çeyreğinde Borusan Otomotiv BMW Motorrad Yetkili Satıcılarında yerini almaya hazırlanıyor.

BMW Motorrad’ın Adventure segmentindeki Yeni F Serisi modelleri inovatif teknolojileri, performanslı motorları ve düşük ağırlıklarıyla fark yaratıyor. Rain ve Road sürüş modlarını standart olarak sunan Yeni F Serisi modellerinde ABS Pro ve DTC teknolojileri sürüş dinamizmini daha da ileriye taşıyor.

Daha Fazla Güç Daha Çarpıcı Egzoz Sesi

BMW Motorrad’ın sürüş dinamiklerinin geliştirilmesinde önemli bir role sahip olan ve 2018’de envanterine giren 853 cc hacmindeki 2 silindirli motor, Yeni F Serisi modellerinde 895 cc olarak revize edildi. Hacmi artan ünite sayesinde Yeni BMW F 900 GS ve F 900 GS Adventure 105 bg güç ile 93 Nm tork değerini sunarken, Yeni F 800 GS ise 87 bg güç ve 91 Nm tork değerleriyle dikkat çekiyor. Yapılan bu değişiklikle Yeni F Serisi’nin etkileyici egzoz sesi daha çekici hale gelirken motor devrinin her aşamasına yayılan yüksek tork değeri motosikleti çok daha kısa sürede hızlandırıyor.

Sert Plastik, Alüminyum ve Çelik ile Gelen Hafiflik

Yeni BMW F 900 GS, F 900 GS Adventure ve F 800 GS’nin 2 silindirli motoruna özel tasarlanan yeni çelik parçalar eski modellere kıyasla gövdenin ağırlığını düşürüyor. Benzer şekilde yeniden tasarlanarak dayanıklı plastikten üretilen 14,5 litre hacmindeki yakıt tankı 4,5 kg avantaj sağlarken, modelin baştan dizayn edilen arka kısmı da toplam ağırlıktan 2,4 kg tasarruf edilmesine imkan tanıyor. İsteğe göre tercih edilen Akrapovic imzalı egzoz son susturucusu ise 1,7 kg daha düşük ağırlığıyla Yeni F Serisi’nin verimliliğini destekliyor.

 

Yeni Sürüş Modları ve Çekiş Kontrol Sistemiyle Maksimum Sürüş Keyfi

Rain ve Road sürüş modlarını standart olarak sunan Yeni F Serisi modellerde güvenli sürüşün temelinde yer alan Dynamic Traction Control (DTC) ve ABS Pro sistemleri de yer alıyor. Yeni F Serisi modelleri tercih edilen sürüş moduna göre çekiş kontrol sistemini ve motorun tork gücünü konfigüre ederken Dinamik Fren Kontrolü (DBC) sistemini de düzenliyor.

Showa tarafından geliştirilen teleskopik yeni ön süspansiyonlar Yeni F 900 GS ve F 900 GS Adventure’un rafine sürüşüne de katkıda bulunuyor.  Off-road kabiliyeti bir önceki nesle göre artırılan Yeni BMW F 900 GS, Enduro Pro donanımında ayarlanabilir titanyum teleskopik çatal, tamamen ayarlanabilir merkez süspansiyon ve gidonla birlikte M Dayanıklılık zincirini bir arada sunuyor. Yeni F 900 GS ve Yeni F 800 GS’te ise sınıfında fark yaratan Dynamic ESA (Elektronik Ayarlanabilir Süspansiyon) sistemini opsiyonel olarak sunuyor.

Optimize Edilmiş Ergonomik Yapı

Yeni BMW F 900 GS’in off-road sürüşlerine özel optimize edilmiş ergonomik yapısı elcik, sele ve ayak dayama bölümlerinde öne çıkıyor. Daha yüksek gidon konumu ve yakıt deposunun yeni tasarımıyla birlikte daha aşağıya konumlandırılmış ayak dayama yerleri özellikle engebeli arazide kullanıcıya avantaj sağlıyor.

Yeni F Serisi’nin üç modelinde de ayarlanabilir vites seçici standart olarak sunulurken, yeni vites seçicinin kinematik yapısı sürücünün 6 ileri şanzımana daha kolay ve kesin biçimde hükmetmesine olanak tanıyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...