London Escorts sunderland escorts asyabahis.org dumanbet.live pinbahiscasino.com sekabet.net www.olabahisgir.com maltcasino.net faffbet-giris.com asyabahisgo1.com www.dumanbetyenigiris.com pinbahisgo1.com sekabet-giris2.com www.olabahisgo.com maltcasino-giris.com faffbet.net betforward1.org www.betforward.mobi 1xbet-adres.com 1xbet4iran.com romabet1.com www.yasbet2.net www.1xirani.com www.romabet.top www.3btforward1.com 1xbet https://1xbet-farsi4.com بهترین سایت شرط بندی betforward

Araç tipine göre Euro 7’nin NOx emisyonları üzerindeki etkisi

®
Çok Okunanlar

MasterChef Türkiye JAECOO 7’yle Keşfe…

MasterChef Türkiye Doğadan Taze Malzemeleri Bulmak İçin JAECOO 7’yle Keşfe Çıkacak! Çinli sofistike off-road SUV markası JAECOO, yenilikçi iş...

TAYSAD ev sahipliğinde gerçekleştirildi

TAYSAD, Bu Yılki Yetenek Yönetimi Konferansı’nda Yapay Zekâ Çağında Kültür Oluşturmanın Yol Haritasını Masaya Yatırdı!  Taşıt Araçları Tedarik Sanayicileri Derneği’nin...

Mercedes-Benz CEO’su Ola Källenius: Mercedes’e doğrudan zarar verecek bir şey

Mercedes-Benz CEO'su Ola Källenius, basına verdiği demeçte, Avrupa'da elektrikli otomobil satan Çinli otomobil üreticilerine uygulanan tarifelerin "kaybet-kaybet" ticaret savaşı...

Carlos Tavares 2026’da istifa edecek…

Stellantis patronu Carlos Tavares, 2026'nın başlarında görevinden emekli olacağını doğruladı ve otomobil üreticisini yeniden canlandırmak için büyük bir yönetim...

2030’a kadar, en katı Euro 7 / Euro VII senaryosunun otomobiller için yalnızca %4 ve kamyonetler ve ağır kamyonlar için %2 ek NOx azaltımı sağlaması beklenirken, otobüsler için etkinin sıfır olması bekleniyor.

İki senaryo karşılaştırıldığında, Euro 7’nin karayolu taşımacılığı NOx emisyonları üzerinde pratik olarak hiçbir etkisinin olmadığı açıkça görülmektedir.

Euro 7’ye büyük bir yatırımın yalnızca marjinal bir ek çevresel faydası olacaktır, ancak üreticilerin önemli mühendislik ve finansal kaynaklarını elektrifikasyondan ve sıfır emisyonlu araçlardan içten yanmalı motora yönlendirmesini gerektirecektir. Sonuç olarak, bu, iklim nötrlüğüne geçişi yavaşlatma konusunda büyük bir risk taşıyor.

Modelleme varsayımları

Modelleme senaryosuna göre Euro 7, 2025’ten itibaren sıfır egzoz emisyonu (arabalar ve kamyonetler) ve 2027’den itibaren sıfır egzoz emisyonu (ağır hizmet araçları) olarak kabul edilir. Sibyl 2020 filo ve emisyon veritabanında bu tür bilgiler bulunmadığından ACEA’nın sıfır emisyonlu araçların artışına ilişkin en güncel tahmini (en son OEM duyurularından ve gelecekteki olası CO2 hedeflerine ilişkin varsayımlardan) modellemeye entegre edilmiştir.

Diğer Haberler